• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;

Γιατί το νέο Polo 95PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία;

Διαβάστηκε από 33089 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2017

Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 άλογα έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;

 
Η απάντηση είναι απλή. Για λόγους κόστους. Μεγάλωσε, άλλαξε και ήθελε καλύτερα φρένα. Και δεν τα βάλανε ή μάλλον τα βάλανε μόνο στην έκδοση με τα 115 άλογα (που ξεκινάει από τα 16.300 ευρώ).
 
Στο νέο Polo με τα 95 άλογα, που είναι ένα από τα ακριβότερα μικρά (ξεκινάει στα 14.000 ευρώ η βασική έκδοση) τα φρένα που βάλανε το στέλνουν στην τελευταία θέση της κατηγορίας.
 
Ας δούμε τι συμβαίνει με τα φρένα στη μικρή κατηγορία και τι με το νέο Polo 95 PS. 
Τα περισσότερα μικρά κυκλοφορούν με 2 ή 3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, συνήθως 75-80 ή 95-100 ή 110-120 άλογα. Όπως καταγράφει το Test Center του AutoΤρίτη, (διάβασε: Τα χειρότερα στο φρενάρισμα) η διαφορά στα μοντέλα αυτά, δεν είναι μόνο στα άλογα του κινητήρα, αλλά και στο φρενάρισμα. Φεύγοντας από τα 115 άλογα και κατεβαίνοντας στα 95, ετοιμαστείτε και για 1,5-2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα. Aλλα 1,5-2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα, αν κατέβετε ακόμα πιο κάτω στα 75 άλογα. Τώρα αν θέλετε ακόμα ένα μέτρο χειρότερα, φτάνετε στο νεo Polo 95 PS. Θέλει 39,5 μέτρα για να σταματήσει όταν τα μικρά των 95-100 αλόγων θέλουν 37-37,5 μέτρα. Δηλαδή 2- 2,5 μέτρα παραπάνω.
 
Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 άλογα έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;
 
Θέλει 2 μέτρα παραπάνω από το προηγούμενο Polo 95 PS 
Το προηγούμενο Polo 95 PS σταμάταγε στα 37,4 μέτρα. Το νέο θέλει 39,5.
Φοράνε και τα δύο μικρά δισκόφρενα μπροστά (256 χλστ.) και ταμπούρα πίσω.
 
Θέλει 2 μέτρα παραπάνω από το μοντέλο με τα 115 PS 
Κατ` αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχουμε δει ακόμα το νέο Polo με τα 115 PS. Τα στοιχεία μας είναι από το «δίδυμο» του (κατασκευάζονται μαζί, στο ίδιο εργοστάσιο στην Ισπανία), νέο Ibiza με τα 115 PS. To Ibiza 115 PS έχει τα ίδια λεφτά περίπου με το Polo 95 PS και εκτός από τα 20 άλογα παραπάνω, φρενάρει και 2 μέτρα καλύτερα: στα 37,6 μέτρα. Πώς το καταφέρνει αυτό;
 
Έχει μεγαλύτερα (276 χλστ.) αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και πίσω δισκόφρενα (230 χλστ.) αντί για ταμπούρα. Τα ίδια λογικά θα φοράει και το νέο Polo 115 PS (που ξεκινάει από τα 16.300 ευρώ).
 
«Για πόσα λεφτά διαφορά, μιλάμε ρε παιδιά», ρώτησα κάποιον της αγοράς που ξέρει. «Δεν έχει σημασία μου είπανε και 20 ευρώ, αν γλιτώσεις από αυτό και άλλα 20 από κάτι άλλο και άλλα 10 από κάτι άλλο, γίνεται στο τέλος ένα σοβαρό νούμερο και αξίζει τον κόπο». Δεν ξέρω αν αξίζει για την VW, για αυτόν όμως που δίνει 14 χιλιάρικα για να αγοράσει τα χειρότερα φρένα της κατηγορίας, δεν αξίζει. Σίγουρα θα έδινε κάτι παραπάνω για να φρενάρει 2 μέτρα καλύτερα.

Το λυπηρό όμως είναι κάτι άλλο. Στη Γερμανία, βλέπω μόνο Polo με 115 PS, σε όλα τα θέματα που δημοσιεύονται. Μοιάζει τα 95 άλογα να απευθύνονται σε άλλες αγορές (του Νότου;). Σιγά μην εμφανίζανε τέτοια φρένα στα μοντέλα που θα πουληθούν εκεί. Θα τους ξέσκιζε ο τοπικός ειδικός τύπος του αυτοκινήτου.
 
Οι συνειρμοί βέβαια είναι αναπόφευκτοι. Τρία χρόνια πριν η  VW αποφασίζει ότι χρειάζεται για τον Νότο, έναν μικρότερο diesel κινητήρα, από τον 1,6 που πουλιέται στη Γερμανία. Εμφανίζει λοιπόν ένα 1,4 diesel θριαμβολογώντας, ότι έχει την μικρότερη κατανάλωση (που ήταν αλήθεια). Βιάστηκε όμως και ο κινητήρας έχει ένα κουσούρι. Σβήνει στις χαμηλές στροφές, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Έγινε τότε σούσουρο, όπως ίσως θυμάστε, όταν το γράψαμε, δημοσιεύματα μας, άκομψες απαντήσεις κλπ. μέχρι που αποφασίσαμε να θέσουμε το πρόβλημα κατευθείαν στη Γερμανία. Η απάντηση ήταν, ότι θα το ψάξουν ώστε να εξαλείψουν το πρόβλημα!
 
Μας δουλεύουν σκέφτηκα τότε. Έκανα λάθος. Λίγους μήνες αργότερα μπήκε στην παραγωγή ο νέος κινητήρας που δεν έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Σε όσους είχαν ήδη αγοράσει τον κινητήρα που έσβηνε, δόθηκε η δυνατότητα να κάνουν ολόκληρη την μετατροπή (μέχρι ημιαξόνιο αλλάζανε) ώστε να λυθεί το πρόβλημα. Υπάρχει λοιπόν... δεδικασμένο. Ας το εκμεταλλευτούμε.

Ρωτάμε λοιπόν:
  • Μπορούμε να πάρουμε το 95 PS με τα φρένα του 115 PS;
  • Θα χρειαστεί να πληρώσουμε τίποτα παραπάνω;
  • Θα μείνει μόνιμα με τα φρένα αυτά το 95 PS και θα είναι μόνιμα το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, στα φρένα, ή τα νέα Polo 95ps, που θα έρθουν θα έχουν καλύτερα φρένα;
Μέχρι τότε, όποιος θέλει VW group, με καλύτερα φρένα, στα 14 χιλιάρικα, μπορεί να πάρει το... προηγούμενο Polo 95 PS ή στα ίδια λεφτά το «δίδυμο» Ibiza 115 PS.  Εσείς τι λέτε;
Πέτρος Τριανταφύλλης

 
  • Kostis

    Μου κάνει εντύπωση η αλλαγή πλεύσης. Άλλες εποχές τέτοια άρθρα δεν εμφανίζονταν ποτέ...

      52
  • Δημήτρης

    Όποιος επιμένει VW group ακόμα μετά από τόσα σκάνδαλα αφήστετον να πάει να το πάρει. Άλλωστε να μην ξεχνάμε ότι οι Γερμανοί είναι φίλοι μας.

      49
  • Λογικος

    Ευτυχως υπαρχουν ποιοτικα ανωτερες εταιρειες που σεβονται το καθε ευρω των πελατων τους εχοντας λογικες τιμολογιακες πολιτικες και δινοντας πολυετεις εγγυησεις.

      37
  • kyriosmitsaras

    κατι πυ δεν βλεπω πουθενα, και θα ηταν ισως το πρωτο που θα επρεπε να γνωριζουμε , πριν βιαστουμε ολοι μας (σαν ελληναρες) να σχολιασουμε. ειναι το πως εγιναν τα παρακατω τεστ. σε κανενα απο τα δυο αρθρα δεν γινεται αναφορα για τις συνθηκες διεξαγογης του τεστ. θα ηταν πολυ ενδιαφερων για την γνωμη που θα σχηματισουμε να ξερουμε κατω απο ποιες συνθηκες και προϊποθεσεις εγινε το τεστ, και τι κριτηρια λαβαν υποψη.

      4
  • Λογικος

    Για τους υποστηρικτες της VW να θυμισω οτι το Golf 4 στη βασικη εκδοση των 1400 κυβικων, ερχοταν ΜΟΝΟ για την Ελλαδα με λαστιχα διαστασεων 175/80(!!!)/14. 80αρι προφιλ ελεγε λογω των ελληνικων δρομων! Αυτη την φτηνη δικαιολογια-κοτσανα ελεγε το τοτε Auto Motor Sport! Και η μαρκα ηταν Dunlop. Επειδη ολος ο τυπος ακομα και ο γερμανοφιλος το εκραζε εμμεσως πλην σαφως, αλλαξα (οπως και οι περισσοτεροι) σε 195/65/15 και εβαλα παλι Dunlop αλλα τα καλα της οχι τα μαπα που ειχε επιλεξει η VW και το αυτοκινητο μεταμορφωθηκε! Η γερμανικη μου εμπειρια με διδαξε οτι οι τυποι βγαζουν απο τη μυγα ξυγκι και υπολογιζουν και το παραμικρο cent σε βαρος του καταναλωτη. Τωρα ειδικα μετα τα σκανδαλα καταλαβαινετε τι εκπτωσεις ποιοτητας εχει να κανει. Ειδικα σε πολυ μικρες αγορες οπως η δικη μας και μεσα σε κριση ενα παραπανω. Ευτυχως βεβαια που υπαρχουν υγιεις και ηθικες εταιρειες που δεν εχουν το ιδιο σκεπτικο με τους Γερμανους και τοποθετουν οχι μονο ακριβα ελαστικα πρωτης γραμμης στα αυτοκινητα τους αλλα και γενικα πλουσιο εξοπλισμο σε βασικες εκδοσεις.

      22
  • GIANNIS

    Όταν όλα γίνονται για το κέρδος και μόνο αυτά είναι τα αποτελέσματα..... (βλέπε vw diesel gate)

      21
  • ggab

    Καλα μας κανουν ......χρονια τωρα οτι σαβουρα και αν εβγαλε το group vw,ο ειδικος τυπος το θεωρει μετρο συγκρισης. Αλλωστε δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω τα λεφτα μου σε αυτους. Ας ειναι καλα οι σχιστοματιδες.....

      15
  • Νικόλαος Τσουκαλάς

    Όπως έχω γράψει και παιότερα, ΔΕΝ αφαιρούμε προδιαγραφές για να βάλουμε περισσότερες ηλεκτρονικές ...ίες στο αυτοκίνητο.Η συγκεκριμένη εταιρεία το έχει αναγάγει σε σπορ!!! :-)

      15
  • Kostis

    @pipipaka "Νομιζεις οτι η VW αλλα και καθε αλλη εταιρεια θα ρισκαραν να βαλουν ταμπουρα με το να εχουν τοσο αρνητικο αντικτυπο στο ονομα τους αλλα και στις πωλησεις τους?" Φυσικά και η vw θα ρίσκαρε να χαλάσει το όνομά της, όπως το έχει ήδη κάνει με το σκάνδαλο των ρύπων. Σιγά να μην κολλούσε στα φρένα του πόλο.

      13
  • japanforever

    Και αλλα αυτοκινητα εχω δει με ταμπουρα πισω,αλλα δεν ξερω εαν χρειαζονται μικροτερη αποσταση για να σταματησουν.Μιλαω για το καινουριο c3 και το micra.Δεν γνωριζω επισης για ποια επιπεδα εξοπλισμου μιλαμε,αλλα ειναι απαραδεκτο να πληρωνεις τοσα χρηματα και να μην εχεις αξιοπρεπεις επιδοσεις στο φρεναρισμα.Για οποιον ενδιαφερεται να μαθει περισσοτερα,ας ψαξει το video του mat watson στο carwow,οπου τεσταρει το νεo micra.Δοκιμαζει την ανωτερη εκδοση(νομιζω λεγεται techna στη nissan)και τα πισω φρενα,δεν ειναι δισκοφρενα!!

      11
  • Γιάννης

    Για τον 3κύλινδρο 1,4 tdi θα γράψω. Ο κινητήρας έσβηνε στις 1100 στροφές από προγραμματιστική επιλογή. Είδαν πολύ αργά ότι χρησιμοποίησαν λάθος βολάν, το οποίο συντονιζόταν επικίνδυνα εκεί. Όταν έβλεπε λοιπόν ότι έτεινε να μείνει σε αυτές τις στροφές για κάποια δεύτερα, έσβηνε για να μη βγάλει ζημιές. Δεν ήταν έλλειψη ροπής. Όταν λοιπόν βρήκαν τη λύση ξεκίνησαν ανακλήσεις όπου άλλαζαν το πρόγραμμα και το βολάν σε αυτοκίνητα με λίγα km, ενώ σε αυτοκίνητα με πάνω από 40.000 km έφταναν να αλλάξουν σασμάν, διαφορικό, βάσεις μοτέρ και φυσικά τα ημιαξόνια που αναφέρει ο αρθρογράφος, γιατί ακόμη και με το εσκεμμένο bug ο συντονισμός προκαλούσε σωρευτική κόπωση. Και ασφαλώς πέταξαν το μοτέρ στα σκουπίδια γιατί το retooling της παραγωγής για χάρη του 3κύλινδρου 1,4 tdi ήταν ακριβότερο από την υιοθέτηση του 1,6 tdi σε πλεονασμό εκδόσεων.

      8
  • Λογικος

    @pikappa Ευχαριστω αλλα δεν θα παρω γερμανικο ξανα στη ζωη μου ακομα και δωρο να μου το κανουν με αυτα που εχω περασει στο παρελθον. Εχουν θετικα σε οτι αφορα στην οδηγηση και στο στησιμο αλλα οπως ειπες κι εσυ ολοι οι κατασκευαστες ειναι πλεον πολυ κοντα. Το κυριο χαρακτηριστικο που τα ξεχωριζει για μενα ειναι η αξιοπιστια. Σε αυτον τον τομεα οι Ιαπωνες και οι Κορεατες παραδιδουν μαθηματα. Περα απο αυτους κοιταζω μονο την αμερικανικη Ford με τα 8 χρονια εγγυηση. Ειδικα το Fiesta που ανεφερες το εχω οδηγησει και εχει φοβερες αναρτησεις εκτος απο την κορυφαια ποιοτητα κυλισης. Ο τροπος που απορροφαει τις ανωμαλιες του οδοστρωματος ειναι για σεμιναριο!

