• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το νέο Karoq φρενάρει σχεδόν 3 μέτρα καλύτερα από το VW Tiguan και 5 μέτρα καλύτερα από το νέο Polo 95 PS.

Έσπασε τα «κοντέρ» το Karoq

Διαβάστηκε από 25730 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/12/2017
 

Το νέο Skoda Karoq θέλει ένα μέτρο λιγότερο για να σταματήσει, απο το Audi R8 των 540 αλόγων και των 300.000 ευρώ.

Ευχάριστη έκπληξη το «μικρό» (1.0 TSI/116 PS) Karoq, που μετρήσαμε. Σταμάτησε από τα 100 χλμ./ώρα στα 34,5 μέτρα, ένα σχεδόν μέτρο καλύτερα και από το Audi R8 (35,4 μέτρα ήταν η επίδοση του).
 
Το Karoq της δοκιμής βέβαια φορούσε λάστιχα 18 ιντσών (215/50 R18 Michelin Premacy 3), αντί για 215/60 R16 ή 215/55 R17 ιντσών, με τα οποία κανονικά πουλιέται, αλλά αυτό δεν μειώνει πολύ την πολύ καλή εντύπωση που μας άφησε. Πιστεύω ότι και με τα κανονικά του λάστιχα, πολύ κοντά στο R8 θα είναι η επίδοσή του, αν όχι καλύτερη. (Θα είναι ίσως και λίγο πιο σβέλτο, καθώς τα 18άρια το έκαναν λίγο ράθυμο. Πιστεύω ότι θα το δοκιμάσουμε σύντομα και με τα 16άρια και θα σας πούμε).
 
 
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, όλα τα Karoq φοράνε μπρός - πίσω δισκόφρενα και στα μπροστινά έχουν εσωτερική ψύξη και μονό έμβολο με πλευστές δαγκάνες. (Θα ψάξουμε για τις διαστάσεις και θα επανέλθουμε).
 
Το νέο Skoda Karoq θέλει για να σταματήσει, ένα μέτρο λιγότερο από το Audi R8 των 540 αλόγων και των 300.000 ευρώ. Κοινοποιήστε στους φίλους σας τα κατορθώματα του νέου crossover της Skoda!
 
Τι κόλπο είναι τώρα αυτό; Το νέο Karoq φρενάρει 3 μέτρα σχεδόν (2,7 για την ακρίβεια) καλύτερα από το VW Tiguan, 5 μέτρα καλύτερα από το νέο Polo 95 PS (Γιατί το νέο Polo 95 PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία;). Μοιάζει σαν η Skoda να πηγαίνει να ξεπεράσει την μαμά VW.
 
Μέχρι τότε το νέο Karoq (19.900 ευρώ στην βασική έκδοση), στον τομέα των φρένων, είναι η ευχάριστη έκπληξη. Τι λέτε και σείς;

Tags: SKODA KAROQ
 

SKODA KAROQ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Νίκος

    Το Karoq αγαπητό autotriti είναι 300 κιλά ελαφρύτερο από το V10 R8... Σε ταχύτητες που τα ελέγχετε σημασία παίζει σχεδόν μόνο το ελαστικό και πολύ λιγότερο τα υπόλοιπα. Κάντε ένα test να φρενάρετε το karoq από τα 200 και αν σταματήσει καλύτερα από το R8 θα φορέσω ράσα. Δεν μιλάω δε για πολλά συνεχόμενα φρεναρίσματα όπου εκεί θα φανεί και το πόσο καλά φρένα φοράει το κάθε αυτοκίνητο. Μη με παρεξηγείτε, σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι δεν είναι εντυπωσιακή επίδοση αυτή του Karoq. 

      28
  • περισσότερα σχόλια

Οι 4 πρωταθλητές των πωλήσεων του 2018

Δοκιμή: Citroen C3 Aircross

T-Rug: Το ηλεκτρικό «Defender» της VW

Alfa Romeo: Σχεδίαση «μπαμπούσκα» ή ποικιλία;

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο όμορφα αυτοκίνητα στην ιστορία;

Αμεσος Vs έμμεσος ψεκασμός

Ξεβουλώστε τα «σιφόνια» του αυτοκινήτου

«Καπνίζει» από το καπό; Ψυχραιμία!

Βάλε Mp3 στο αυτοκίνητο & ας είναι παλιό!

Χάλασε το diesel σου; Δες πως θα το φτιάξεις

Τι σημαίνει VTEC, Vanos και VVTi;

Νέα έκδοση Vulcano για Μaserati Levante

Πρώτες τιμές νέου Skoda Scala

Aνανεωμένο Renault Twingo

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

SKODA: Νέο Karoq με κάτω από 20.000€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »