Το πρωτότυπο της Hyundai έκανε τα φλας να αστράψουν στην έκθεση του Παρισιού και όχι άδικα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρωτότυπο της Hyundai έκανε τα φλας να αστράψουν στην έκθεση του Παρισιού και όχι άδικα.

Το αγωνιστικό Hyundai RN30

(29/9/2016)

Το πρωτότυπο RN30 βασίζεται στο i30 τρίτης γενιάς, αλλά έρχεται με μια ποικιλία από αναβαθμίσεις υλικού για να δημιουργήσετε ένα πλήρες hothatch. Φοράει ένα πολύ πιο επιθετικό body-kit με πρησμένο εμπρός προφυλακτήρα που φιλοξενεί διευρυμένους αεραγωγούς και το σπόιλερ. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι επίσης αρκετά εντυπωσιακό, με ένα τεράστιο διαχύτη και μια εξέχουσα αεροτομή οροφής, για να βοηθηθεί η αεροδυναμική πίεση στον πίσω άξονα.


Καρδιά του πρωτότυπου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 385 ίππων και 451 Nm ροπής

Καρδιά του πρωτότυπου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 385 ίππων και 451 Nm ροπής

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το αμάξωμα κάθεται πάνω σε ζάντες 19 ιντσών ελαφρού κράματος και υιοθετεί μια πολύ άκαμπτη ρύθμιση της ανάρτησης που κάνει το αυτοκινήτο σαν να είναι κολλημένο στο δρόμο. Σε σύγκριση με το νέο i30, το RN30 είναι 30 χιλιοστά πλατύτερο χάρη στα μυώδη εμπρός και πίσω φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο κεραμικές απολήξεις, μέρος του ηλεκτρονικού συστήματος μεταβλητής εξάτμισης, παρέχοντας έτσι αύξηση της ακουστικής απόλαυσης, τη στιγμή που θα βυθιστεί το πεντάλ του γκαζιού.
 
Η καρδιά του πρωτότυπου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 385 ίππων και 451 Nm ροπής, που παραδίδονται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός διπλού συμπλέκτη κιβώτιου ταχυτήτων. Επιπλέον το RN30 διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια των στροφών με υψηλή ταχύτητα.

Το τμήμα Ν για να μειώσει το συνολικό βάρος του πρωτότυπου αντί να χρησιμοποιήσει ενισχυμένα πολυμερή με ίνες άνθρακα ένωσε τις δυνάμεις της με την BASF για την ανάπτυξη νέων «υψηλής απόδοσης» πλαστικών υλικών. Το RN30 κάθεται 84 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο από το κανονικό i30, και υπάρχουν διάφορες αεροδυναμικές λεπτομέρειες για τη βελτίωση της ροής του αέρα και, τελικά, τη βελτίωση των επιδόσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
test center