Το Citroen C3 και σε αυτή του τη γενιά κρατά την παράδοση του «άνετου» όμως μέσω της νέας πιο «οδηγοκεντρικής» πλατφόρμας που βασίζεται, καθίσταται πολύ πιο ευχάριστο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C3 και σε αυτή του τη γενιά κρατά την παράδοση του «άνετου» όμως μέσω της νέας πιο «οδηγοκεντρικής» πλατφόρμας που βασίζεται, καθίσταται πολύ πιο ευχάριστο

Και πάλι άνετο, όμως πολύ πιο ευχάριστο οδηγικά

98.227 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2017)

Το νέο Citroen C3 έχει δανειστεί την πλατφόρμα PF1 του ομίλου PSA με τη Citroen ωστόσο να κάνει τις δικές της επεμβάσεις και βελτιώσεις, ώστε να «εξάγει» το επιθυμητό για εκείνη, αποτέλεσμα. Η πλατφόρμα αυτή είναι γνωστή για την αυξημένη ακαμψία της, αλλά και την οδική συμπεριφορά που ορίζει, τόσο όσον αφορά τα δυναμικά όσο και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά, σε όσα αυτοκίνητα την έχουμε συναντήσει (Peugeot 208 και C4 Cactus). Στο C3 όπως και στο C4 Cactus, η ανάρτηση που ως δομή δεν φέρει κάτι το ιδιαίτερο (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω), έχει ρυθμιστεί περισσότερο με γνώμονα την άνεση, όμως θα μπορούμε να πούμε ότι οι Γάλλοι κατάφεραν να βρουν ακριβώς τη χρυσή τομή ανάμεσα σε άνεση και οδική συμπεριφορά. Οδηγικά λοιπόν, το C3 είναι άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο. Η ευχάριστη γεύση που αφήνει μεταφέρεται και σε εκτός πόλης διαδρομές, με την ανάρτηση να μην επιτρέπει την εμφάνιση μεγάλων κλίσεων σε δρόμο με στροφές, ενώ σαφώς αναβαθμισμένη είναι η συμπεριφορά του, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να έχει «δέσει» τέλεια με το πλαίσιο, αποτρέποντας την εμφάνιση νευρικών αναπηδήσεων. Υπό πίεση λοιπόν, το C3 στρίβει ουδέτερα και δεν «αγχώνει» τον οδηγό του, προσφέροντάς του και πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης, άλλο ένα κομμάτι σημαντικά αναβαθμισμένο σε σχέση με το παρελθόν. Τα φρένα αν και φέρουν ταμπούρα στον πίσω άξονα, ακινητοποιούν αποτελεσματικά το Citroen C3, με την αίσθηση και αυτού του συστήματος να είναι πολύ καλύτερη από του προγενέστερου C3.  


Το Citroen C3 στρίβει ουδέτερα παντού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι υπαρκτές αλλά σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζουν.

Το Citroen C3 στρίβει ουδέτερα παντού, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι υπαρκτές αλλά σε καμία περίπτωση δεν προβληματίζουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center