GoBig, GoHybrid, GoElectric. Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της Hyundai, όπως μας λέει ο Managing Director των Hyundai – Kia, κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

GoBig, GoHybrid, GoElectric. Αυτοί είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής της Hyundai, όπως μας λέει ο Managing Director των Hyundai – Kia, κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης.

Συνέντευξη: κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης

36.069 Επισκέψεις στο άρθρο (8/4/2020)

GoBig, GoHybrid, GoElectric

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ο Managing Director των Hyundai – Kia, κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης μας αποκαλύπτει τους 3 βασικούς πυλώνες της στρατηγικής της Hyundai για το επόμενο διάστημα. 


Βρισκόμαστε σε ένα μικρό γκαράζ στo Liverpool, με τα όργανα μουσικής στιβαγμένα το ένα πάνω στο άλλο και μουσική υπόκρουση από τους Beatles. Ανοίγουν οι πόρτες και εμφανίζεται ένα μήνυμα με κεντρική ιδέα «η μουσική που άλλαξε τον κόσμο». 

Έπειτα περνάμε σε ένα δεύτερο γκαράζ, στο Los Altos στην Καλιφόρνια. Είναι το γκαράζ του Steve Jobs, το μέρος όπου γεννήθηκε ο υπολογιστής που άλλαξε τον κόσμο και αποτέλεσε τα πρώτα κεντρικά γραφεία της Apple.

Και τέλος η κάμερα περνάει σε ένα σημερινό γκαράζ, το γκαράζ του νέου Hyundai i10, γιατί «οι μεγάλες ιδέες γεννιούνται και βγαίνουν από ένα μικρό γκαράζ…»}

Αυτό είναι το τηλεοπτικό σποτ του Hyundai i10 που θα έπαιζε στην τηλεόραση, όπως μας το εκμυστηρεύτηκε ο υπεύθυνος της Hyundai στην Ελλάδα, κ. Ανδρέας Χριστοφορίδης. Είχε δοθεί μάλιστα το τελικό εικαστικό ok, όμως οι εξελίξεις πήγαν τα πράγματα λίγο πιο πίσω.

Βλέπει αισιόδοξα, σε διαστήματα 2 εβδομάδων
Πόσο πίσω (;) τον ρωτήσαμε και η απάντησή του ήταν ρεαλιστική και αισιόδοξη αν τοποθετήσεις τις εξελίξεις σε διαστήματα 2 εβδομάδων. 2 εβδομάδες δηλαδή από τις 23 Μαρτίου, δύο εβδομάδες μέχρι το Πάσχα, και ου τω καθεξής (σ.σ. άρα 4 και 18 Μαΐου οι επόμενες σημαντικές ημερομηνίες).

Υπάρχει συγκρατημένη αισιοδοξία από την πλευρά του, γιατί υπάρχει το αντίστοιχο προϊόν όπως μας εξηγεί αναλυτικά. «Φέτος αλλάζει όλη η γκάμα μας». Έχουμε το νέο Hyundai i10 (διαβάστε τη δοκιμή του εδώ), το Kona by Hyundai είναι το μοναδικό B-SUV που διατίθεται σε βενζίνη, diesel, hybrid ενώ έχει και ηλεκτρική έκδοση. Και κάτι που μαθαίνετε εσείς πρώτοι: «το ηλεκτρικό Kona είναι ήδη στο πλοίο και έρχεται στην Ελλάδα. Σε λίγες ημέρες θα είναι και αυτό εδώ». 

Δεν αλλάζει η πολιτική. Συνεχίζουμε σε λιανική και after sales
Έχετε σκοπό να αλλάξετε την εμπορική σας πολιτική, όπως έχει συμβεί από μερικές μάρκες στην Ευρώπη, τον ρωτήσαμε στη συνέχεια, και η απάντηση ήταν ότι συνεχίζουν δυναμικά, δεν εκμεταλλεύονται την κατάσταση, επενδύουν στην μάρκα και σε ότι χτίζει η ομάδα εδώ και καιρό. 

Η Hyundai άλλωστε είναι μια μάρκα που τα πάει καλά στην λιανική, έχει τον πελάτη στο επίκεντρο - αυτό μακροπρόθεσμα θα είναι καλό- και προσφέρει υψηλές υπηρεσίες after sales όπως αποτυπώνεται και στο διαγωνισμό του Best Car by AutoΤρίτη. Κάπου εκεί εμείς προσθέτουμε ότι είναι η μοναδική μάρκα που δίνει 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστο αριθμό χιλιομέτρων…

Όσο για το ποσοστό λιανικής – εταιρικών; Η πρόβλεψη είναι πως η λιανική θα έχει ποσοστό κοντά στο 70% στο τέλος της χρονιάς.

Ακόμα και τώρα υπάρχουν ευκαιρίες
Στη συνέχεια η συζήτηση επανέρχεται  πάνω στα νέα μοντέλα των Hyundai – Kia και στις αλλαγές που έχουν προκύψει στην καθημερινότητά μας. Μας περιγράφει ότι και από το σπίτι μπορείς να έρθεις σε επαφή με τους ανθρώπους της μάρκας, ενώ ακόμη και τώρα υπάρχουν ευκαιρίες, όπως για παράδειγμα σε ετοιμοπαράδοτα μοντέλα. 
Κάπου εκεί συμφωνούμε από τη δική μας πλευρά γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού μας υπάρχει ότι κάποια υπάρχοντα μοντέλα, όταν θα αντικατασταθούν από τις νέες γενιές τους δεν μπορεί να έχουν τις ίδιες δελεαστικές τιμές (και αναφερόμαστε στο μεγαλύτερο ποσοστό της αγοράς)…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL