47.878 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/2/2016
Mε τη βελτίωση του εγκεφάλου σε υπερτροφοδοτούμενο αυτοκίνητο, μπορούμε να έχουμε αύξηση της απόδοσης κατά 20-30%, ενώ σε ένα ατμοσφαιρικό, αυτή η αύξηση κατά μέσο όρο υπολογίζεται στα 8-15%. Αυτά τα ποσοστά μπορεί να είναι και μεγαλύτερα, αν η βελτίωση του εγκεφάλου συνδυάζεται με άλλες βελτιώσεις. Το σημαντικότερο αποτέλεσμα της αναβάθμισης, είναι η ροπή που παίρνει το αυτοκίνητο, και δια της ροπής, ως γνωστό, μειώνεται και η κατανάλωση καυσίμων. Διότι, εκεί που το αυτοκίνητο πήγαινε με 2α ή 3η, πηγαίνει με 3η ή 4η αντίστοιχα. Επίσης, ο προγραμματισμός της ECU μπορεί να αυξήσει τη διάρκεια της εξόδου του καυσίμου από τους εγχυτήρες στον κινητήρα. Αυτό δημιουργεί ένα πλουσιότερο μίγμα καυσίμου-αέρα το οποίο συνεισφέρει σε απόδοση και οικονομία.
Αδυνατώ να πιστέψω ότι ένα πρόγραμμα μπορεί να επιτύχει ταυτόχρονα αύξηση επιδόσεων και μείωση κατανάλωσης. Αν ήταν έτσι απλά θα το έκανε και ο κατασκευαστής (και θα διαφήμιζε καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση).
Και όμως έτσι είναι.. Έχω ένα golf 4 1800 turbo με 150 hp από την μάνα του.. Το έκανα 210 hp με πρόγραμμα.. Χαμηλά και μέσα στην πόλη καίει 30 %λιγότερο βενζίνη είδα διαφορά βέβαια στα γκάζια εννοείται ότι καίει πάρα πάνω!
Αδυνατώ να πιστέψω ότι ένα πρόγραμμα μπορεί να επιτύχει ταυτόχρονα αύξηση επιδόσεων και μείωση κατανάλωσης. Αν ήταν έτσι απλά θα το έκανε και ο κατασκευαστής (και θα διαφήμιζε καλύτερες επιδόσεις και μικρότερη κατανάλωση).
Και όμως έτσι είναι.. Έχω ένα golf 4 1800 turbo με 150 hp από την μάνα του.. Το έκανα 210 hp με πρόγραμμα.. Χαμηλά και μέσα στην πόλη καίει 30 %λιγότερο βενζίνη είδα διαφορά βέβαια στα γκάζια εννοείται ότι καίει πάρα πάνω!