Το εσωτερικό του
e-up! είναι ευχάριστο και ποιοτικό για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας. Ο πίνακας οργάνων αποτελεί την μοναδική διαφορά του σε σχέση με τα συμβατικά up!, ενώ σε εκείνον αναγράφονται και τα εναπομείναντα χιλιόμετρα που έχεις στη διάθεσή σου.
Εβδομάδα 2η
65.263 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2017)
Την εβδομάδα αυτή αποφασίσαμε να φορτίζουμε το e-up! μόνο όταν η αυτονομία του έπεφτε κάτω από τα 40 χλμ. Έτσι χρειάστηκε να συνδεθεί στην πρίζα 4 φορές συνολικά, ενώ κάλυψε αποστάσεις 270 χλμ. περίπου σε αστικές και πάλι συνθήκες. Αυτή την εβδομάδα χρησιμοποιήθηκε και από ανθρώπους που δεν είχαν δει στην πράξη την ηλεκτρική τεχνολογία, με αποτέλεσμα να είναι πολύ πιο φειδωλοί στην οδήγησή τους, ειδικότερα όταν η αυτονομία μειωνόταν δυσανάλογα σε σχέση με τα χιλιόμετρα που διένυσαν. Το φαινόμενο Range Anxiety (άγχος αυτονομίας) λοιπόν κατέβαλε όλους τους χρήστες του e-up! βάζοντάς τους όμως και μέσω αυτού, στον μαγικό κόσμο των ηλεκτρικών.
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω.
Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο???
Πολυ....μα παρα πολυ!!
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Τεστ αντοχης να κανετε σε ολα τα γερμανικα να βγαλουμε γουστα! :)))
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω. Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο??? Πολυ....μα παρα πολυ!!
Ας το πουλησουν τοτε 11.000 ευρω και όχι 27.000 που ζητανε για να γινουμε και εμεις ευαίσθητοι με το περιβαλλον
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Γελάνε και τα σκυλιά με αυτά τα λεφτά που ζητάνε για τον κουβά τους,dieselara και τα μυαλά στα κάγκελα.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Πολύ καλό άρθρο αλλά θα ήταν αναγκαίο να αναφέρετε σημεία με ταχυφορτιστές σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο είτε δουλεύουν είτε όχι