Πιο ραφινάτο και πιο αρχοντικό είναι το Golf με την καλή πίσω ανάρτηση, πολλαπλών συνδέσμων.
Στο δρόμο: Με πιο καλή, αρχοντική αίσθηση
46.796 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2018)
Όχι, o κινητήρας των 130 ίππων δεν αλλάζει κάτι ο ίδιος στην οδική συμπεριφορά του Golf, ωστόσο η πολιτική της VW είναι τέτοια που δίνει προβάδισμα σε αυτήν την έκδοση. Βλέπετε, από τους 125 ίππους και πάνω το διάσημο μικρομεσαίο υποδέχεται τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων στο πίσω άκρο του. Μπορεί κατά καιρούς να λέμε ότι και με τον ημιάκαμπτο «γίνεται η δουλειά» και είναι αλήθεια. Όμως υπάρχει αισθητή αναβάθμιση με την πιο περίπλοκη λύση. Η κύλιση είναι ακόμα καλύτερη, οι αναπηδήσεις ελέγχονται πιο καλά και οι εγκάρσιες ανωμαλίες διαχειρίζονται με περισσότερη πυγμή. Κατά τα λοιπά, το τιμόνι είναι στο επίπεδο που πρέπει, ελαφρύ με καλή πληροφόρηση και αμεσότητα, ενώ τα φρένα είναι πάντα έτοιμα για μια πολύ άμεση ακινητοποίηση, όπως έδειξαν και οι σχετικές μετρήσεις.
αν ταχεις τα 22 χιλιάρικα , ότι καλύτερο και φουλ τεχνολογία... μαζί με το πρεστίζ που είναι πρεμιουμ και με την αρίστη μεταπωλητή αξία… ότι καλύτερο… αν δεν αναζητάς SUV..και σεντάν
..δεν ξέρω αν αυτό το μοντέλο το βγάλουν και σε σεντάν ..σαν Τζέτα.. ήθελα μια πληροφόρηση γιαυτό; αν ναι και πού θα είναι κατασκευασμένο;
PREMIUM Η VW, ολο και κατι μαθαινει κανεις καθε μερα.......
αν ταχεις τα 22 χιλιάρικα , ότι καλύτερο και φουλ τεχνολογία... μαζί με το πρεστίζ που είναι πρεμιουμ και με την αρίστη μεταπωλητή αξία… ότι καλύτερο… αν δεν αναζητάς SUV..και σεντάν ..δεν ξέρω αν αυτό το μοντέλο το βγάλουν και σε σεντάν ..σαν Τζέτα.. ήθελα μια πληροφόρηση γιαυτό; αν ναι και πού θα είναι κατασκευασμένο;
Με λιγότερα από 21000 αγοράζεις το opel astra black edition 1, 4 150 hp έκδοση innovation που έχει τα πάντα ,όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα.