Έχεις περισσότερα άλογα από Porsche; Καλύτερο 0-100; Της ρίχνεις στα φανάρια; Ε και;
Πόσο πιο γρήγορο μπορεί να είναι ένα οικογενειακό βελτιωμένο αυτοκίνητο από μία Porsche; Πολύ. Πόσο πιο φθηνό και πιο γρήγορο; Ακόμη πιο πολύ. Έχει όμως σημασία;
Είναι το μεράκι πολλών και το καμάρι περισσότερων. Όχι μόνο ιδιωτών αλλά και κατασκευαστών. Να πάρουν ένα μοντέλο από τη γκάμα, κάτι όχι σπορ, όχι ξεχωριστό, όχι φοβερό και τρομερό, και να το κάνουν φονέα γιγάντων.
Ρίξε ένα GTI δίπλα σε μία 911 και αν κερδίσει το πρώτο σε μία κόντρα, τόσο η ικανοποίηση από τη μία, και η «ξεφτίλα» από την άλλη, παίρνουν και δίνουν. Έχει όμως τόση σημασία;
Βλέπεις για πολλούς, το να καταφέρεις ένα οικογενειακό να ρίχνει σε ένα σπορ είναι κατόρθωμα. Και φυσικά και είναι. Ειδικά όταν το συνολικό κόστος της βελτίωσης παραμένει χαμηλό σε σύγκριση με το κόστος ενός σπορ αυτοκινήτου, είτε αυτή είναι βελτίωση από το εργοστάσιο, στο να μετατρέψει ένα μικρομεσαίο στην έκδοση GTI, είτε στο «σπίτι», να αυξήσεις την απόδοση ώστε να «πατάς» τα σπορ μοντέλα.
Όταν λοιπόν ένα αυτοκίνητο των 40.000 πατάει ένα άλλο των 100.000, τα χαμόγελα ικανοποίησης είναι μεγάλα. Έχουν όμως αξία; Βλέπεις, το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο το 0-100. Δεν είναι μόνο ο αριθμός δίπλα στην ένδειξη της ιπποδύναμης. Το αυτοκίνητο είναι ένα σύνθετο προιόν, που περιλαμβάνει και αυτά τα χαρακτηριστικά, δεν περιορίζεται απλά σε αυτά.
Το να πάρεις λοιπόν ένα Ibiza και να το τουμπανιάσεις για να ρίχνει σε μία BMW 330i σαφώς και έχει την πλάκα του, όμως στο τέλος της ημέρας (ή της κόντρας) το Ibiza παραμένει Ibiza και η 330i συνεχίζει να είναι 330i. Ναι, «ντροπιασμένη» και δηλωμένη πιο αργή από Ibiza στο ¼ της τιμής της, όπως παραμένει να είναι σημαντικά καλύτερη σε κάθε άλλον τομέα, εκτός από το 0-100. Αν και αυτό, ως συνολική εμπειρία, είναι επίσης υπό συζήτηση.
Πιθανώς για πολλούς αξίζει τον κόπο και έχει να πει κάτι τόσο για τον Δαυίδ της υπόθεσης, το μικρό φτιαγμένο GTI, όσο και για τον Γολιάθ, το ακριβό διθέσιο σπορ. Όμως απομονώνοντας απλά το 0-100 είναι σα να λες ότι το μικρό GTI είναι καλύτερο γιατί έχει, για παράδειγμα περισσότερες θέσεις, ή πόρτες από την διθέσια Boxster. Είναι σα να συγκρίνεις τα αυτοκίνητα με όρους που είχαμε όταν παίζαμε κάρτες υπερ-ΑΤΟΥ.
Έχει αξία μια τέτοια «νίκη»; Έχει ίσως την αξία της, ή μάλλον τη στιγμή της, αλλά πιθανώς όχι πολύ περισσότερο. Εσείς όμως το βλέπετε έτσι; Πόση αξία έχει να «πατήσεις» ένα σπορ μοντέλο με το δικό σου «απλό» αυτοκίνητο; Έχει την πλάκα του; Ή είναι κάτι πολύ παραπάνω; Τι λέτε;
Οι εποχές έχουν αλλάξει παιδιά. Ουδείς ασχολείται πλέον με porse, 0-100, "τουμπανιάσματα" και άλλα τέτοια του παρελθόντος (παρά μόνο ελάχιστοι). Όλοι οι υπόλοιποι "κοντράρονται" στις ενδείξεις κατανάλωσης του trip computer και οι μόνες "μετατροπές" αφορούν τοποθέτηση υγραερίου...
Όση βελτίωση και να έχει ένα φθηνό μικρομεσαίο δεν φτάνει σε καμιά περίπτωση το ήδη υπάρχων εργοστασιακό πολύ ακριβότερο super car που έχει δεχθεί ώρες μελέτης να αποδώσει τα μέγιστα όχι μόνο σε ταχύτητα αλλά και σε μετάδοση σε παθητική ασφάλεια και τέλος σε αξιοπιστία . Οι τυχεροί που έχουν στην κατοχή τους super cars και πιθανών να είχαν και τα φθηνότερα βελτιωμένα μπορούν να καταλάβουν αυτήν την διαφορά των κάποιων χιλιάδων ευρώ. Τώρα τα υπόλοιπα είναι απλώς πειράματα να έχουμε να λέμε.
Εχω την εντυπωση οτι ειστε εκτος πραγματικοτητας τη να τα κανω τα εκατονταδες αλογα που μου πηραν την αδεια και το διπλωμα για λιγα χιλιομετρα παραπανω απο το οριο.Κατσε τωρα 6 μηνες χωρις αυτοκινητο .Ελπιζω να μην με γραψουνε παλι γιατι τωρα τρεχω με το ποδηλατο.
Όσοι ενδιαφέρονται να έχουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο, για να απολαμβάνουν τη γρήγορη οδήγηση και δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα για ένα σουπερκάρ, όπως Ferrari, Maserati, Lamborghini, Porsche κ.λ.π. καταφεύγουν στη βελτίωση κάποιου φθηνότερου, ώστε να έχουν ένα γρήγορο, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία. Αυτό βέβαια που έχουν, μπορεί μεν να μην έχει το όνομα, πλην όμως αν δεν τους ενδιαφέρει το όνομα, αλλά μόνο οι επιδόσεις και τίποτε άλλο, έχουν πετύχει το σκοπό τους και κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Επίσης με τον τρόπο της βελτίωσης ξεκινάνε από ένα σχετικά φθηνό μοντέλο, που μπορούν να το βελτιώνουν σταδιακά, ώστε να ξοδεύουν λίγα λίγα τα διαθέσιμα χρήματα και να μην τους φανεί ότι ξόδεψαν πολλά με τη μία.
...και παλιότερα και τώρα... οκ σου βγαίνουν πολύ λιγότερα χρήματα το να αγοράσεις ένα όχημα σειράς, κ.τ.λ. ... και να το κάνεις π.χ. 1000 άλογα... για αγόρασε ένα όχημα 300000 ευρώ και κάντου μετατροπή!!! να δεις πόσο πιο καλά, κ.τ.λ. ... πάει!!!
Οι εποχές έχουν αλλάξει παιδιά. Ουδείς ασχολείται πλέον με porse, 0-100, "τουμπανιάσματα" και άλλα τέτοια του παρελθόντος (παρά μόνο ελάχιστοι). Όλοι οι υπόλοιποι "κοντράρονται" στις ενδείξεις κατανάλωσης του trip computer και οι μόνες "μετατροπές" αφορούν τοποθέτηση υγραερίου...
Όση βελτίωση και να έχει ένα φθηνό μικρομεσαίο δεν φτάνει σε καμιά περίπτωση το ήδη υπάρχων εργοστασιακό πολύ ακριβότερο super car που έχει δεχθεί ώρες μελέτης να αποδώσει τα μέγιστα όχι μόνο σε ταχύτητα αλλά και σε μετάδοση σε παθητική ασφάλεια και τέλος σε αξιοπιστία . Οι τυχεροί που έχουν στην κατοχή τους super cars και πιθανών να είχαν και τα φθηνότερα βελτιωμένα μπορούν να καταλάβουν αυτήν την διαφορά των κάποιων χιλιάδων ευρώ. Τώρα τα υπόλοιπα είναι απλώς πειράματα να έχουμε να λέμε.
Εχω την εντυπωση οτι ειστε εκτος πραγματικοτητας τη να τα κανω τα εκατονταδες αλογα που μου πηραν την αδεια και το διπλωμα για λιγα χιλιομετρα παραπανω απο το οριο.Κατσε τωρα 6 μηνες χωρις αυτοκινητο .Ελπιζω να μην με γραψουνε παλι γιατι τωρα τρεχω με το ποδηλατο.
Όσοι ενδιαφέρονται να έχουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο, για να απολαμβάνουν τη γρήγορη οδήγηση και δεν έχουν τα απαιτούμενα χρήματα για ένα σουπερκάρ, όπως Ferrari, Maserati, Lamborghini, Porsche κ.λ.π. καταφεύγουν στη βελτίωση κάποιου φθηνότερου, ώστε να έχουν ένα γρήγορο, χωρίς να ξοδέψουν μια περιουσία. Αυτό βέβαια που έχουν, μπορεί μεν να μην έχει το όνομα, πλην όμως αν δεν τους ενδιαφέρει το όνομα, αλλά μόνο οι επιδόσεις και τίποτε άλλο, έχουν πετύχει το σκοπό τους και κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Επίσης με τον τρόπο της βελτίωσης ξεκινάνε από ένα σχετικά φθηνό μοντέλο, που μπορούν να το βελτιώνουν σταδιακά, ώστε να ξοδεύουν λίγα λίγα τα διαθέσιμα χρήματα και να μην τους φανεί ότι ξόδεψαν πολλά με τη μία.
...και παλιότερα και τώρα... οκ σου βγαίνουν πολύ λιγότερα χρήματα το να αγοράσεις ένα όχημα σειράς, κ.τ.λ. ... και να το κάνεις π.χ. 1000 άλογα... για αγόρασε ένα όχημα 300000 ευρώ και κάντου μετατροπή!!! να δεις πόσο πιο καλά, κ.τ.λ. ... πάει!!!