Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση.

Τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση.

Στο δρόμο

73.557 Επισκέψεις στο άρθρο (19/8/2013)

Στο δρόμο, τα πρώτα στοιχεία που κερδίζουν τον οδηγό του δικίνητου RAV4 είναι η φιλικότητα και η ευκολία που παρέχει στην οδήγηση. Επίσης η ανάρτησή του προσφέρει ικανοποιητική άνεση και το αυτοκίνητο εμπνέει ασφάλεια σε ένα ταξίδι, όπου κινούμενο στις ευθείες παραμένει σταθερό σε υψηλές ταχύτητες. Ρυθμισμένη με γνώμονα την άνεση, η ανάρτηση είναι μαλακή, γεγονός που ευνοεί τις κλίσεις στις στροφές.

Παράλληλα, αν πιέσεις το δικίνητο RAV4 θα υποστρέψει σχετικά νωρίς, ειδικά με το VSC εκτός, δείχνοντας τη δυσαρέσκειά του σε αυτό το στιλ οδήγησης. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το αμάξωμα έχει προοδευτικές αντιδράσεις και το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, αμεσότητα και ακρίβεια, βοηθώντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Υπεράνω κάθε υποψίας είναι και τα φρένα. Τα σαμαράκια και οι λακκούβες της ασφάλτου δεν αποτελούν πρόβλημα για τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, ενώ σε πατημένο χώμα, το δικίνητο RAV4 τα καταφέρνει περίφημα, χάρη και στα 187 χλστ. απόστασης από το έδαφος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
moto