Για πρώτη φορά η Honda βάζει σε Civic εκτός του Type R turbo κινητήρες μικρού κυβισμού, με νέα μοτέρ 1,0 και 1,5 λίτρων να αποτελούν πλέον τη γκάμα.

Για πρώτη φορά η Honda βάζει σε Civic εκτός του Type R turbo κινητήρες μικρού κυβισμού, με νέα μοτέρ 1,0 και 1,5 λίτρων να αποτελούν πλέον τη γκάμα.

Νέο Honda Civic

(29/9/2016)

Για τη Honda το Civic είναι το πιο σημαντικό της μοντέλο, καθώς είναι αυτό που εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο τα ιδανικά της ιαπωνικής φίρμας, σε μια πορεία 44 ετών κατά την οποία το μικρομεσαίο αυτοκίνητο προσφέρει σπορ χαρακτηριστικά, τονισμένη πρακτικότητα, υψηλή ποιότητα, αλλά και την παραδοσιακή αξιοπιστία της μάρκας. Ιδίως τα τελευταία χρόνια και ειδικά στις 2 τελευταίες του γενιές, το Civic επένδυσε και σε μια αισθητική διαφορετικότητα έναντι των υπολοίπων της κατηγορίας, χωρίς βέβαια να χάσει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σήμερα ωστόσο, φθάνει η στιγμή για να υποδεχτούμε το νέο Civic, 10ο στη σειρά στη μακρά πορεία του αυτοκινήτου, το οποίο έρχεται εντελώς αλλαγμένο αισθητικά, με νέα πλατφόρμα και ανάρτηση, αλλά και με εντελώς νέους κινητήρες, για να κερδίσει περισσότερα από το παρελθόν σε μια κατηγορία με πολύ δύσκολο ανταγωνισμό. Εκτός αυτών, σημαντικό στοιχείο για όλη την υπόσταση του αυτοκινήτου αποτελεί το γεγονός ότι το 5θυρο και πιο ενδιαφέρον για την Ευρώπη μοντέλο θα κατασκευάζεται αποκλειστικά και μόνο στο εργοστάσιο της Honda στο Σουίντον της Μεγάλης Βρετανίας, από όπου και θα εξάγεται σε 70 χώρες παγκοσμίως και σε 4 διαφορετικές ηπείρους.

Μεγάλωσε σε διαστάσεις
Το πρώτο σημείο στο οποίο άλλαξε το νέο Honda Civic είναι οι διαστάσεις του, με τους ανθρώπους της εταιρείας να του προσδίδουν ένα ιδιαίτερα αυξημένο μήκος 4.495 χλστ. (+130 χλστ. σε σχέση με το προηγούμενο) που του δίνει τον τίτλο του μακρύτερου χάτσμπακ μικρομεσαίου. Μακρύ είναι και το μεταξόνιο 2,7 μέτρων (+30 χλστ.), αυξημένο το πλάτος που φθάνει στα 1,8 μέτρα (+30 χλστ.), ενώ το μόνο που μίκρυνε είναι το ύψος, το οποίο μειώθηκε κατά 20 χλστ. Από κοντά, το νέο Civic δείχνει τις αυξημένες του διαστάσεις, ιδίως εάν κάπου πιο δίπλα βρίσκεται και ένα προηγούμενο Civic, αποκτώντας μια σαφώς πιο επιβλητική παρουσία στο χώρο.

Αλλάζει πλήρως σχεδιαστικά
Η αισθητική της νέας γενιάς του Civic είναι εντελώς διαφορετική σε σχέση με αυτή του προηγούμενου μοντέλου, με την Honda να αφήνει στην άκρη την ιδιαιτερότητα που χαρακτήρισε τόσο το Civic 9, όσο και το Civic 8, επενδύοντας σε ένα πιο συμβατικό 5θυρο αμάξωμα, από το οποίο ωστόσο δεν λείπουν και αρκετά σπορ στοιχεία. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζει η υιοθέτηση της νεότερης μάσκας των μοντέλων της Honda, σε μια πιο πεπλατυσμένη έκδοση, όπου η χαρακτηριστική μαύρη κεντρική λωρίδα της γρίλιας, συνεχίζει μέχρι και μέσα στα νέα φωτιστικά, χαρίζοντάς τους ένα πιο σφηνοειδές σχήμα. Εντύπωση επίσης προκαλούν στον προφυλακτήρα και τα μαύρα κυψελωτά πλαστικά που φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης και δημιουργούν μια σπορ αίσθηση εισαγωγών. Δεν λείπουν πάνω στο καπό και τα χαρακτηριστικά νεύρα, που δίνουν μια πιο μυώδη παρουσία στο αυτοκίνητο. Από το πλάι τώρα, ξεχωρίζουμε τα πλαϊνά φλας που βρίσκονται πάνω στον εμπρός θόλο, τους μεγαλύτερους τροχούς, αλλά και τις νέες συμβατικές χειρολαβές των θυρών, που αντικαθιστούν τις κάθετες «κρυμμένες» στο προηγούμενο Civic. Περνώντας στο πίσω μέρος, εδώ η Honda φρόντισε να τονίσει την όλη εικόνα με νέα και πολύ μοντέρνα φωτιστικά, που συνδέονται μεταξύ τους δημιουργώντας και μια χαμηλότερη δεύτερη αεροτομή, εκτός αυτής στην οροφή. Βέβαια, το στοιχείο που κλέβει τις εντυπώσεις είναι οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που δίνουν μια ιδιαίτερα σπορ παρουσία στο αυτοκίνητο. Σε αυτό συμβάλουν και οι μαύρες ποδιές και σπόιλερ του αυτοκινήτου των φωτογραφιών που είδαμε στο Σουίντον και τα οποία αποτελούν προνόμιο της έκδοσης Sport.

Κινητήρες-κιβώτια

Μεγάλα είναι τα νέα στο πεδίο των κινητήρων του νέου Civic, αφού για πρώτη φορά στην ιστορία και εκτός του κορυφαίου Type R, το μικρομεσαίο μοντέλο της Honda μπαίνει στο «χορό» του turbo. Έχουμε λοιπόν δύο νέους VTEC βενζινοκινητήρες με μονή τουρμπίνα και χωρητικότητα 1,0 (3κύλινδρος) και 1,5 (τετρακύλινδρος) λίτρων, οι οποίοι έχουν απόδοση 129 και 182 ίππων (στις 5.500 στροφές και στους δύο). Στον μικρότερο turbo η ροπή αγγίζει τα 200 Nm στις 2.250 στροφές, ενώ στον μεγαλύτερο τα 240 Nm μεταξύ 1.900 και 5.00 στροφών. Τα κιβώτια και στις δύο περιπτώσεις είναι 6τάχυτο μηχανικό ή αυτόματο CVT, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Στη δεύτερη περίπτωση η ροπή περιορίζεται στα 180 Nm στον 1.000άρη και στα 220 Nm στον 1.500άρη βενζινοκινητήρα. Σε ό,τι αφορά στο diesel, η Honda θα προσφέρει το νέο Civic χωρίς πετρελαιοκινητήρα μέχρι και τον Νοέμβριο του 2017, όταν και θα διατεθεί η νεότερη έκδοση του γνωστού μας 1,6 λίτρων i-DTEC diesel με 120 ίππους και επιλογή για 6τάχυτο μηχανική ή 9άρι αυτόματο κιβώτιο

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto