• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η αυτονομία του το νέου Audi e-Tron ξεπερνά τα 320 χλμ.

Είναι αρκετή η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών;

Διαβάστηκε από 2290 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 17/7/2019
 

Οι κατασκευαστές λένε τα δικά τους, όμως είναι οι πραγματικές αυτονομίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αρκετές για να μην οδηγείς με την ψυχή στο στόμα;


Από όλους τους λόγους που τα ηλεκτρικά μοντέλα βρίσκουν αντίσταση στην αγορά, ο πρώτος είναι η αυτονομία. Από τη μία οι αγοραστές «καμένοι» από τις καταναλώσεις των συμβατικών που στα χαρτιά έκαιγαν αέρα και στην πράξη ήθελαν βυτιοφόρο δίπλα τους, είναι μάλλον δύσπιστοι.

Από την άλλη, η εμπειρία από ηλεκτροκινητήρες που έχουμε οι περισσότεροι είναι από κάτι ηλεκτρικά σκουπάκια μπαταρίας, που μετά από λίγη χρήση «πέθαιναν» και τρέχαμε να προλάβουμε να ρουφήξουν τα ψίχουλα πριν «ξεψυχήσουν» με τις τελευταίες στροφές του μοτέρ σε αργή κίνηση.

Οπότε το να φοβάσαι ότι από τη μία ο κατασκευαστής λέει 300 και έχεις πραγματικά 150, και από την άλλη τα τελευταία 50 να είναι σε αργές στροφές, είναι μάλλον λογικό. Δεν είναι όμως αλήθεια. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν και καλές πραγματικές αυτονομίες, αλλά και λειτουργούν μέχρι να αδειάσουν όπως και όταν ήταν φορτισμένα.

Οι μεγαλύτερες πραγματικές αυτονομίες έχουν μετρηθεί στα ηλεκτρικά Hyundai Kona και Kia e-Niro, που ξεπέρασαν τα 400 χιλιόμετρα πριν χρειαστούν φόρτιση. Από κοντά η Jaguar I-Pace, ενώ μια ανάσα πιο κάτω, στα 370 χλμ βρίσκονται τα διάφορα μοντέλα της Tesla με τη μεγάλη μπαταρία.

Πιο χαμηλά στα 320 χλμ. βρίσκεται το νέο Audi e-Tron ενώ η BMW i3 ξεπερνά τα 265 χλμ. αυτονομίας. Σε αυτή την κατηγορία βρίσκονται τα μικρότερα, από πλευράς μπαταρίας Kona αλλά και το Renault Zoe, μοντέλα με πιο αστικό προορισμό στη χρήση οπότε και οι κατασκευαστές πιστεύουν πως με μία φόρτιση οι περισσότεροι οδηγοί τους θα βγάζουν όλη την εβδομάδα πήγαινε-έλα σπίτι-δουλειά-σπίτι.

Εσάς όμως σας ικανοποιούν οι αυτονομίες αυτές; Σας βγάζουν από την ανησυχία ότι θα μείνετε στη μέση του δρόμου; Και τελικά αφού συγκρίνονται με την αυτονομία ενός συμβατικού, μήπως είναι ώρα να αφήσουμε την αυτονομία στην άκρη και να δούμε τι άλλο μας δημιουργεί πρόβλημα να τα αποδεχτούμε; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »