Το νέο Karoq φρενάρει σχεδόν 3 μέτρα καλύτερα από το VW Tiguan και 5 μέτρα καλύτερα από το νέο Polo 95 PS.

Έσπασε τα «κοντέρ» το Karoq

27.035 Επισκέψεις στο άρθρο

Το νέο Skoda Karoq θέλει ένα μέτρο λιγότερο για να σταματήσει, απο το Audi R8 των 540 αλόγων και των 300.000 ευρώ.

Ευχάριστη έκπληξη το «μικρό» (1.0 TSI/116 PS) Karoq, που μετρήσαμε. Σταμάτησε από τα 100 χλμ./ώρα στα 34,5 μέτρα, ένα σχεδόν μέτρο καλύτερα και από το Audi R8 (35,4 μέτρα ήταν η επίδοση του).
 
Το Karoq της δοκιμής βέβαια φορούσε λάστιχα 18 ιντσών (215/50 R18 Michelin Premacy 3), αντί για 215/60 R16 ή 215/55 R17 ιντσών, με τα οποία κανονικά πουλιέται, αλλά αυτό δεν μειώνει πολύ την πολύ καλή εντύπωση που μας άφησε. Πιστεύω ότι και με τα κανονικά του λάστιχα, πολύ κοντά στο R8 θα είναι η επίδοσή του, αν όχι καλύτερη. (Θα είναι ίσως και λίγο πιο σβέλτο, καθώς τα 18άρια το έκαναν λίγο ράθυμο. Πιστεύω ότι θα το δοκιμάσουμε σύντομα και με τα 16άρια και θα σας πούμε).
 
 
Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του, όλα τα Karoq φοράνε μπρός - πίσω δισκόφρενα και στα μπροστινά έχουν εσωτερική ψύξη και μονό έμβολο με πλευστές δαγκάνες. (Θα ψάξουμε για τις διαστάσεις και θα επανέλθουμε).
 
Το νέο Skoda Karoq θέλει για να σταματήσει, ένα μέτρο λιγότερο από το Audi R8 των 540 αλόγων και των 300.000 ευρώ. Κοινοποιήστε στους φίλους σας τα κατορθώματα του νέου crossover της Skoda!
 
Τι κόλπο είναι τώρα αυτό; Το νέο Karoq φρενάρει 3 μέτρα σχεδόν (2,7 για την ακρίβεια) καλύτερα από το VW Tiguan, 5 μέτρα καλύτερα από το νέο Polo 95 PS (Γιατί το νέο Polo 95 PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία;). Μοιάζει σαν η Skoda να πηγαίνει να ξεπεράσει την μαμά VW.
 
Μέχρι τότε το νέο Karoq (19.900 ευρώ στην βασική έκδοση), στον τομέα των φρένων, είναι η ευχάριστη έκπληξη. Τι λέτε και σείς;

Toyota
test center