Διαβάστε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που μας έγιναν για το ηλεκτρικό VW e-up!.
Ερωτήσεις για τα ηλεκτρικά
65.241 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2017)
Ερ.: Αν η αυτονομία μηδενίσει, «μένω»;
Απ: ΝΑΙ.
Ερ.: Το καλώδιο φόρτισης δεν φτάνει στην πρίζα. Mπορώ να χρησιμοποιήσω μπαλαντέζα;
Απ.: Δεν συνιστάται αλλά μπορείς υπό προϋποθέσεις. Καλύτερα να προμηθευτείς την επέκταση που προσφέρει η εκάστοτε εταιρεία και μην χρησιμοποιήσεις την παραδοσιακή μπαλαντέζα γιατί δυσκολεύεις τη ροή του ρεύματος και λόγω του υψηλού φορτίου μπορεί να υπερθερμανθεί σε επικίνδυνο σημείο.
Ερ.: Μπορώ να το αφήσω περισσότερη ώρα στην πρίζα από όσο μου δείχνει το trip computer, η πρέπει να το βγάλω όταν τελειώσει η φόρτιση άμεσα;
Απ.: Μπορείς. Οι περισσότεροι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων δίνουν την δυνατότητα στον πελάτη να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει την φόρτιση μέσω εφαρμογής κινητού τηλεφώνου ή ακόμα να προγραμματίσει τις ώρες φόρτισης του αυτοκινήτου.
Ερ.: Οι μπαταρίες «χάνουν» την απόδοσή τους με το πέρασμα του χρόνου; Υπάρχει περίπτωση να χρειαστούν αντικατάσταση και σε τι κόστος;
Απ.: Οι μπαταρίες σαν τεχνολογία, είναι παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνται στα laptop και τα κινητά τηλέφωνα, συνεπώς είναι μια τεχνολογία δοκιμασμένη. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν εγγύηση 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. και δικαιολογούν μια πτώση της τάξης του 20%. Το κόστος εξαρτάται από το μοντέλο και την εταιρεία, ωστόσο μπορείς να αντικαταστήσεις μέρη των κελιών τους και όχι τις συστοιχίες ολόκληρες.
Ερ.: Τι γίνεται με τη συντήρησή τους; Κάθε πότε γίνεται και τι περιλαμβάνει;
Απ.: Αρχικά οι μπαταρίες δεν χρειάζονται συντήρηση. Οι κατασκευαστές έχουν ορίσει να μην χρησιμοποιείται όλη η διαθέσιμη χωρητικότητά τους, ώστε να αυξάνουν την διάρκεια ζωής τους. Οσον αφορά το αυτοκίνητο αυτό καθΆαυτό,ο ηλεκτροκινητήρας πρακτικά έχει ελάχιστη συντήρηση συγκριτικά με τους θερμικούς κινητήρες.
Ερ.:Υπάρχει κάποια επιδότηση για την αγορά τους;
Απ.: Στη χώρα μας ΟΧΙ. Σε ορισμένες χώρες του εξωτερικού ήδη έχει ξεκινήσει πρόγραμμα αντικατάστασης με επιδότηση στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ερ.:Οδηγείται κανονικά; Εχει άλλα χειριστήρια;
Απ.: Οδηγείται ακριβώς όπως ένα συμβατικό αυτόματο αυτοκίνητο. Χρειάζεται αρχικά μια εξοικείωση με τον τρόπο που επιταχύνει και «κόβει» όταν αφήνεις το γκάζι, αλλά είναι κάτι που τελικά περισσότερο σε διευκολύνει, παρά σε δυσκολεύει στη χρήση του.
Τεστ αντοχης να κανετε σε ολα τα γερμανικα να βγαλουμε γουστα! :)))
Και γενναται δικαιως το ερωτημα εδω. Ποσο ηλιθιος πρεπει να εισαι για να δωσεις 28 χιλιαρικα για τον λιλιπουτειο ασχημο και αθλιο κουβα-ψυγειο??? Πολυ....μα παρα πολυ!!
Ας το πουλησουν τοτε 11.000 ευρω και όχι 27.000 που ζητανε για να γινουμε και εμεις ευαίσθητοι με το περιβαλλον
Είναι εξωπραγματικά ακριβό και χωρίς να προσφέρει τίποτα ουσιαστικό. Αυτονομία ποδηλάτου, επιδόσεις ανεμικές και 9 ώρες για μια σωστή φόρτιση! Αν το φορτίζεις όποτε θέλεις όσο θέλεις σε 300-400 φορτίσεις το πιθανότερο να εμφανίσει το φαινόμενο μνήμης με ότι συνεπάγετε για την αυτονομία και την τσέπη. Για να κάνει κανείς απόσβεση έναντι του αντίστοιχου diesel θέλει πάνω από 400000χλμ. Αδύνατο να διανύσεις τόσα χλμ ακόμα και αν κάνεις 100χλμ κάθε μερα που είναι και πρακτικά η μέγιστη αυτονομία του. Αν υπολογίσει κανείς το ενεργειακό αποτύπωμα που αφήνει στο περιβάλλον ο λιγνίτης που καίγεται για να παραχθεί η ηλεκτρική ενέργεια, θα καταλάβει ότι είναι ένα αυτοκίνητο, εκτός από άχρηστο και ανούσιο, επιβλαβές για το περιβάλλον. Το μόνο συν είναι ότι δεν εκλύονται καυσαέρια μέσα στον αστικό χώρο. Για μένα ο ορισμός της σπατάλης.
Γελάνε και τα σκυλιά με αυτά τα λεφτά που ζητάνε για τον κουβά τους,dieselara και τα μυαλά στα κάγκελα.
Εξαιρετικη και διαφωτιστικη δοκιμη,συγχαρητηρια.Φαινονται ομως τα "προβληματα" που εχουν τα ηλεκτρικα αυτοκινητα,ως σχετιικα πρωιμη τεχνολογια.Μεγαλο κοστος αποκτησης ειναι το βασικο προβλημα,αφου απ' οτι καταλαβα το αγχος της καταναλωσης φευγει με τον καιρο.Απο τη στιγμη βεβαια που μια τεχνολογια γινεται διαθεσιμη,ειναι θεμα χρονου να γινει προσβασιμη και στο ευρυ κοινο.Η υποδομη φαινεται να ειναι ενα ακομη προβλημα,με τα χρονια ισως βελτιωθει.Φαινεται εξαιρετικη λυση για τη πολη και ας μην παραβλεπουμε το γεγονος ο,τι ειναι εντελως αθορυβο.Για μενα αυτο μετραει πολυ....
Πολύ καλό άρθρο αλλά θα ήταν αναγκαίο να αναφέρετε σημεία με ταχυφορτιστές σε ολόκληρο το λεκανοπέδιο είτε δουλεύουν είτε όχι