Εσύ θα πάρεις ξανά Lancia έτσι απλά, χωρίς να έλειψε ποτέ;

Εσύ θα πάρεις ξανά Lancia έτσι απλά, χωρίς να έλειψε ποτέ;

7.305 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2022)

Πόσο εύκολο επιστρέφεις σε μια μάρκα που έμεινε τόσο καιρό χωρίς μοντέλα;

Έρχονται 3 νέα Lancia και μάλιστα με premium διαθέσεις!

H Lancia επιστρέφει. Ο όμιλος Stellantis έχει τα μέσα, την όρεξη και το χρήμα να δώσει στην ένδοξη φίρμα τρία μοντέλα στα επόμενα χρόνια, και αν τη ρίξει στο «άνω άκρο» του ομίλου. Είναι όμως εύκολο να επιστρέψεις σε μια μάρκα που έλλειψε τόσο πολύ;
 
Η Stellantis έχει τόσες μάρκες, τόσες τεχνολογίες, και τόσες γραμμές παραγωγής που φτάνουν για κάθε μάρκα και σήμα του οποίου τα δικαιώματα ανήκουν στον όμιλο. Και η Lancia είναι μία από αυτές. Σήμερα μόνο «σήμα», αλλά σύντομα ξανά ολόκληρη μάρκα.
 
Για τη Lancia η Stellantis έχει ιδιαίτερα σχέδια. Θέλει μια ιταλική premium μάρκα στο άλλο άκρο της Alfa Romeo. Εκεί που οι μιλανέζοι θα είναι σπορ και επιβλητικοί, η Lancia θα είναι αυτό που λέγεται σήμερα  «casual premium», σα να λέμε καθημερινό κυριλέ.
 
Η μάρκα που σήμερα έχει αυτό τον τίτλο είναι η Mini. Χρεώνει δηλαδή το «καπέλο» του premium χωρίς να δείχνει «υπουργική», αλλά μάλλον καθημερινή, εύκολη. Σαν ένα σπορ κοστούμι, για να το φέρουμε σε ορολογία μόδας.
 
Η Lancia φυσικά δεν θα έχει καμία σχέση με τη Mini, όμως δεν θα έχει και καμία σχέση με τις άλλες μάρκες του ομίλου. Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, η Opel θα είναι μάλλον η πιο κοντινή από πλευράς πλασαρίσματος. Από πλευράς τεχνολογίας και μηχανικών μερών, η Lancia έχει να διαλέξει ανάμεσα σε πλατφόρμες και κινητήρες που ήδη αποτελούν τη βάση δεκάδων μοντέλων.
 
Έτσι η αρχή αναμένεται με τις Ypsilon, Delta και Aurelia, με την τελευταία να είναι το πρώτο SUV της μάρκας. Η νέα γκάμα της Lancia είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού είναι πιθανό να τη «δανείσει» στην Chrysler, τόσο για τις ΗΠΑ και ίσως και την Κίνα, όσο και για τις χώρες της Ευρώπης στις οποίες η Lancia δεν εξάγεται.
 
Όσο περίεργο και αν ακούγεται, σε αγορές όπως της Μ. Βρετανία η Lancia αποσύρθηκε τη δεκαετία του 80 με τις χειρότερες συνθήκες, και έχασε τελείως την αξία του ονόματός της. Οι τελευταίες Ypsilon και Delta, αλλά και η «αμερικανοτραφής» Thema (Chrysler 300), κυκλοφόρησαν με τα σήματα της Chrysler,  κάτι που θα ξαναγίνει, αφού η αγορά δεν επιστρέφει στη Lancia.
 
Αυτό όμως είναι το στοιχημα της μάρκας και σε άλλες αγορές. Εντάξει στη Μ. Βρετανία τα ατοπήματα των 80s είχαν μοιραία αποτελέσματα, με τα αυτοκίνητα να σκουριάζουνε σε λιγότερο από ένα χρόνο, όμως σε χώρες όπως η Ελλάδα, το πρόβλημα είναι αλλού.
 
Τη Lancia την ξέρουμε. Την αγαπήσαμε για το ιταλικό ταμπεραμέντο της, τα ελληνικά της ονόματα, και τα θρυλικά της μοντέλα. Σίγουρα μπορούμε να την ξαναεμπιστευτούμε, να την ξαναπροτιμήσουμε και να την ξανααγαπήσουμε.  Ή όχι;
 
Εσύ τι λες; Μπορεί η Lancia να σε ξανακερδίσει; Και τι πρέπει να κάνει για να το πετύχει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

NEO PROACE
skoda