• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το VW Polo στην έκδοση με τον 1.000άρη TSI κινητήρα ισχύος 95 ίππων και σας αναφέρουμε...

Πολύ καλή είναι η ποιότητα κύλισης στο νέο Volkswagen Polo. Πάτημα και απορροφητικότητα ανάρτησης θυμίζουν μεγαλύτερο αυτοκίνητο.

Λεπτομέρειες από την εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Polo.

Λεπτομέρειες από την εξωτερική σχεδίαση του νέου VW Polo.

Δοκιμή: Volkswagen Polo με 95 PS

Διαβάστηκε από 28670 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/4/2018
 

Με το νέο VW Polo έκλεισε ο κύκλος παρουσιάσεων νέων μοντέλων στην κατηγορία. Το γερμανικό μικρό υπόσχεται να θέσει και πάλι τα δεδομένα σε αρκετούς τομείς. Θα το καταφέρει; Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.0 TSI των 95 ίππων.

What is new
- 6η γενιά Polo
- Με 1,0 TSI 95 ίππων
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 14.050 ευρώ

Μικρό Golf. Αυτή η φράση κλισέ έχει καθιερωθεί για το Polo μιας και σε κάθε του γενιά το γερμανικό μικρό δανειζόταν στοιχεία και από την εμφάνιση του Golf, αλλά και από τις τεχνολογίες του. Ως αποτέλεσμα της σύγκρισης αυτής, το Polo κέρδιζε σε λάμψη, ενώ κατάφερνε και ένα σημαντικό προβάδισμα απέναντι στον ανταγωνισμό (σ.σ. με την αξία του βέβαια). Πλέον όμως τα πράγματα στο segment B έχουν αγριέψει για τα καλά. Με το νέο, έκτης γενιάς VW Polo ουσιαστικά κλείνει ο μακρύς κύκλος παρουσιάσεων των νέων μοντέλων της κατηγορίας (σ.σ. σειρά παίρνουν τα μικρά και μικρομεσαία crossover) και ο νικητής -πιστέψτε μας- κρίνεται στις λεπτομέρειες. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, δεν ρίχνουμε ακόμη το γερμανικό μικρό στο λάκκο με τα φίδια (αναλυτική συγκριτική δοκιμή με όλον τον ανταγωνισμό της κατηγορίας θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος), αλλά κάνουμε την πρώτη αξιολόγησή του επί ελληνικού εδάφους. Και μάλιστα στην πιο ενδιαφέρουσα έκδοση κινητήρα, αυτήν με τον 1.000άρη κινητήρα των 95 ίππων, έχοντας ωστόσο στο μυαλό μας αναπόφευκτα και όλο τον ανταγωνισμό.

Από 14.050 ευρώ
Η τιμή του νέου VW Polo ξεκινάει από τα 14.050 ευρώ για την έκδοση Trendline με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 95 ίππων. Δεν είναι από τις ευκαιρίες της αγοράς (σ.σ. πάντοτε όμως το Polo κυμαινόταν πιο ψηλά τιμολογιακά από τον ανταγωνισμό), ενώ παρότι η έκδοση Trendline έχει κάποια high-lights (π.χ. σύστημα αναγνώρισης πεζών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος), έχει κάποιες ελλείψεις. Από την πλευρά μας θα επιλέγαμε την επόμενη έκδοση Comfortline στα 14.700 όπου θα βρείτε ζάντες αλουμινίου, cruise control και ηλεκτρικούς καθρέπτες.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Kostas

    Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές

      6
  • Παναγιώτης

    Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!

      3
  • Gi.ger

    Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?

      1
  • Κωστας Τ

    Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.

      1

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός