• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η αυτονομία του το νέου Audi e-Tron ξεπερνά τα 320 χλμ.

Είναι αρκετή η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών;

Διαβάστηκε από 3346 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/9/2019
 

Οι κατασκευαστές λένε τα δικά τους, όμως είναι οι πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αρκετές για να μην οδηγείς με την ψυχή στο στόμα;


Από όλους τους λόγους που τα ηλεκτρικά μοντέλα βρίσκουν αντίσταση στην αγορά, ο πρώτος είναι η αυτονομία. Από τη μία οι αγοραστές «καμένοι» από τις καταναλώσεις των συμβατικών που στα χαρτιά έκαιγαν αέρα και στην πράξη ήθελαν βυτιοφόρο δίπλα τους, είναι μάλλον δύσπιστοι.

Από την άλλη, η εμπειρία από ηλεκτροκινητήρες που έχουμε οι περισσότεροι είναι από κάτι ηλεκτρικά σκουπάκια μπαταρίας, που μετά από λίγη χρήση «πέθαιναν» και τρέχαμε να προλάβουμε να ρουφήξουν τα ψίχουλα πριν «ξεψυχήσουν» με τις τελευταίες στροφές του μοτέρ σε αργή κίνηση.

Οπότε το να φοβάσαι ότι από τη μία ο κατασκευαστής λέει 300 και έχεις πραγματικά 150, και από την άλλη τα τελευταία 50 να είναι σε αργές στροφές, είναι μάλλον λογικό. Δεν είναι όμως αλήθεια. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν και καλές πραγματικές αυτονομίες, αλλά και λειτουργούν μέχρι να αδειάσουν όπως και όταν ήταν φορτισμένα.

Οι μεγαλύτερες πραγματικές αυτονομίες έχουν μετρηθεί στα ηλεκτρικά Hyundai Kona και Kia e-Niro, που ξεπέρασαν τα 400 χιλιόμετρα πριν χρειαστούν φόρτιση. Από κοντά η Jaguar I-Pace, ενώ μια ανάσα πιο κάτω, στα 370 χλμ βρίσκονται τα διάφορα μοντέλα της Tesla με τη μεγάλη μπαταρία.

Πιο χαμηλά στα 320 χλμ. βρίσκεται το νέο Audi e-Tron ενώ η BMW i3 ξεπερνά τα 265 χλμ. αυτονομίας. Σε αυτή την κατηγορία βρίσκονται τα μικρότερα, από πλευράς μπαταρίας Kona αλλά και το Renault Zoe, μοντέλα με πιο αστικό προορισμό στη χρήση οπότε και οι κατασκευαστές πιστεύουν πως με μία φόρτιση οι περισσότεροι οδηγοί τους θα βγάζουν όλη την εβδομάδα πήγαινε-έλα σπίτι-δουλειά-σπίτι.

Εσάς όμως σας ικανοποιούν οι αυτονομίες αυτές; Σας βγάζουν από την ανησυχία ότι θα μείνετε στη μέση του δρόμου; Και τελικά αφού συγκρίνονται με την αυτονομία ενός συμβατικού, μήπως είναι ώρα να αφήσουμε την αυτονομία στην άκρη και να δούμε τι άλλο μας δημιουργεί πρόβλημα να τα αποδεχτούμε; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

4 «μυστικά» για το νέο Ford Puma (+videos)

Παίζουμε πρώτοι με το χιόνι!

Ultrac Satin για πολυτελή αυτοκίνητα & SUV

Βάλε τώρα μία οθόνη

Η κίνηση στους δρόμους

Υδροβαφή: Η νέα μόδα

Και το χειμώνα ο κλιματισμός μετράει!

Νέα EQB: Ηλεκτρικό SUV από τη Mercedes

Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

Επίσημο: Νέα Μercedes GLA (+vid)

Τότε θα δούμε το «καυτό» Yaris

Nέα Jaguar XE Reims Edition

Νέα έκδοση Sport Line του Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »