Το Polo TGI εφοδιάζεται με τον 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ..
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Polo TGI εφοδιάζεται με τον 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του Ομίλου VW, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ..

Κινητήρας: Τρομερή οικονομία με καλύτερες επιδόσεις

54.827 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2020)

Το Polo TGI εφοδιάζεται με τον 1,0 λίτρου TSI βενζινοκινητήρα του ομίλου VW, ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και ροπή 160 Nm μεταξύ 1.800 και 3.800 σ.α.λ. και φυσικά έχει δεχθεί ειδικές επεμβάσεις ώστε να κάνει καύση και με φυσικό αέριο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε δεξαμενές χωρητικότητας 14,2 κιλών και η κατανάλωση, βάσει των μετρήσεών μας είναι 4,2 κιλά CNG/100 χλμ.. Αυτό σημαίνει πως το κόστος μετακίνησης για κάθε 100 χλμ. είναι μόλις 3,5 ευρώ (τιμή φ.α. 29/6, 0,843 ευρώ/κιλό) και η πραγματική αυτονομία αγγίζει τα 330 χιλιόμετρα και σε συνθήκες ταξιδιού φτάνει σχεδόν τα 400 χλμ.. Το ντεπόζιτο της βενζίνης είναι μόλις 9 λίτρων, με πραγματική αυτονομία γύρω στα 150 χλμ. και είναι πιο πολύ για ώρα ανάγκης, καθώς ενεργοποιείται μόνο αυτόματα όταν τελειώσει το φυσικό αέριο ή σε άλλες ακραίες περιπτώσεις.

H έκδοση CNG του Polo, δεν είναι καινούρια, καθώς βρίσκεται στην αγορά σχεδόν από το λανσάρισμα του μοντέλου. Ωστόσο καινούριος είναι ο συνδυασμός του κινητήρα με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων, καθώς μέχρι πρότινος συνδυαζόταν με 5άρι. 

Ο εν λόγω συνδυασμός αποδείχθηκε πιο βολικός σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης, καθώς τόνωσε τις επιδόσεις του γερμανικού μοντέλου και παράλληλα συνείσφερε στην πιο ήσυχη λειτουργία του, αν και πάλι ένα μικρό κροτάλισμα γίνεται αντιληπτό. Η ισχύς που παρέχει το μοτέρ είναι ικανοποιητική από τις 2.000 σ.α.λ. και έρχεται με γραμμικό τρόπο. Μάλιστα στις μετρήσεις μας το Polo TGI είχε καλύτερες ρεπρίζ τόσο από το 1,6 TDI, αλλά όσο και από το 1,0 TSI. Εξίσου σημαντικό το γεγονός πως οι ρύποι CO2 είναι 89 γρ./χλμ., συνεπώς δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

PEIRAIOS LEASING
OPEL