Μια ακόμη διαφορά του μοντέλου που δοκιμάσαμε και δε φαίνεται με γυμνό μάτι έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην πίσω ανάρτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αντί του ημιάκαμπτου.

Μια ακόμη διαφορά του μοντέλου που δοκιμάσαμε και δε φαίνεται με γυμνό μάτι έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην πίσω ανάρτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αντί του ημιάκαμπτου.

Στο δρόμο

66.135 Επισκέψεις στο άρθρο (25/12/2013)

Μια ακόμη διαφορά του μοντέλου που δοκιμάσαμε και δε φαίνεται με γυμνό μάτι έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην πίσω ανάρτηση άξονα πολλαπλών συνδέσμων, αντί του ημιάκαμπτου. Έτσι, το Golf, πέρα από το ακόμα καλύτερο κράτημα και τη θεαματική σταθερότητα του πίσω μέρους, ανέβηκε και σε επίπεδο άνεσης. Οι κακοτεχνίες εξαφανίζονται παρά τα ελαστικά χαμηλού προφίλ και η ανάρτηση δεν θορυβεί πουθενά.  Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο όριο, με full φορτίο, είναι προοδευτική και δεν τρομάζει τον οδηγό, καθώς ο κινητήρας βγάζει εξίσου προοδευτικά τη δύναμη του στο δρόμο. Παράλληλα, το ESP (που δεν απενεργοποιείται) μαζί με το ηλεκτρονικό μπλοκέ (XDS) «μαζεύουν» εύκολα το μπροστινό μέρος, όποτε πάει να φύγει μέσα στη στροφή. Το τιμόνι στέκεται πάντα στο ύψος των περιστάσεων, ενώ το μοντέλο που δοκιμάσαμε διέθετε και δυνατότητα επιλογής οδηγικού προφίλ για τιμόνι και κινητήρα (στην sport επιλογή, δεν υπάρχει δυνατότητα για λειτουργία με 2 κυλίνδρους), ενώ υπάρχει και λειτουργία Eco για περιφερειακά όπως ο κλιματισμός. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto