• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οικονομία στην κατανάλωση, σταθερό πάτημα και υψηλή ποιότητα κύλισης χαρακτηρίζουν το VW T-Roc 1,6 TDI.

Ξενίζουν και εδώ τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό. Η μόνη διαφορά σε σχέση με την αντίστοιχης ιπποδύναμης βενζινοκίνητη έκδοση είναι η πρώιμη κοκκινη περιοχή του στροφόμετρου.

Δεν είναι χαρούμενος στις χαμηλές στροφές, αλλά είναι οικονομικός και πολιτισμένος ο 1,6 TDI των 115 ίππων.

Δοκιμή: VW T-Roc diesel

Διαβάστηκε από 21892 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/7/2019
 

To Τ-Roc των χιλιομετροφάγων: Τo VW T-Roc ενισχύει την γκάμα του με τον 1,6 TDI κινητήρα των 115 ίππων που αποτελεί και τη βασική diesel επιλογή.


What is new
- 1,6 turbodiesel με Adblue
- Mε 116 άλογα και 250 Nm ροπής
- Καίει 6,6 λτ./100 χλμ.
- Με 21.900 ευρώ

H βασική diesel επιλογή του T-Roc κλείνει το μάτι σε όσους θέλουν το μικρό crossover της VW και κάνουν πολλά χιλιόμετρα ετησίως, οπότε λογικό είναι να ζητούν τη σχετική οικονομία στην κατανάλωση. Οπτικά το βασικό diesel Τ-Roc δεν διαφέρει σε τίποτα από τις άλλες εκδόσεις, ενώ καμία διαφορά δεν υπάρχει και στην φαρδιά και με μεγάλο πορτ μπαγκάζ καμπίνα, όπου ξενίζουν τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό. 

Aπό 21.900 ευρώ; «Τσιμπημένο»
Το βασικό πετρελαιοκίνητο VW T-Roc είναι διαθέσιμο μόνο με χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο και σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού: Discover και Advance. Για την πρώτη η τιμή είναι στα 21.900 ευρώ, ήτοι 1.950 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχης ιπποδύναμης έκδοση βενζίνης 1,0 ΤSI. Ο εξοπλισμός έχει ουσιαστικά τα πάντα, αφού μεταξύ άλλων προσφέρει 6 αερόσακους, Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, Air Condition, ζάντες αλουμινίου 16ΆΆ, σύστημα infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, υπολογιστή ταξιδίου και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Για την έκδοση Advance η τιμή ανεβαίνει στα 25.350 ευρώ.

Στο δρόμο: Οικονομικό, αλλά χωρίς νεύρο
Ο 1,6 TDI αποδίδει 115 άλογα και 250 Nm ροπής από τις 1.750 – 3.250 σ.α.λ. Σε γενικές γραμμές το μοτέρ εμφανίζει εκλεπτυσμένη λειτουργία, αλλά στις χαμηλές στροφές δείχνει να δυσανασχετεί και σε συνδυασμό με το μακρύ κιβώτιο οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις είναι μέτριες αν το στροφόμετρο δεν ξεπερνά τις 2.000 σ.α.λ..

Από την άλλη όμως το πετρελαιοκίνητο T-Roc προσφέρει το ζητούμενο, που είναι η χαμηλή κατανάλωση. Έτσι η μέση τιμή σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 6,6 λτ./100 χλμ. Κατά τα άλλο το βασικό πετρελαιοκίνητο T-Roc διατηρεί τα ασφαλή, αλλά γενικά αδιάφορα, οδηγικά του χαρακτηριστικά με βασικό ατού τον σταθερό πάτημα και την υψηλή ποιότητα κύλισης.

+ Στιβαρότητα κατασκευής, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, τεχνολογία 
- Μακριά κλιμάκωση κιβωτίου και ραθυμία κινητήρα χαμηλά, σκληρά πλαστικά στο ταμπλό, τιμή, 2 χρόνια εγγύηση

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »