Δρόμου, πίστας ή σλικ; Το ερώτημα που βασανίζει τους petrolheads

Δρόμου, πίστας ή σλικ; Το ερώτημα που βασανίζει τους petrolheads

2.389 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2021)

Αν το πάρεις από οικονομικής άποψης μοιάζει λίγο με ερώτηση τρικ. Το θέμα όμως είναι αν μπορείς να βελτιώσεις την πρόσφυση του αυτοκινήτου σου, αλλάζοντας το είδος των ελαστικών σου, χωρίς όμως να κινδυνεύεις να «φύγεις» πουθενά.

Οι αυλακώσεις και οι γόμες κάνουν την διαφορά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η βασική διαφορά των παραπάνω ελαστικών βρίσκεται καθαρά στη γόμα που χρησιμοποιείται αλλά και στις αυλακώσεις που έχει το ελαστικό. Ξεκινώντας από τα δρόμου, είναι τα πιο συχνά λάστιχα που βλέπεις σχεδόν παντού, εξαιρετικά για χρήση σε στεγνό οδόστρωμα αλλά και στη βροχή. Τα πίστας έχουν λιγότερες ραβδώσεις, μαλακότερη γόμα και στόχο την μεγαλύτερη πρόσφυση σε περιβάλλον πίστας ενώ τα σλικ, ή αλλιώς «καραφλά», αμιγώς αγωνιστική χρήση και απαγορευτικά σε βρεγμένο οδόστρωμα.

Απαγορευτικά για τα «κοινά» αυτοκίνητα
Σε περιβάλλον πίστας, τα σλικ προσφέρουν σαφώς καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με τα σπορ ελαστικά δρόμου. Η ουσία είναι πως τα σλικ ελαστικά έχουν κατασκευαστεί για αυτοκίνητα αγωνιστικών προδιαγραφών και όχι για το «κοινό» σου καθημερινό τετράτροχο, όσο σπορ χαρακτήρα και DNA να έχει. Σε τέτοια περίπτωση είναι παντελώς άχρηστο, όπως και να χρησιμοποιείς αγωνιστικά καύσιμα για να κυκλοφορείς μέσα στην πόλη.

Πιο γρήγορα στην πίστα
Σε δοκιμές που έγιναν μέσα σε πίστα και με μετρήσεις και στα τρία είδη, οι διαφορές φαίνονται ελάχιστες αλλά είναι ουσιώδεις. Όντως με τα ελαστικά πίστας μπορείς να βελτιώσεις τους γύρους σου , αυξάνοντας και την πρόσφυση στο μέσο της στροφής. Τα μέγιστα αποτελέσματα έρχονται με την χρήση των σλικ ελαστικών καθώς γυρνάς ακόμα πιο γρήγορα μέσα στην πίστα, κολλώντας σαν «τσίχλα» στην άσφαλτο και προσφέροντας τις περισσότερες πληροφορίες μέσω του συστήματος διεύθυνσης στον οδηγό.

Αν πιάσει βροχή και φοράς σλικ…
Η χρήση που κάνεις είναι η απάντηση στο βασικό ερώτημα. Για να αποδώσουν τα μέγιστα τέτοια ελαστικά χρειάζονται το ασφαλές περιβάλλον της πίστας, εκεί που η άσφαλτος είναι καθαρή, μοιάζει με χοντρό γυαλόχαρτο και όχι καθρέφτη. Ας μην ξεχνάμε και το σημαντικότερο, αν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, καλύτερα να πας με τα πόδια σε περίπτωση που φοράς σλικ. Αλλιως, ο κίνδυνος να φύγεις εκτός πορείας, ακόμα και με πολύ μικρή ταχύτητα είναι τεράστιος.

Ποια είναι η προσωπική σου εμπειρία από οδήγηση με σπορ ελαστικά μέσα στην πόλη; Συμφωνείς με την μόδα των slick και semi-slick ελαστικών σε αστικό περιβάλλον;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PEIRAIOS LEASING
OPEL