Έρχεται νέο «καυτό» MINI με 300+ άλογα

2.914 Επισκέψεις στο άρθρο (13/2/2019)

Η βρετανική φίρμα ισχυρίζεται πως θα λανσάρει το ισχυρότερο και ταχύτερο MINI στην ιστορία της. Ο λόγος για το επερχόμενο John Cooper Works GP με περισσότερους από 300 ίππους, του οποίου οι πρώτες εικόνες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας.

Η MINI είχε παρουσίασει το πρωτότυπο John Cooper Works GP στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017, ένα concept εμπνευσμένο από τις επιτυχίες της μάρκας πριν μισό αιώνα στο Ράλλυ του Μόντε Κάρλο. Σήμερα, η βρετανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του μοντέλου παραγωγής σε μορφή teaser, ξεκινώντας ουσιαστικά το παιχνίδι της -σταδιακής- αποκάλυψης του κορυφαίου σε ισχύ MINI για το δρόμο.

Η αλήθεια είναι πως δεν γινόμαστε ιδιαίτερα σοφότεροι από αυτές τις πρώτες, τρεις εικόνες, αν τις συγκρίνουμε με εκείνες του πρωτότυπου. Πιο συγκεκριμένα, οι φωτογραφίες δείχνουν μια νέα αεροτομή, που εδρεύει στην κορυφή του πίσω μέρους, με δύο ξεχωριστά τμήματα σε σχήμα μπούμερανγκ και το λογότυπο GP στο πλάι, τη γνώριμη διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του προφυλακτήρα πλαισιωμένη από τον αεροδυναμικό διαχύτη και τις μαύρες ζάντες με ασημί φινίρισμα σε σχεδιαστικό μοτίβο σταυρού, που στο κέντρο τους φιλοξενούν το λογότυπο GP με κόκκινες πινελιές.
 

Από την άλλη, άκρως διαφωτιστική είναι η ανακοίνωση της μάρκας για την «καρδιά» του ισχυρού MINI John Cooper Works GP. Κάτω από το καμπυλόγραμμο καπό θα βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος υπετροφοδοτούμενος με την τεχνολογία «TwinPower Turbo» κινητήρας, ο οποίος θα αποδίδει πάνω από 300 ίππους, κάνοντας το JCW GP το ισχυρότερο ever μοντέλο της μάρκας που κατασκευάστηκε για το δρόμο. Υπάρχουν φήμες για τον εφοδιασμό του με τετρακίνηση ωστόσο δεν έχουν επιβεβαιωθεί προς το παρόν.

Πέραν της απόδοσης του κινητήρα, όμως, σημαντική δουλειά έχει γίνει, σύμφωνα πάντα με τους ανθρώπους της μάρκας, και στο «στήσιμο» του JCW GP. Το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών εξέλιξης στην πίστα εδώ και αρκετούς μήνες με τους μηχανικούς της εταιρείας να ραφινάρουν την ανάρτηση, την αεροδυναμική, την κατανομή βάρους και τον κινητήρα, προκειμένου να βγει το βέλτιστο δυνατό αποτέλεσμα.

Τέλος, σημειώνουμε πως, η παραγωγή του MINI JCW GP θα περιοριστεί στις 3.000 μονάδες, ενώ το επίσημο λανσάρισμά του αναμένεται μέσα στο επόμενο έτος.

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center