Ο νέος 1.400άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων που λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους για οικονομία.

Ο νέος 1.400άρης τούρμπο κινητήρας των 140 ίππων που λειτουργεί και με 2 κυλίνδρους για οικονομία.

Κινητήρας

66.123 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2013)

Οι 140 ίπποι του και, κυρίως, τα 250 Nm ροπής χαρίζουν εξαιρετικές επιδόσεις στο Golf. Τα 0-100 έρχονται σε 8,5 δλ., ενώ συναρπαστικές είναι και οι ρεπρίζ εξασφαλίζοντας γρήγορα προσπεράσματα. Η λειτουργία του συνόλου είναι πολιτισμένη και ο οδηγός δεν καταλαβαίνει ποτέ την αλλαγή ανάμεσα στους δύο και τους 4 κυλίνδρους, ενώ η απόδοση της δύναμης είναι γραμμική χωρίς ξεσπάσματα. ¶λλωστε η ροπή είναι μπόλικη και διαθέσιμη σε ένα μεγάλο ωφέλιμο εύρος στροφών. Πάντως, στην πράξη, μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. δεν επιτυγχάνεις και με τις μετρήσεις μας, η κατανάλωση τριγύριζε από τα 5,8 – 6,5 λτ./100 χλμ.

Active Cylinder Management (ACT) – Πώς λειτουργεί; 
Το σύστημα ACT ενεργοποιείται σε ένα εύρος στροφών του κινητήρα μεταξύ 1.400 και 4.000 σ.α.λ. και με ροπή εξόδου μεταξύ 25 Nm και 100 Nm που καλύπτει το 70% όλων των οδηγικών καταστάσεων στον Ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης, σύμφωνα με τα στοιχεία της VW. Αν ο οδηγός πατήσει δυνατά το γκάζι, οι κύλινδροι 2 και 3 αρχίζουν να λειτουργούν ξανά, χωρίς η “αλλαγή” να γίνεται αντιληπτή. Η διαδικασία εκτελείται μέσα σε 13 - 36 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Θεωρητικά, το σύστημα μπορεί να βοηθήσει στην εξοικονόμηση 0,4 λτ./100 χλμ. καυσίμου, σε σχέση με έναν κινητήρα χωρίς αυτό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center