Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.
Ικανοποιεί με την απόδοσή του, κερδίζει με την οικονομία του
98.228 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2017)
Ο κινητήρας που εφοδιάζει την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του Citroen C3 είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρων και αποδίδει 75 ίππους. Μπορεί η ισχύς να «φαίνεται» μικρή όμως στην πράξη αυτός ο κινητήρας με τα 233 Nm ροπής του και το ελαφρύ αμάξωμα του C3, δείχνει πιο δυνατός παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στο πεδίο των επιδόσεων ωστόσο, η χαμηλή ισχύς του δεν κρύβεται, κυρίως σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του από στάση. Στα θετικά του συγκαταλέγεται η πολιτισμένη του λειτουργία με τα επίπεδα κραδασμών και κροταλίσματος να είναι ιδιαίτερα περιορισμένα για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού και το επίπεδο ηχομόνωσης του νέου C3 είναι σημαντικά αναβαθμισμένο. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει καλή αίσθηση και θετικό κούμπωμα, ενώ η κλιμάκωσή του είναι αραιή προς όφελος της κατανάλωσης. Αυτή σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης δεν ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ να σημειώσουμε εδώ ότι το C3 είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας που εφοδιάζεται με ρεζερβουάρ ουρίας AdBlue με χωρητικότητα 17 λίτρων.
Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.
ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ CITROEN ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Πήγα στην έκθεση και το είδα. Πραγματικά ξεχωριστό, φινετσάτο, ποιοτικό.
Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεσε ψηλά
(στο εκθεσιακό μοντέλο - εάν κάνω λάθος να με διορθώσετe) και για άτομα άνω το 1,85 για να κάτσουν σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτηκαι το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Ο χώρος πάνω από το κεφάλι πολύ περιορισμένος. Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
ΚΑΛΑ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΑΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ,ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ CITROEN ΠΟΥ ΤΟΛΜΑ ΚΑΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!!!
Νεανικότατο και μοντέρνο το νέο C3 είναι πολύ ωραίο μέσα κι έξω, άνετα θα το έπαιρνα! Από τα καλύτερα στην μικρή κατηγορία!
Πήγα στην έκθεση και το είδα. Πραγματικά ξεχωριστό, φινετσάτο, ποιοτικό. Έκαναν πολύ καλή δουλειά. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν ότι κάθεσε ψηλά (στο εκθεσιακό μοντέλο - εάν κάνω λάθος να με διορθώσετe) και για άτομα άνω το 1,85 για να κάτσουν σωστά πρέπει να μετακινηθεί η πλάτηκαι το κάθισμα (του οδηγού) προς τα πίσω περιορίζοντας συμαντικά το χώρο για τον πίσω επιβάτη. Ο χώρος πάνω από το κεφάλι πολύ περιορισμένος. Κατά τα άλλα είναι ένα αυτοκίνητο που το αγοράζεις χωρίς δεύτερη σκέψη!!!
Δεν ξέρω βρε παιδί μου αλλά μου θυμίζει κλόουν απαπαπα μακριά λες κι έχει κάνει βαβά και το έχουν γεμίσει τσιρότα τα δε φώτα απαπαπα