Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης στο νέο Volkswagen Polo. Πάτημα και απορροφητικότητα ανάρτησης θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης στο νέο Volkswagen Polo. Πάτημα και απορροφητικότητα ανάρτησης θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Στο δρόμο: Σε κερδίζει η ποιότητα κύλισης

54.820 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2020)

Όπως έχουμε δει και στις υπόλοιπες εκδόσεις του Polo που έχουμε δοκιμάσει, έτσι και σε αυτή η ανώτερη ποιότητα κύλισης του γερμανικού μικρού κινείται στα άνω όρια της κατηγορίας. Αντίστοιχα σε πολύ υψηλά επίπεδα βρίσκεται και η άνεση της ανάρτησης, η οποία «σβήνει» αθόρυβα και αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου. Αρκετά αποτελεσματική είναι η συμπεριφορά της ανάρτησης, όπως και του αμαξώματος σε πιο πιεστικές καταστάσεις, με πολύ ψηλά περιθώρια πρόσφυσης, παρά το σχετικά αυξημένο βάρος της έκδοσης. Από την άλλη το fun to drive στοιχείο λείπει από το ρεπερτόριο του Polo, καθώς δεν έχει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που έχουμε συναντήσει σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας, παρόλο που το τιµόνι παρέχει σωστή πληροφόρηση κάθε στιγμή και τα περιθώρια της πρόσφυσης είναι πολύ μεγάλα. 

Με χρήση φυσικού αερίου η κατανάλωση είναι 4,2 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο σημαίνει κόστος μετακίνησης για κάθε 100 χλμ., μόλις 3,5 ευρώ και πραγματική αυτονομία 330 χιλιομέτρων.

Με χρήση φυσικού αερίου η κατανάλωση είναι 4,2 κιλά CNG/100 χλμ., το οποίο σημαίνει κόστος μετακίνησης για κάθε 100 χλμ., μόλις 3,5 ευρώ και πραγματική αυτονομία 330 χιλιομέτρων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
vw