Εσείς πότε θα είστε έτοιμοι να αγοράσετε αυτόματο;
10.376 Επισκέψεις στο άρθρο (25/5/2018)
Πόσο καιρό θα έχετε την ίδια δικαιολογία για να μην αγοράζετε αυτόματο; Υπάρχει αλήθεια κάποιος σημαντικός λόγος που αντιστέκεστε;
Το 2017 πέρασε και άφησε πίσω του ακόμη ένα ρεκόρ πωλήσεων αυτόματων για την Ευρώπη. Κυρίως την δυτική και βόρεια Ευρώπη, όπου σε πολλές χώρες τα αυτόματα ήταν ως και το 50% των ταξινομήσεων.
Δεν είναι περίεργο. Αν σκεφτείς ότι πλέον αυτόματα βγαίνουν τα πάντα, μέχρι και τα μίνι. Και εδώ είναι μάλλον η ουσία. Βλέπεις σήμερα οι νέοι που μαθαίνουν να οδηγούν, δεν το κάνουν με την ίδια χαρά που το `καναν παλιότερα. Το αυτοκίνητο δεν είναι πλέον το μέσο απόκτησης ελευθερίας, είναι απλά, για πολλούς νέους, μέσο μεταφοράς. Και έτσι η οδήγηση δεν ξεκινάει με πάθος, όπως κάποτε. Ξεκινά με το αίσθημα αγγαρείας. Και έτσι υπάρχει το απλό ερώτημα: Γιατί να παιδεύεσαι με τον συμπλέκτη;
Ο χειρισμός του συμπλέκτη είναι εξάλλου η μεγαλύτερη αγωνία των νέων οδηγών. Μπορεί να γίνεται δεύτερη φύση και μηχανική συνήθεια μετά από λίγο καιρό, για τους νέους οδηγούς όμως είναι εφιάλτης. Πως θα ξεκινήσουν στην ανηφόρα, στο φανάρι, στο βρεγμένο; Αγωνία.
Η λύση σήμερα είναι απλή. Μαθαίνουν στο αυτόματο, αγοράζουν αυτόματο. Και σε αυτή την τάση φυσικά οι κατασκευαστές δεν μένουν αμέτοχοι, με τα μίνι και μικρά μοντέλα με αυτόματα κιβώτια όλο και να πληθαίνουν.
Βάλε τώρα από δίπλα τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά που δεν έχουν καν κιβώτιο, και η τάση εγκατάλειψης του χειροκίνητου γίνεται αισθητή. Τα μηχανικά κιβώτια επιμένουν σε δύο κατηγορίες αγοραστών. Σε όσους θέλουν σπορ, και σε όσους θέλουν φθηνό. Υπάρχουν φυσικά και αυτοί που απλά «δεν βρίσκουν λόγο», ή αυτοί που λειτουργούν με το επιχείρημα «δεν κουλάθηκα» και επιμένουν σε μηχανικό.
Υπάρχουν και αυτοί που φοβούνται ότι το αυτόματο χαλάει εύκολα, και ας έχουν τα αυτοκίνητα σήμερα δύο, τρία, πέντε και εφτά χρόνια εγγύηση. Και έτσι φτάνουμε στην μισή αγορά. Όχι στην Ελλάδα, όπου το μηχανικό είναι ακόμη βασιλιάς, κυρίως λόγω κόστους, αφού κανείς δεν θέλει να φορτώσει ένα αμάξι με ένα-δύο χιλιάρικα στην τιμή μόνο και μόνο για να ξεκουράσει το αριστερό του πόδι.
Εσείς όμως γιατί επιμένετε; Τι σας κρατάει στο χειροκίνητο; Μήπως είναι ώρα να αλλάξετε; Και τελικά θα αφήνατε το δικό σας παιδί να μάθει μόνο αυτόματο; Ή μήπως πρέπει να ξέρει και συμπλέκτη για «καλού-κακού»; Τι λέτε;
Λοιπόν δεδομένου το ότι στην Αμερική και Καναδά σχεδόν το 100 % οδηγεί Αυτόματο, στην Ευρώπη το 80 % Οδηγεί πλέον αυτόματο μέχρι και η φόρμουλα 1 έχει εδώ και χρόνια αυτόματα (χωρίς συμπλέκτη σειριακά με αλλαγές ταχυτήτων με κουμπάκια στο τιμόνι) και με δεδομένο το ότι αν το προσέχεις το αυτόματο δεν παθαίνει τίποτα και δεν θέλει κάθε 60.000 χιλιόμετρα αλλαγή δίσκο πλατό. δεν βλέπω τον λόγο γιατί επιμένουν στο χειροκίνητο. Δικαιολογώ τους διστακτικούς μόνο αν ο λόγος είναι οικονομικός. Επίσης πιστεύω ότι στους 100 αν οδηγήσουν αυτόματο σειριακό οι 80 θα αλλάξουν γνώμη. (Οδηγώ 7 τάχυτο με διπλό συμπλέκτη DSG σειριακό με αλλαγές στο λεβιέ, η με κουμπιά στο τιμόνι . Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται ομαλά και σε κλάσματα δευτερολέπτου .) Οδηγώ από 18 χρονών σε Ευρώπη και Αμερική, είμαι 65 και δεν θα επέστρεφα με τίποτα σε χειροκίνητο . Καλό τριήμερο σε όλους τους αναγνώστες και στα παιδιά του Auto Triti !
Εσείς όμως γιατί επιμένετε; Τι σας κρατάει στο χειροκίνητο; Μήπως είναι ώρα να αλλάξετε;ΠΡΩΤΙΣΤΑ, ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΙΔΑΝΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΝΑ DSG ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟ
Και τελικά θα αφήνατε το δικό σας παιδί να μάθει μόνο αυτόματο; Ή μήπως πρέπει να ξέρει και συμπλέκτη για «καλού-κακού»; ΑΜΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ. ΕΞΑΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΧΟΥΜΕ
Λοιπόν δεδομένου το ότι στην Αμερική και Καναδά σχεδόν το 100 % οδηγεί Αυτόματο, στην Ευρώπη το 80 % Οδηγεί πλέον αυτόματο μέχρι και η φόρμουλα 1 έχει εδώ και χρόνια αυτόματα (χωρίς συμπλέκτη σειριακά με αλλαγές ταχυτήτων με κουμπάκια στο τιμόνι) και με δεδομένο το ότι αν το προσέχεις το αυτόματο δεν παθαίνει τίποτα και δεν θέλει κάθε 60.000 χιλιόμετρα αλλαγή δίσκο πλατό. δεν βλέπω τον λόγο γιατί επιμένουν στο χειροκίνητο. Δικαιολογώ τους διστακτικούς μόνο αν ο λόγος είναι οικονομικός. Επίσης πιστεύω ότι στους 100 αν οδηγήσουν αυτόματο σειριακό οι 80 θα αλλάξουν γνώμη. (Οδηγώ 7 τάχυτο με διπλό συμπλέκτη DSG σειριακό με αλλαγές στο λεβιέ, η με κουμπιά στο τιμόνι . Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται ομαλά και σε κλάσματα δευτερολέπτου .) Οδηγώ από 18 χρονών σε Ευρώπη και Αμερική, είμαι 65 και δεν θα επέστρεφα με τίποτα σε χειροκίνητο . Καλό τριήμερο σε όλους τους αναγνώστες και στα παιδιά του Auto Triti !
Εσείς όμως γιατί επιμένετε; Τι σας κρατάει στο χειροκίνητο; Μήπως είναι ώρα να αλλάξετε;ΠΡΩΤΙΣΤΑ, ΜΕΝΩ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΦΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ. ΙΔΑΝΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΝΑ DSG ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΙΤΕ ΩΣ ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΤΕ ΩΣ ΠΛΗΡΩΣ ΑΥΤΟΜΑΤΟ Και τελικά θα αφήνατε το δικό σας παιδί να μάθει μόνο αυτόματο; Ή μήπως πρέπει να ξέρει και συμπλέκτη για «καλού-κακού»; ΑΜΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΥΤΟΜΑΤΟ. ΕΞΑΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΕΧΟΥΜΕ