Nέο Clio
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Nέο Clio

Renault

37.944 Επισκέψεις στο άρθρο

Tι αξίζει να δεις:

Twingo

Twingo

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τρίτο εντελώς νέο μικρό της έκθεσης: το νέο Clio θέλει να τραβήξει τα φώτα πάνω του. Περιεργαστείτε το εσωτερικό του. Τip: ρίξτε μια ματιά και στο Megane RS – θα μας θυμηθείτε. 

H Renault μέσω της Teoren Motors για μια ακόμη χρονιά θα έχει δυναμική παρουσία στην «Αυτοκίνηση», φέρνοντας μαζί όλο το οπλοστάσιο της και φυσικά τα ουκ ολίγα νέα μοντέλα της. «Σημαιοφόρος» της γαλλικής φίρμας θα είναι το νέο Clio, που μόλις πρόσφατα έκανε το εμπορικό του ντεμπούτο στη χώρα μας.

Η 5η γενιά του Clio βασίζεται στη νέα CMF-B πλατφόρμα του ομίλου Renault-Nissan και αν και παραπέμπει αισθητικά στο προηγούμενο, έχει μήκος κατά 12 χλστ. μικρότερο και  εκφράζει συνολικά πιο δυναμικό χαρακτήρα. H γκάμα βενζινοκινητήρων του αποτελείται από τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό SCe απόδοσης 65 ή 75 ίππων, αλλά το εμπορικό ενδιαφέρον πέφτει κυρίως στον 1,0 λτ. τούρμπο TCe κινητήρα των 100 ίππων, διαθέσιμος και σε έκδοση με LPG. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος 1.300άρης με ισχύ 130 ίππων και 240 Nm ροπής. Από πλευράς diesel, το παρών δίνει ο νέος 1,5 Blue dCi πετρελαιοκινητήρας 85 ή 115 ίππων. Αργότερα μέσα στο 2020 το Clio θα διατεθεί και σε ήπια υβριδική έκδοση με βάση έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική απόδοση του εν λόγω συστήματος είναι 130 ίπποι και μέσω αυτού το Clio κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για 3 χλμ. απόστασης. 

Στο εσωτερικό του, το νέο Renault Clio είναι ριζικά διαφοροποιημένο τόσο σχεδιαστικά, όσο και ποιοτικά. Βασίζεται στη νέα διάταξη με το όνομα «Smart Cockpit» της Renault με σημείο αναφοράς τη νέα, κάθετα τοποθετημένη και με κλίση προς τον οδηγό οθόνη αφής 7 ή 9,3 ιντσών του συστήματος infotainment καθώς και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων μεγέθους 7 έως 10 ιντσών. Η ποιοτική αναβάθμιση, τονίζεται από την εκτεταμένη χρήση αφρώδους πλαστικού ενώ τέλος, σημαντικά αυξημένα είναι και τα επίπεδα ευρυχωρίας της καμπίνας με 391 λτ. χώρου αποσκευών, τιμή κορυφαία για τα επίπεδα της κατηγορίας. 

Εκτός από το Clio, υπάρχει και το Twingo
Στα μοντέλα πόλης πέρα από το νέο Clio, η ελληνική αντιπροσωπία της Renault θα μας εκθέσει και το λιλιπούτειο ανανεωμένο Twingo. Η ομάδα σχεδιαστών της γαλλικής μάρκας φρέσκαραν αρκετά το αμάξωμα του Twingo, με κυριότερα στοιχεία τη C-Shape αρχιτεκτονική στην σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, καθώς και τη μείωση του ύψους κατά 10 χλστ..

Μικρής έκτασης φρεσκάρισμα έχει δεχθεί και η καμπίνα του, με πιο μοντέρνο φινίρισμα και δυνατότητα προσθήκης οθόνης αφής 7ΆΆ συμβατή με Android Auto και Apple CarPlay. Τέλος να αναφέρουμε πως το ανανεωμένο Twingo  προσφέρεται με δύο τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες, έναν ατμοσφαιρικό 1,0 λίτρου 65 ή 75 ίππων και τον τούρμπο TCe των 0,9 λίτρων απόδοσης 95 ίππων και 135 Νm ροπής σε συνδυασμό είτε με το μηχανικό κιβώτιο είτε προαιρετικά, με ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. 

