Δοκιμή: Plug-in Toyota RAV4 & 4Χ4 με 306 PS
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Plug-in Toyota RAV4 & 4Χ4 με 306 PS

173.144 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2023)

Η plug-in έκδοση του RAV4 εκπλήσσει με τις ικανότητές της και τον πληθωρικό της χαρακτήρα και καταπλήσσει με την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση.

Πάει «τάπα» εντός & εκτός δρόμου & δεν φοβάται τη βενζίνη!

Το Toyota RAV4 στην 5η του γενιά εκσυγχρονίστηκε για να είναι «σύμφωνο» με τις νέες επιταγές της κατηγορίας των D-SUV και αυτό μεταφράζεται σε έναν γενικότερα πιο σύγχρονο χαρακτήρα. Δεν θα μπορούσε λοιπόν να μη συμβαδίσει με την εξέλιξη της αυτοκίνησης, που θέλει τον ηλεκτρισμό να παίζει όλο και πιο ενεργό ρόλο στα δρώμενα. Πόσο μάλλον όταν η Toyota εξελίσσει εδώ και δεκαετίες υβριδικά συστήματα κίνησης. Έτσι λοιπόν μετά την αυτοφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία, το RAV4 στην 5η του γενιά αποκτά και plug-in υβριδική έκδοση, ένα σύνολο που καταφέρνει δύο πρωτιές μέσα στην γκάμα της φίρμας που υπάρχει στην ελληνική αγορά. Με συνολική ισχύ 306 ίππων είναι το ισχυρότερο μοντέλο και παράλληλα το πιο οικονομικό, με την κατανάλωσή του να ανακοινώνεται στο 1,0 λτ./100 χλμ. Πόσο απέχει η θεωρία από την πράξη θα το διαπιστώσουμε στις επόμενες γραμμές.

Πλούσια εξοπλισμένο & με μηδενικό εταιρικό φόρο

Πριν μπούμε στο ζουμί της δοκιμής, να αναφέρουμε πως το plug-in RAV4 έχει πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό προσφέροντας τη 2ης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας «Toyota Safety Sense», μεγάλη οθόνη αφής 9 ιντσών για το σύστημα Toyota Touch, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός-πίσω, προβολείς Βi-LED, adaptive cruise control και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Όπως καταλαβαίνετε αναμενόμενο είναι και το σκαλοπάτι στην τιμή του, συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα, με το κόστος να διαμορφώνεται από 53.550 ευρώ. Βέβαια κατά κύριο λόγο απευθύνεται σε εταιρικούς χρήστες, οι οποίοι μπορούν να το αποκτήσουν με μηδενικό εταιρικό φόρο.

Σχεδίαση: Με το γνωστό πληθωρικό στιλ

Εμφανισιακά, το RAV4 PHEV δεν αλλάζει από τη λογική της αιχμηρής σχεδίασης που έχουμε γνωρίσει, η οποία είναι σαφώς πιο «λεία» από τα νεότερα μοντέλα της φίρμας. Aλλωστε το RAV4 είναι επιβλητικό εξ ορισμού. Ο συνδυασμός του τετραγωνισμένου αμαξώματος με τις μεγάλες διαστάσεις δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για «διαφωνίες», κάτι που ενισχύεται από τον περιπετειώδη χαραχτήρα του, όπως πηγάζει από τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους και τα προαιρετικά σκαλοπάτια στα μαρσπιέ. Μόνο το logo στο πίσω μέρος, στο φτερό και η δεύτερη τάπα προδίδουν πως πρόκειται για plug-in μοντέλο.

Το RAV4 είναι επιβλητικό εξ` ορισμού. Ο συνδυασμός του τετραγωνισμένου αμαξώματος με τις μεγάλες διαστάσεις δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για «διαφωνίες», κάτι που ενισχύεται από τον περιπετειώδη χαρακτήρα του.

Το RAV4 είναι επιβλητικό εξ` ορισμού. Ο συνδυασμός του τετραγωνισμένου αμαξώματος με τις μεγάλες διαστάσεις δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για «διαφωνίες», κάτι που ενισχύεται από τον περιπετειώδη χαρακτήρα του.

Mercedes
test center