Χωρίς πρόβλημα θα μετακινηθούν στο πίσω κάθισμα δυο επιβάτες, έχοντας αρκετό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς πρόβλημα θα μετακινηθούν στο πίσω κάθισμα δυο επιβάτες, έχοντας αρκετό χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους.

Χώροι: Μεγαλύτερο και σε χώρους

98.222 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2017)

Oι καλοί εσωτερικοί χώροι αποτελούσαν ανέκαθεν ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Citroen C3. Στην τελευταία του γενιά και με δεδομένο ότι αυτή έχει φτιαχτεί στη νέα και μεγαλύτερη πλατφόρμα PF1, οι χώροι είναι μεγαλύτεροι. Πιο συγκεκριμένα ο χώρος για τους πίσω επιβάτες έχει αυξηθεί κατά 4 χλστ. για τα πόδια και κατά 10 χλστ. σε αέρα για τα κεφάλια τους, με αποτέλεσμα δύο άτομα ακόμα και λίγο πάνω από το μέσο ύψος να μην συναντούν το παραμικρό πρόβλημα. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 300 λίτρων (όσο και του προηγούμενου) και συγκαταλέγεται στους μεγαλύτερους της κατηγορίας, ωστόσο το ψηλό κατώφλι φόρτωσής του δυσχεραίνει την φόρτωση. Το άνοιγμα πάντως είναι μεγάλο, ενώ και ο χώρος είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμος μέσω του κανονικού του σχήματος. Στην καμπίνα των επιβατών του C3 υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, άλλες πρακτικές και άλλες λιγότερο πρακτικές. Στη βάση της κεντρικής κονσόλας βρίσκονται δυο ποτηροθήκες, όμως η θέση δεν είναι καλή γιατί δυσχεραίνεται η πρόσβαση σε αυτές όταν ο επιλογέας έχει επιλεγμένες τις μονές σχέσεις. Αντίθετα η θέση για αντικείμενα πάνω από αυτές και ελέω απουσίας διακοπτών, είναι πολύ πρακτική. Μεγάλες είναι και οι θήκες στα εσωτερικά των θυρών όπως και το ντουλαπάκι στην πλευρά του συνοδηγού. 


Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 300 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Στον βωμό της σχεδίασης θυσιάστηκε όμως η πρακτικότητα αφού το κατώφλι είναι υψηλό.

Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 300 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Στον βωμό της σχεδίασης θυσιάστηκε όμως η πρακτικότητα αφού το κατώφλι είναι υψηλό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

OPEL NEA MONTELA
test center