Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.

Ικανοποιεί με την απόδοσή του, κερδίζει με την οικονομία του

98.228 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2017)

Ο κινητήρας που εφοδιάζει την βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του Citroen C3 είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρων και αποδίδει 75 ίππους. Μπορεί η ισχύς να «φαίνεται» μικρή όμως στην πράξη αυτός ο κινητήρας με τα 233 Nm ροπής του και το ελαφρύ αμάξωμα του C3, δείχνει πιο δυνατός παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. Στο πεδίο των επιδόσεων ωστόσο, η χαμηλή ισχύς του δεν κρύβεται, κυρίως σε ό,τι αφορά στις επιδόσεις του από στάση. Στα θετικά του συγκαταλέγεται η πολιτισμένη του λειτουργία με τα επίπεδα κραδασμών και κροταλίσματος να είναι ιδιαίτερα περιορισμένα για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού και το επίπεδο ηχομόνωσης του νέου C3 είναι σημαντικά αναβαθμισμένο. Το 5τάχυτο κιβώτιο έχει καλή αίσθηση και θετικό κούμπωμα, ενώ η κλιμάκωσή του είναι αραιή προς όφελος της κατανάλωσης. Αυτή σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης δεν ξεπερνά τα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ να σημειώσουμε εδώ ότι το C3 είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα της κατηγορίας που εφοδιάζεται με ρεζερβουάρ ουρίας AdBlue με χωρητικότητα 17 λίτρων.    


Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.

Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας του C3 μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο με τις επιδόσεις του, ωστόσο στην πράξη η ροπή των 233 Nm κρύβει αποτελεσματικά την χαμηλή του απόδοση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto