Σχεδιαστικά το νέο Discovery ακολουθεί τη φιλοσοφία της φίρμας, με κομψό, εκλεπτυσμένο και τραχύ look
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σχεδιαστικά το νέο Discovery ακολουθεί τη φιλοσοφία της φίρμας, με κομψό, εκλεπτυσμένο και τραχύ look

Νέο Land Rover Discovery

(29/9/2016)

Προερχόμενο από μια αρκετά βαριά εκστρατεία, η Land Rover αποκάλυψε την πέμπτη γενιά του Discovery στο σαλόνι του. Με εντελώς καινούριο σχεδιασμό, πάνω σε νέα πλατφόρμα και φυσικά με off-road ευελιξία.


Ο σχεδιασμός του νέου SUV έχει σαν αποτέλεσμα ένα συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,35 Cd, γεγονός που βελτιώνει την οικονομία χρήσης.

Ο σχεδιασμός του νέου SUV έχει σαν αποτέλεσμα ένα συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,35 Cd, γεγονός που βελτιώνει την οικονομία χρήσης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σχεδιαστικά το νέο Discovery ακολουθεί τη φιλοσοφία της φίρμας, με κομψό, εκλεπτυσμένο και τραχύ look, αποφεύγοντας το σχήμα κουτιού που είχε το προηγούμενο μοντέλο. Σε αυτό ξεχωρίζουν οι γλυπτοί προβολείς LED και μια πιο ελκυστική μάσκα, τα οποία προσδίδουν μια πιο κομψή εμφάνιση, ακόμα και συγκριτικά με το αδερφό μοντέλο Range Rover.

Επιπλέον η Land Rover δίνει τη δυνατότητα επιλογής μέσα από 12 διαφορετικά σχέδια τροχών, ενώ η ενός κομματιού πίσω πόρτα επιτρέπει μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση. Ο σχεδιασμός του νέου SUV έχει σαν αποτέλεσμα ένα συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,35 Cd, γεγονός που βελτιώνει την οικονομία χρήσης.

Στο εσωτερικό, ένα νέο χαρακτηριστικό της τεχνολογίας Seat Fold επιτρέπει τα καθίσματα της δεύτερης και τρίτης σειράς να ρυθμιστούν χρησιμοποιώντας είτε την οθόνη αφής στον κεντρικό πίνακα ελέγχου, ή μέσω εφαρμογής από smartphone. Διακόπτες στο χώρο αποσκευών κάνουν τα καθίσματα να αναδιπλώνονται με το πάτημα ενός κουμπιού.

Κάτω από το καπό, δύο νέες επιλογές κινητήρων είναι διαθέσιμες. Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα diesel 3,0 λίτρων, 258 ίππων απόδοσης ή έναν αντίστοιχο βενζίνης που αποδίδει 345 ίππους, ο οποίος για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,9 δευτερόλεπτα. Και οι δύο επιλογές συνδυάζονται με ένα αυτόματο οκτώ-τάχυτο κιβώτιο.

Φυσικά σαν γνήσιο Land Rover, έχει off-road καταβολές, για αυτό και έχει εφοδιαστεί με αναβαθμιθσμένες αναρτήσεις και ένα ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης. Τέλος το σύστημα Ελέγχου Προόδου All-Terrain (ATPC) δίνει τη δυνατότητα στο νέο Discovery να παίρνει γωνία προσέγγισης έως και 34 μοίρες και αποχώρησης ως 30 μοίρες, και μια βελτιωμένη γωνία αναχώρησης 30 μοιρών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto