Στην Ελλάδα όλα τα Γυρισμένα

Στην Ελλάδα όλα τα Γυρισμένα

17.148 Επισκέψεις στο άρθρο (5/12/2015)

Γιατί στην Ευρώπη δεν μπορούν να γυρίσουν τα χιλιόμετρα;

Πως γίνεται να είσαι έτοιμος να δώσεις 10.000 ευρώ και να μην ξέρεις τι σου ξημερώνει; Τι ζημιές μπορεί να βγάλει, τι έχει βγάλει, τι έχει περάσει, αν έχει τρακάρει, καεί, πλημυρίσει, κλαπεί, ή έστω πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει. Πως μπορείς να ξέρεις πως το αυτοκίνητο που αγοράζεις με όλες του τις οικονομίες δεν είναι στο κάτω κάτω ακατάλληλο για κυκλοφορία; Πως γίνεται να είσαι τόσο απροστάτευτος;
Βλέπεις το να γυρίσει κανείς τα χιλιόμετρα δεν είναι απλά θέμα εικόνας; Δεν σου παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο με λιγότερη χρήση, αλλά ένα αυτοκίνητο με λιγότερη ιστορία. Γιατί μαζί με τα χιλιόμετρα που σβήνονται, διαγράφονται και όλα εκείνα τα πιθανά προβλήματα που μπορεί να μεταφραστούν σε κόστος, ή ακόμη χειρότερα και σε κίνδυνο για την ίδια σου τη ζωή. 
Θα περίμενε κανείς πως σε μία ευρωπαϊκή χώρα του 21ου αιώνα αυτή η τακτική θα είχε σταματήσει. Όχι φυσικά από την ευσυνειδησία μερικών, αλλά γιατί θα υπήρχε τρόπος να μαθαίνεις το ιστορικό κάθε αυτοκινήτου. Όπως συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη. Σε χώρες όπως η Μ. Βρετανία, το Βέλγιο, η Γερμανία, η Γαλλία και αλλού, πριν αγοράσεις ένα μεταχειρισμένο μοντέλο, με χρέωση δέκα ή είκοσι ευρώ μαθαίνεις όλο του το ιστορικό. Ιδιωτικές εταιρείες αγοράζουν και εκμεταλλεύονται την παροχή αυτής της υπηρεσίας, ιστορικά αυτοκινήτων από τις αντιπροσωπίες, ΚΤΕΟ, ασφαλιστικές, την αστυνομία και το Υπουργείο. 
Κάθε αυτοκίνητο είναι καταχωρημένο και με τον αριθμό κυκλοφορίας και μαθαίνεις τα πάντα για αυτό, συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των χιλιομέτρων που καταγράφονται σε κάθε συμβάν (σέρβις, ΚΤΕΟ, ατύχημα, ασφάλιση κλπ). Πριν αγοράσεις, χωρίς να χρειάζεται να εμπιστευθείς κανένας, γνωρίζεις ακριβώς τι παίρνεις. Ποιος τολμά να γυρίσει χιλιόμετρα με ένα τέτοιο σύστημα; 
Φυσικά η Ελλάδα, με τον όγκο μεταχειρισμένων εισαγωγής, έχει ένα πρόβλημα επιπλέον. Στις άλλες χώρες όμως, όταν εισάγεις μεταχειρισμένο, μπορείς να φέρεις μαζί σου το αρχείο αυτό και να το υποβάλλεις σε μία από αυτές τις εταιρείες ώστε να το συνοδεύει στην δεύτερη καριέρα του στη νέα του χώρα. Αν δεν το έχεις αυτό το αρχείο, εξάλλου, πολύ πιθανόν να μην βρεις και κανέναν να το αγοράσει. Αφού κανείς δεν πρέπει να ψωνίζει απροστάτευτος.
Πως σας ακούγεται αυτό το σύστημα; Πόσο θα πληρώνατε για να το έχετε στην Ελλάδα; Και τι προσωπικά δεδομένα θα αφήνατε να χρησιμοποιηθούν για τη λειτουργία αυτού του συστήματος; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center