• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δύο νέα πρωτότυπα, ενός σεντάν και ενός minivan, παρουσίασε η Daihatsu στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Ινδονησίας.

Sτα δύο concept, οι σχεδιαστές έχουν εφαρμόσει τις πίσω πόρτες να ανοίγουν από την αντίθετη κατεύθυνση από ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Το σεντάν, το όνομα του οποίου είναι "DN F-Sedan", όπως μπορούμε να δούμε φέρει ένα πολύ όμορφο σχεδιασμό.

Το δεύτερο πρωτότυπο είναι το minivan DN Multisix.

Το βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου concept είναι η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή.

Σύμφωνα με τις φήμες δεν αποκλείεται τα δύο αυτά πρωτότυπα να έρθουν καμία στιγμή στην γραμμή παραγωγής.

Δύο νέα πρωτότυπα από την Daihatsu

Διαβάστηκε από 4283 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/8/2017

Δύο νέα πρωτότυπα, ενός σεντάν και ενός minivan, παρουσίασε η Daihatsu στο Σαλόνι Αυτοκίνητου της Ινδονησίας.

 
Όπως μπορούμε να δούμε και στα δύο concept, οι σχεδιαστές έχουν εφαρμόσει τις πίσω πόρτες να ανοίγουν από την αντίθετη κατεύθυνση από ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα, δίνοντας με αυτό τον τρόπο περισσότερο χώρο στην επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών, λόγω τις έλλειψης των κολόνων.
 
Το σεντάν, το όνομα του οποίου είναι "DN F-Sedan", όπως μπορούμε να δούμε φέρει ένα πολύ όμορφο σχεδιασμό, έχοντας έντονη κεκλιμένη προς τα πίσω σχεδιαστική γραμμή στην οροφή του, ενώ το μάτι μας δεν θα μπορούσε να μην επικεντρωθεί στα λεπτά φωτιστικά σώματα που φιλοξενούνται τόσο στο μπροστά μέρος, όσο και στο πίσω, τα οποία θυμίζουν κάτι από διαστημόπλοιο.
 
Σε ότι αφορά κάποιες από τις τεχνικές προδιαγραφές, το concept του DN F-Sedan εκτείνεται σε 4,2 μέτρα μήκος και διαθέτει μεταξόνιο 2,51 μέτρων. Έχει πλάτος 1,69 μέτρα και ύψος 1,43 μέτρα, ενώ η είσοδος και η έξοδος από το αυτοκίνητο είναι εύκολη, όπως προαναφέραμε λόγω της απουσίας κολόνων, ενώ η ισχύς παρέχεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων.
 
Το δεύτερο πρωτότυπο είναι το minivan DN Multisix. Το βασικό χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου concept είναι η μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή, ενώ και αυτό το μοντέλο υιοθετεί παρόμοια σχεδιαστική γραμμή με το σεντάν φέροντας μεταξύ άλλων λεπτά φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω. Επιπλέον το σύστημα εξάτμισης διπλής απόληξης που φιλοξενείται στις άκρες του πίσω προφυλακτήρα είναι ένα ακόμα στοιχείο, το οποίο δείχνει πως η εταιρεία προσπάθησε να δείξει ότι τα minivan δεν είναι και τόσο βαρετά στο σχεδιαστικό τους κομμάτι.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τις φήμες δεν αποκλείεται τα δύο αυτά πρωτότυπα να έρθουν καμία στιγμή στην γραμμή παραγωγής, ωστόσο αν συμβεί αυτό ίσως χάσουν κάποια από τα στοιχεία που έχουν.