Ντεμπούτο για το Kadjar
Πρεμιέρα στο ελληνικό κοινό θα κάνει και το ανανεωμένο Kadjar, το C-SUV της φίρμας. Το κοινό θα μπορέσει να δει από κοντά τον πιο φρέσκο αέρα που φέρνει το μοντέλο, με τη νέα πιο μοντέρνα μάσκα του μοντέλου και τα αναμορφωμένα LED φώτα ομίχλης που μειώνουν, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς των ανθρώπων της φίρμας, την κατανάλωση ενέργειας έξι φορές σε σύγκριση με τις συμβατικές μονάδες αλογόνου. Επανασχεδιασμένη είναι και η κεντρική κονσόλα όπου φιλοξενείται η πιο κομψή οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Η πιο σημαντική αλλαγή ωστόσο του Kadjar βρίσκεται κάτω από το καπό, όπου βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1,3 λίτρων της Renault. Είναι διαθέσιμος με 140 ίππους (240 Nm ροπής) και 160 ίππους (260 Nm ροπής) και θα μπορεί να συνδυαστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

 Από κει και πέρα στη γκάμα των πετρελαιοκινητήρων το ανανεωμένο γαλλικό SUV θα προσφέρεται με δύο επιλογές και συγκεκριμένα με τον 1.5 λίτρων Blue dCi που προσφέρει 115 ίππους και 260 Nm ροπής και μπορεί να συνδυαστεί με χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο, αλλά και τον 1.7 λίτρων Blue dCi που παράγει 150 ίππους και 340 Nm ροπής, με τη συγκεκριμένη επιλογή να είναι η μοναδική που συνδυάζεται με τετρακίνηση.

Πέρα από το Kadjar, την οικογένεια των SUV μοντέλων, θα εκπροσωπήσει και το Captur, λίγο πριν παραδώσει τη σκυτάλη στο επόμενης γενιάς μoντέλο. 

Δύο διαφορετικές προτάσεις για το Megane
Δύο εναλλακτικές προτάσεις για το μικρομεσαίο Megane θα δούμε στην «Αυτοκίνηση 2019», με τις εντυπώσεις και τα βλέμματα να τραβάει φυσικά η hothatch εκδοχή «RS» με ιπποδύναμη 280 άλογα και ροπή 390 Nm. 

Η καυτή εκδοχή του Megane, με την άκρως σπορτίφ εμφάνιση (δεν γίνεται να μην ενθουσιαστείς με τον εμπνευσμένο από την Formula 1 διαχύτη και την μοναδική απόληξη εξάτμισης που βρίσκεται στο κέντρο) εφοδιάζεται με Launch Control και Μulti-Change Down τεχνολογία για γρήγορο κατέβασμα σχέσεων, όταν χρειαστεί, σε απότομο φρενάρισμα, με τον οδηγό, όπως και στα αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας, να μπορεί να επιλέξει ένα από τα 5 modes οδήγησης. Φυσικά το στοιχείο που κάνει ξεχωριστό το Megane RS είναι η τετραδιεύθυνση, που υπόσχεται ακόμα πιο δυναμική οδήγηση και μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης.

Η έτερη εναλλακτική πρόταση αφορά στην εκδοχή Grand Coupe, δηλαδή σεντάν έκδοση του Megane, εφοδιασμένη και αυτή με τα νέα τούρμπο σύνολα βενζίνης και πετρελαίου της Renault με 115 ίππους (και στις δύο περιπτώσεις), καθώς και την πιο ισχυρή έκδοση του βενζινοκινητήρα με απόδοση 140 ίππων.  

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL