Ο TSI των 1,5 λίτρων διπλού καυσίμου κινητήρας του Golf καίει τα μισά από ότι ένας αντίστοιχης ισχύος diesel και το 1/3 από την βενζινοκίνητη έκδοση του με τον ίδιο κινητήρα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο TSI των 1,5 λίτρων διπλού καυσίμου κινητήρας του Golf καίει τα μισά από ότι ένας αντίστοιχης ισχύος diesel και το 1/3 από την βενζινοκίνητη έκδοση του με τον ίδιο κινητήρα.

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

111.756 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2022)

Κινητήρας: Με δέκα ευρώ κάνεις πάνω από 200 χλμ.

Η έκδοση TGI του Golf δεν διαφέρει σε τίποτα αισθητικά διατηρώντας τις κλασσικές γραμμές και το διαχρονικό design και τις μοντέρνες λεπτομέρειες. Η διαφορά βρίσκεται κάτω από το καπό, εκεί που ο 1,5 λτ. TSI κινητήρας των 130 ίππων μπορεί να τροφοδοτηθεί, κατόπιν των κατάλληλων τροποποιήσεων που έχουν γίνει, τόσο με φυσικό αέριο όσο και βενζίνη. Λειτουργικά, καταναλώνει αρχικά το φυσικό αέριο που βρίσκεται στις 3 δεξαμενές του και όταν αυτό τελειώσει τότε «γυρίζει» αυτόματα στην βενζίνη χωρίς ο οδηγός να αντιλαμβάνεται την αλλαγή ούτε ως διαδικασία ούτε όσον αφορά την απόδοση. Το σύνολο συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όντας αρκετά ήσυχο και κινώντας σβέλτα το αμάξωμα του Golf. Παρουσιάζοντας καλό τράβηγμα σε όλο το ευρύ φάσμα περιστροφής, κάτι που εν πολλοίς οφείλεται και στο σβέλτο κιβώτιο που καλύπτει μια μικρή ραθυμία πριν τις 1.500 σ.α.λ., ωστόσο το κορυφαίο του ατού είναι η απαράμιλλη οικονομία. Η κατανάλωσή του ανέρχεται σε πραγματικές συνθήκες στα 4,7 κιλά/100 χλμ. (σ.σ το φυσικό αέριο CNG υπολογίζεται σε κιλά και όχι σε λίτρα) που μεταφράζεται σε περίπου 5 ευρώ/100 χλμ. την στιγμή που αντίστοιχης ιπποδύναμης βενζινοκίνητο Golf χρειάζεται περί τα 15 ευρώ/100 χλμ. και τα αντίστοιχης ιπποδύναμης diesel κοντά στα 11,5 ευρώ. Χρειάζεται λοιπόν περίπου 19 ευρώ (με τιμή CNG στα 1,15 ευρώ/κιλό) για να διανύσει 411 χλμ..

Στο δρόμο: Με ποιότητα κύλισης που ξεχωρίζει

Η έκδοση TGI δεν διαφοροποιείται στο οδηγικό σκέλος από τα βενζινοκίνητα μοντέλα που έχουμε δοκιμάσει στο παρελθόν προσφέροντας συνολικά εξαιρετική αίσθηση στους επιβάτες. Η ανάρτηση με ημιάκαμπτο πίσω άξονα (σ.σ. οι εκδόσεις από 150 ίππους και πάνω φέρουν πολλαπλούς συνδέσμους) προσφέρει τρομερή άνεση και βελουδένιο πέρασμα από τις κακοτεχνίες του δρόμου, χωρίς κραδασμούς ή θορύβους. Σε συνδυασμό μάλιστα με την πολύ καλή ηχομόνωση, διαμόρφωναν πολύ ψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης, με το Golf ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες να παραμένει πεισματικά ήσυχο και ευθύβολο. Το γερμανικό μοντέλο αποδεικνύεται πολύ αποτελεσματικό και σε μια γρήγορη στροφοδιαδρομή, όντας πεισματικά ουδέτερο και προβλέψιμο, συναγωνίζοντας σε αποτελεσματικότητα, όχι όμως και σε αίσθηση τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.

Η γνώμη μας

+ Οικονομία, λειτουργία κινητήρα, άνεση και ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός, ποιότητα καμπίνας και τεχνολογία, δεν πληρώνει τέλη

Οι δεξαμενές CNG φουλάρουν με 14,4 ευρώ και χαρίζουν αυτονομία 400 χλμ.. Προσθέστε και περίπου 130 ακόμα χλμ. από το 9άρι ρεζερβουάρ βενζίνης.

Οι δεξαμενές CNG φουλάρουν με 14,4 ευρώ και χαρίζουν αυτονομία 400 χλμ.. Προσθέστε και περίπου 130 ακόμα χλμ. από το 9άρι ρεζερβουάρ βενζίνης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Μειωμένη χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ, μη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των δύο καυσίμων, μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης


Το Golf ΤGI καταφέρνει να πετύχει κορυφαία οικονομία καυσίμου και παράλληλα να προσφέρει οριακά καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με την συμβατική του έκδοση. Με κόστος καυσίμου το μισό συγκριτικά με diesel και τιμή στα ίδια επίπεδα, θα δείτε διαφορά στην τσέπη σας ακόμα και με λίγα χιλιόμετρα ετησίως. Αρκεί φυσικά να έχετε εύκολη πρόσβαση σε πρατήριο CNG, κάτι που ειδικά σε ταξίδι μπορεί να σας δυσκολέψει.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
test center