Ελληνικό Lada Niva turbo 4x4 πωλείται για 34.800 ευρώ
17 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ελληνικό Lada Niva turbo 4x4 πωλείται για 34.800 ευρώ

39.581 Επισκέψεις στο άρθρο (29/11/2022)

Ένα Lada Niva 4x4 μεταμορφώθηκε σε θηρίο 300 ίππων στην Ελλάδα με υπερκυβισμένο turbo κινητήρα 1,8 λτ. που «καίει» και υγραέριο για... οικονομία! Έχει κόκκινο δερμάτινο σαλόνι, σύστημα infotainment και ηλεκτρικές ευκολίες που δεν συνηθίζονται στα σκληροτράχηλα Niva.

Πόσα δίνεις για ελληνικό Lada Niva turbo 4x4 με 300 άλογα;

Το Lada Niva (κωδική ονομασία: VAZ 2121) είναι ένα θρυλικό μοντέλο, κυρίως λόγω του σκληροτράχηλου off-road χαρακτήρα του. Ποιος είπε όμως ότι δεν μπορεί να δείξει πιο σπορ και... αλήτικο; Ένα πολύ προσεγμένο ρώσικο SUV που βρίσκεται στην Ελλάδα μετά από σωρεία παρεμβάσεων δεν θυμίζει σε τίποτα το εργοστασιακό Niva και πλέον αναζητά νέο ιδιοκτήτη.

Το «κτηνώδες» μαύρο Lada Niva δείχνει με την πρώτη ματιά εντελώς διαφορετικό από ό,τι ξέρουμε. Αρχικά, ένα μεγάλο intercooler κοσμεί τη μάσκα, όντας πλαισιωμένο από τα LED φώτα με φωτεινά «δαχτυλίδια». Στο πλάι, τα βλέματα κλέβουν οι τροχοί 22 ιντσών με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διαστάσεων 245/30 R22, που βγαίνουν αρκετά έξω από τους θόλους (σ.σ. λογικά έχουν προστεθεί αποστάστες για να μην βρίσκουν στο εσωτερικό των θόλων), ενώ με μια πιο προσεκτική ματιά παρατηρεί κανείς τη διακριτική απόληξη της εξάτμισης στην πλευρά του συνοδηγού. Οι αναρτήσεις είναι αλλαγμένες, σίγουρα πιο σκληρές και μειώνουν την απόσταση του Niva από το έδαφος, θυσιάζοντας τις εξαιρετικές off-road ικανότητες του πολεμοχαρούς Ρώσου. Επιπλέον, στο εσωτερικό των εμπρόσθιων τροχών φιλοξενούνται τα δισκόφρενα της Porsche με διάτρητους αεριζόμενους δίσκους και εξαπίστονες δαγκάνες, που καλούνται να διαχειριστούν την μεγάλη ιπποδύναμη.


Τροχοί 22 ιντσών με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διαστάσεων 245/30 R22 για το ακραία βελτιωμένο Lada Niva Turbo.

Τροχοί 22 ιντσών με χαμηλοπρόφιλα ελαστικά διαστάσεων 245/30 R22 για το ακραία βελτιωμένο Lada Niva Turbo.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Με 1.800άρη turbo 300 ίππων, «καίει» και υγραέριο (LPG) με 177 άλογα

Μιλώντας περί ιπποδύναμης, κάτω από το μακρύ καπό του ρωσικού βελτιωμένου SUV κρύβεται μια υπερκυβισμένη και υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του «αειθαλούς» κινητήρα των 1,7 λίτρων με κωδική ονομασία «21213», που για την περίσταση έχει χωρητικότητα 1.800 κυβικά εκατοστά. Σημειώστε πως, στην εργοστασιακή εκδοχή του, ο συγκεκριμένος κινητήρας των 1.690 κ.εκ. αποδίδει 83 άλογα και 129 Nm ροπής και δίνει τη δυνατότητα στο Niva να ολοκληρώνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 19 δευτερόλεπτα! Μετά από εκτεταμένες βελτιώσεις ο κινητήρας αποδίδει 300 ίππους με αγωνιστική βενζίνη και μεθανόλη, ενώ εφοδιάζεται και με kit αεριοκίνησης που επιτρέπει στο Niva Turbo να «καίει» υγραέριο-LPG αποδίδοντας 177 άλογα. Με «απλή» βενζίνη 95 οκτανίων η ονομαστική ισχύς ορίζεται στα 213 άλογα.

Για τη μετάδοσης της κίνησης στους τέσσερις τροχούς επιστρατεύεται ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων με τις απαραίτητες βελτιώσεις για να αντέξει την έξτρα ισχύ και, σαφώς, το σύστημα τετρακίνησης της Lada. Σύμφωνα με την αγγελία που έχει αναρτηθεί στο Classic Trader, το Lada Niva Turbo έχει ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας τον Ιούλιο του 2004 και το οδόμετρό του έχει γράψει 4.600 χλμ. μετά την ολική ανακατασκευή. Ανάμεσα στα καλούδια που προσφέρει είναι και τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα, το air-condition, το υδραυλικό τιμόνι κ.ά..
 

 

Με air-condiltion, δερμάτινο σαλόνι & ηλεκτρικές ευκολίες

Κλείνουμε με το εσωτερικό του μοναδικού Lada Niva Turbo, το οποίο χαρακτηρίζεται από την έντονη αντίθεση που σχηματίζουν το μαύρο περλέ χρώμα του αμαξώματος με το κόκκινο δερμάτινο σαλόνι. Οι ταπετσαρίες στις πόρτες είναι μαύρες, ενώ τα bucket ανακλινόμενα καθίσματα και τα πίσω καθίσματα είναι χρώματος κόκκινου. Από εκεί και έπειτα, ξεχωρίζει η custom πλαστική μάσκα στο ταμπλό, η οποία φιλοξενεί μια οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, καθώς επίσης και το aftermarket ηχοσύστημα με sub-woofer της Pioneer στο πορτ-μπαγκάζ.

Για όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμα τα οποία δεν γνωρίζουμε ή δεν είναι ορατά με το μάτι, ο Έλληνας ιδιοκτήτης ζητά 30.060 λίρες Αγγλίας στο βρετανιό Classic Trader ή αλλιώς 34.800 ευρώ. Εσύ θα έδινες αυτά τα χρήματα για ένα τέτοιο μοναδικό Lada Niva ή σου φαίνεται υπερβολή;

Διαβάστε ακόμη: Περιπολικό Skoda Octavia RS της ΕΛ.ΑΣ. με 500 άλογα


Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center