Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda είναι πλέον γεγονός.

Tο μοντέλο που θα προσφερθεί στις ευρωπαϊκές αγορές θα χρησιμοποιεί ένα μόνο ηλεκτρικό κινητήρα που προσφέρει 143 ίππους.

Στο εξωτερικό μέρος αυτό που χαρακτηρίζει το MX-30 είναι οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες.

Μιλώντας για τις διαστάσεις το μοντέλο έχει μήκος 4.395 χιλιοστά, πλάτος 1.795 χιλιοστά και ύψος 1.570 χιλιοστά.

H Mazda έχει εξοπλίσει με αντίστοιχα υλικά και το εσωτερικό.

Επίσημα το νέο Mazda MX-30

6.902 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2019)

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mazda είναι πλέον γεγονός και θα έρθει στην Ευρώπη με την ονομασία MX-30 υπό το σωματότυπο ενός σπορ crossover, που έχει κάτι από RX-8.


Ξεκινώντας από το ιδιαίτερο του πράγματος, δηλαδή το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης e-SKYACTIV, σύμφωνα με όσα αναφέρει η Mazda το μοντέλο που θα προσφερθεί στις ευρωπαϊκές αγορές θα χρησιμοποιεί ένα μόνο ηλεκτρικό κινητήρα που προσφέρει 143 ίππους. Το μοτέρ συνδυάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 35,5kWh που δίνει αυτονομία κίνησης για περίπου 209 χιλιόμετρα.
 
Σε ότι αφορά τη φόρτιση το μοντέλο μπορεί να προβεί στην πλήρωση της μπαταρίας με χρήση εναλλασσόμενου ρεύματος ή ταχείας φόρτισης. Επίσης η μάρκα αναφέρει πως υποστηρίζεται φόρτιση AC έως 6,6kW.
 
Μιλώντας για τις διαστάσεις το μοντέλο έχει μήκος 4.395 χιλιοστά, πλάτος 1.795 χιλιοστά και ύψος 1.570 χιλιοστά, ενώ το μεταξόνιό του μετριέται στα 2.655 χιλιοστά. Στο εξωτερικό μέρος αυτό που χαρακτηρίζει το MX-30 είναι οι αντικριστά ανοιγόμενες πόρτες, με τις πιο μικρές στο πίσω μέρος να μας φέρνουν στη μνήμη μας εκείνες του RX-8. Μία ακόμα ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια συναντούμε στη γρίλια της μάσκας, η οποία είναι πιο μέσα από το άκρο του καπό, που προεξέχει δημιουργώντας κάτι στα στέγη στο λογότυπο της εταιρείας. Τα φωτιστικά σώματα του εμπρόσθιου μέρους φαίνεται πως έχουν κοινά στοιχεία με εκείνα του CX-30, ενώ στο πίσω μέρος τα πίσω φώτα έχουν τρισδιάστατο σχήμα.
 
Εκτός από το φιλικό προς το περιβάλλον σύστημα κίνησης η Mazda έχει εξοπλίσει με αντίστοιχα υλικά και το εσωτερικό, στο οποίο μπορεί κανείς να βρει ακόμα και φελό (στην κεντρική κονσόλα) ο οποίος προέρχεται από δέντρα τα οποία δεν έχουν κοπεί. Η επένδυση των θυρών χρησιμοποιεί ίνες κατασκευασμένες από ανακυκλωμένο πλαστικό. Τα υφάσματα προέρχονται επίσης από ανακυκλωμένα υλικά και η ίδια η σχεδίαση προάγει μια ανοιχτή, ευάερη αίσθηση, κάτι που ασφαλώς ενισχύεται από την έλλειψη της δεύτερης κολόνας. Μια πλωτή κονσόλα στο κέντρο ενσωματώνει κάποια από τα χειριστήρια, ενώ μία οθόνη αφής 7 ιντσών ενσωματωμένη στο μπροστινό μέρος της κονσόλας παρέχει πρόσβαση στα διάφορα συστήματα ελέγχου και τεχνολογίας του MX-30, συμπεριλαμβανομένης μιας πληθώρας συστημάτων ασφαλείας.
 
Τέλος να σημειώσουμε πως το μοντέλο έκανε την εμφάνισή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο που άνοιξε τις πύλες του. Το MX-30 αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ιαπωνία μέσα στους επόμενους 12 μήνες και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι ευρωπαϊκές αγορές.

BRIDGESTONE TURANZA 6
moto