Από το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Golf γνωρίζαμε πως η γερμανική φίρμα θα τοποθετούσε στο μικρομεσαίο της μοντέλο το νέο 1.500άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα.

Σε αυτή την έκδοση, εκτός του κινητήρα υπάρχουν αλλαγές και στο σύστημα ανάρτησης, με πολλαπλούς συνδέσμους, αντί ημιάκαμπτου άξονα.

Focus στις λεπτομέρειες του νέου Golf.

Δοκιμή: VW Golf με 150 PS

58.648 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2018)

Ο νέος 1.500άρης τούρμπο κινητήρας των 150 ίππων, σε συνδυασμό με την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων δίνουν στο ανανεωμένο Golf το μπριο και τη σπιρτάδα που χρειαζόταν, διαμορφώνοντας την πιο ολοκληρωμένη και ενδιαφέρουσα συμβατική έκδοση.

What is new
- Νέος κινητήρας 1,5 TSI 150 PS
- Με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων
- Κατανάλωση 6,8 λτ./100 χλμ.
- Τιμή από 24.900 ευρώ 
 
Από το λανσάρισμα του ανανεωμένου VW Golf γνωρίζαμε πως η γερμανική φίρμα θα τοποθετούσε στο μικρομεσαίο της μοντέλο το νέο 1.500άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT, αντικαθιστώντας έτσι τον 1,4 TSI ACT. Πράγματι λίγους μήνες μετά, το Golf πλέον είναι διαθέσιμο και με αυτό το μηχανικό σύνολο και στις παρακάτω γραμμές θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή μας. Πριν φτάσουμε εκεί όμως αξίζει να αναφέρουμε πως οι αλλαγές, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις που έχουμε δοκιμάσει (1,6 TDI 115 PS και 1,0 TSI 110 PS), δεν αφορούν μόνο στον κινητήρα, καθώς και στο σύστημα ανάρτησης, αφού στο Golf 1,5 TSI στην πίσω διάταξη θα συναντήσουμε πολλαπλούς συνδέσμους, και όχι ημιάκαμπτο άξονα. Γενικότερα θα λέγαμε πως οι αλλαγές ευνοούν το συγκεκριμένο μοντέλο, καθιστώντας το οδηγικά το πιο ενδιαφέρον από την υπόλοιπη γκάμα των εκδόσεων.
 
Από 24.900 ευρώ με πολύ καλό εξοπλισμό
Η συγκεκριμένη έκδοση είναι διαθέσιμη στο εξοπλιστικό επίπεδο Generation, την τρίτη πιο πλούσια κατά σειρά, από τις 4 που προσφέρεται το γερμανικό μοντέλο και με τιμή από 24.900 ευρώ, πολύ κοντά δηλαδή στο προ-ανανέωσης μοντέλο, ωστόσο εξακολουθεί να τοποθετηθεί το γερμανικό μοντέλο στο άνω άκρο της λίστας με τους ανταγωνιστές του. Αυτό βέβαια δεν αλλάζει το γεγονός πως πρόκειται για μια υπερπλήρη έκδοση, με όλα τα νέα συστήματα άνεσης και ασφάλειας που διαθέτει η VW, όπως 7 αερόσακους, adaptive cruise control, σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, Infotainment Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό καθώς και ζάντες αλουμινίου. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Toyota
test center