Το κελεπούρι όμως είναι η GTV. Η τελευταία γενιά που παραγόταν μέχρι και τις αρχές της περασμένης δεκαετίας.

Το κελεπούρι όμως είναι η GTV. Η τελευταία γενιά που παραγόταν μέχρι και τις αρχές της περασμένης δεκαετίας.

Το 20ετίας αμάξι των ονείρων σου σήμερα έχει 5 χιλιάρικα! Το πήρες;

23.069 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2022)

Εσένα ποιο είναι το αυτοκίνητο των ονείρων σου; Κατάφερες να το αποκτήσεις και αν όχι μήπως σήμερα είναι πιο εύκολο από ποτέ;

 

Τώρα που μπορείς γιατί δεν το ακουμπάς;

Πόσες μοναδικές στιγμές της ζωής σου θυμάσαι; Τον γάμο σου, τα πρώτα βήματα των παιδιών σου, την πρώτη φορά στο σχολείο, την πρώτη φορά σου, το πρώτο αυτοκίνητό σου, το πρώτο αυτοκίνητο των ονείρων σου. Αυτό το τελευταίο, το θυμάσαι; Το έκανες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εντάξει, αν το αυτοκίνητο των ονείρων σου κοστίζει όσο δύο σπίτια, το πιθανότερο είναι να μην το αγοράσεις ποτέ. Όμως για όλους μας, υπάρχει κάπου εκεί ένα άλλο αυτοκίνητο, αυτό το προσγειωμένο όνειρο, αυτό που μπορεί να γίνει, που το θέλουμε αλλά όλο το αναβάλουμε. Κι όμως, η στιγμή να το αποκτήσεις είναι πιο κοντά από ποτέ.

Βλέπεις τα μοντέλα που αγάπησες τα περασμένα χρόνια έχουν πλέον παλιώσει. Πράγμα πολύ στενόχωρο για τους ιδιοκτήτες τους, όμως ιδιαίτερα χαρμόσυνο για εσένα. Γιατί τώρα μπορείς να τα αγοράσεις. Μεταχειρισμένα.

Το αυτοκίνητο των ονείρων σου το 2005 σήμερα είναι 16 ετών. Αν είχε 30.000 τότε, σήμερα δεν ξεπερνάει το τάλιρο. Αντε λίγο παραπάνω αναλόγως. Σαφώς αναλόγως κυβισμού υπάρχει και το «ζόρι» των τελών κυκλοφορίας.

Αν όμως είχες βάλει στο μάτι εκείνο το RX-8, το μοναδικό κομμάτι της αυτοκίνησης με τον Wankel κινητήρα, τις 4 θέσεις, πίσω κίνηση και πόρτες που ανοίγουν αντίθετα μεταξύ τους, τώρα μπορείς να το πάρεις για ένα κομμάτι ψωμί. Κάτω από 5.000 ευρώ. Εντάξει θα θέλει τη φροντίδα του, αλλά δεν θα το παίρνεις και κάθε μέρα στη δουλειά. Το αυτοκίνητο των ονείρων σου είναι για τα Σαββατοκύριακα. Μόνο που πρέπει να προλάβεις. Τώρα. Γιατί αν το RX-8 ακολουθήσει την πορεία του προκατόχου του, εκείνου του ονειρικού RX-7, τότε οι τιμές σύντομα θα πάρουν την ανηφόρα. Αν το RX-7 ήταν το αυτοκίνητο των ονείρων σου, δυστυχώς, οι τιμές δεν πέφτουν κάτω από 15.000.

Αν πάλι θες ένα ΤΤ, εκείνο, το πρώτο, το αυτοκίνητο που ξεκίνησε την ιστορία του μοντέλου. Επίσης κάτω από 5.000 και με μοτέρ 1.800.  Ναι, τα χιλιόμετρά του θα είναι πολλά, πάνω από 200.000, και λογικό μετά από 20 χρόνια. Όμως είπαμε, τα αυτοκίνητα αυτά θα τα πηγαίνεις μία βόλτα την εβδομάδα. Δεν θα «γράφεις χιλιόμετρα».

Το κελεπούρι όμως είναι η GTV. Η τελευταία γενιά που παραγόταν μέχρι και τις αρχές της περασμένης δεκαετίας. 1.800 κυβικά  κάτω από 3.500 ευρώ, και αν δεν φοβάσαι το δίλιτρο τούρμπο V6 και μερικά χρονάκια ακόμη, πάλι, κάτω από 5.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο θρύλο. Και μια και μιλάμε για ιταλικά, τα Fiat Coupe μέχρι και του 2006 είναι επίσης κοντά στις 5.000 ευρώ.

Πιο κάτω, αλλά και πιο παλιά, τα Honda CRX δεύτερης και τρίτης γενιάς με τα θρυλικά VTEC ξεκινάνε από 3.000 ευρώ, αφού τα δίλιτρα S2000 παραμένουν πάνω από τις 14.000 οπότε δεν πλησιάζονται.  Αν δεν φοβάσαι τα δίλιτρα, τότε τα SLK πρώτης γενιάς με τον κομπρέσορα είναι τσάμπα, κάτω από 3.000 ευρώ ενώ λίγο πιο πάνω παίζουν και τα BMW Z3, πολλά στα 1.800 κυβικά να μην σε «σφάζει» η εφορία.

Αυτοκίνητα υπάρχουν. Κάποιο από αυτά είναι το αυτοκίνητο των ονείρων σου. Ποιο είναι το δικό σου μοντέλο και πότε θα το αγοράσεις;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
moto