Ο νέος κύκλος δοκιμών WLTP έβαλε εμπόδια στο 5κυλινδρο μοτέρ της Audi.

Η παραγωγή των μοντέλων με τον υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα, σταμάτησε λόγω της μη συμμόρφωσης του με τα όρια εκπομπών ρύπων.

Oι πρώτες πληροφορίες θέλουν τους ιθύνοντες της Audi να έχουν προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές στο λογισμικό του 5κύλιδνρου κινητήρα.

Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε με δηλώσεις του και ο επικεφαλής της της Audi Sport Oliver Hoffmann.

Επιστρέφουν τα Audi RS 3 και TT RS

1.905 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2019)

Ο νέος κύκλος δοκιμών WLTP έβαλε εμπόδια στο 5κυλινδρο μοτέρ της Audi και κατ επέκταση στα «καυτά» Audi RS 3 και TT RS, ωστόσο τα δύο γερμανικά μοντέλα βρίσκονται στο δρόμο την επιστροφής.

Η παραγωγή των μοντέλων με τον υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο κινητήρα, σταμάτησε λόγω της μη συμμόρφωσης του με τα όρια εκπομπών ρύπων που προέβλεπε ο νέος κύκλος δοκιμών (WLTP). Ωστόσο όπως φαίνεται το διάλειμμα ήταν σύντομο καθώς η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή των αυτοκινήτων για την ευρωπαϊκή αγορά, ενώ εντός του 2020 αναμένεται να ακολουθήσουν οι μονάδες που θα προσφερθούν και στις άλλες χώρες, εκτός Ευρώπης.
 
Πολλά στοιχεία δεν έχουν γίνει γνωστά, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες θέλουν τους ιθύνοντες της Audi να έχουν προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές στο λογισμικό του 5κύλιδνρου κινητήρα ισχύος 400 ίππων και 480 Nm ροπής,  αλλά και στην επανεξέταση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, που το συνοδεύει.
 
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως οι υπεύθυνοι μηχανικοί εκτός από αυτή την αλλαγή εργάζονται πάνω στην εξέλιξη της επόμενης γενιάς του κινητήρα που θα πρέπει να πληροί όλες τις προϋποθέσεις εκπομπών ρύπων Euro 7 που τίθενται σε ισχύ στην Ευρώπη γύρω στο 2020.
 
Την είδηση αυτή επιβεβαίωσε με δηλώσεις του και ο επικεφαλής της της Audi Sport Oliver Hoffmann, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα ανάφερε: «Για τον πεντακύλινδρο, έχουμε ένα παρά πολύ καλό concept για να φτάσουμε στα πρότυπα του Euro 7».

AUTOFIT PASXA
vw