      7
  • Kostis

    @pikapa "Μην τρελαθουμε τωρα, μιλαμε για την φημη ολοκληρης εταιρειας, γιατι στην εταιρεια θα το ριξουν το στραβο και οχι στα ελαστικα" Φίλε επαναλαμβάνεις λανθασμένα συνεχώς περί "φήμης" της vw. Σου ξαναλέω ότι η όποια "φήμη" της vw έχει ΗΔΗ τρωθεί από το σκάνδαλο με το κλεφτολογισμικό των ρύπων, σιγά μη διστάσει να κάνει τσιπιά με φρένα ή με λάστιχα.

      6
  • t@kis

    Φίλε thodoris91, δηλαδή υπάρχει περίπτωση να έβγαλαν ένα αυτοκίνητο με ελαστικά που δεν αποδίδουν στο φρενάρισμα! Και πρέπει ο καταναλωτής να αλάξει λάστιχα καινούργια; Αυτό δεν λέγεται πρόοοδος οπισθοδρόμηση λέγεται!

      5
  • japanforever

    @Kostis Κι εσυ δεν δειχνεις να καταλαβαινεις πως αυτο που λεει ο pikappa και που ειχα απλα αναφερει κι εγω σε ενα παλιοτερο ποστ εντελως τυχαια,ειναι οτι η πλειοψηφια του ανταγωνισμου,ακομη και σε ανωτερες εκδοσεις δεν χρησιμοποιει δισκοφρενα πισω.Δεν ειναι δυσκολο να μαθουμε ελληνικα.Και οχι,δεν προκειται μονο για την ελλαδα και αλλα τετοια φαιδρα που ακουγονται περι μοντελων νοτιας και βορειας ευρωπης,διοτι σε ξενα καναλια αρχισα να παρατηρω τη χρηση ταμπουρων,απο πολλα αυτοκινητα του συγκεκριμενου segment.

      3
  • Kostis

    @pikapa " ειδικα σε μια εποχη που η VW θελει να αποκαταστησει τη φημη της δεν μπορει να βγαζει μοντελα με δυσλειτουργιες η ελαττωματα" Η λογική αυτό λέει, η πραγματικότητα όμως λέει ότι τελικά το polo έχει τη χειρότερη επίδοση στο φρενάρισμα. Συνεπώς μην βγάζεις συμπέρασμα από το τί λέει ο καθένας και τί ανακοινώνει, αλλά από το τί πράττει.

      3
  • t@kis

    Φίλε picappa Όταν κατασκευάζεις ένα αυτοκίνητο και είσαι σοβαρός και καταλαβαίνεις ότι οι πελάτες σου πρέπει να είναι ικανοποιημένοι και να βγάλεις στην κατανάλωση ένα σωστό αυτοκίνητο πρέπει όλα αυτά που γράφεις να τα λάβεις υπ όψιν (βάρος αυτοκινήτου λάστιχα κλπ) Αν το polo είναι πιό βαρύ ενισχύεις τα φρένα! Τώρα το να βάλεις ταμπούρα πίσω (ξέροντας ότι δεν φρενάρουν ιανοποιητικά στη βασική έκδοση προκειμνου να πουλάς ανώτερες εκδόσεις με επιπλέον άχρηστο εξοπλισμό είναι τεράστια απάτη και έπρεπε να διώκεται! Ότι αφορά την βασική ασφάλεια των επιβατών Πχ αερόσακοι συμπεριλαμβανομένων και των φρένων θα πρέπει να μπαίνει από την βασική έκδοση! Τώρα μην παραπλανούμε τον κόσμο λέγοντας για συνθήκες που έγιναν τα τεστ γιατί όλες οι μετρήσεις χρόνια τώρα δίνουν πχ το Clio να έχει τα καλίτερα φρένα!

      3
  • pikappa

    Ρε φιλε Kostis δεν καταλαβαινεις μου φαινεται. Το ειπαμε για την VW, εκανε οτι εκανε και πληρωνει, αυτο ομως δεν ειχε να κανει με την ποιοτητα των αυτοκινητων της ουτε την ασφαλεια τους, δεν το καταλαβαινεις? Εκαναν μια απατεωνια, οπως εκαναν σχεδον ολες οι αλλες εταιριες, φανερωνοντας λιγωτερους ρυπους στα πετρελαιοκινητα της, σε ορισμενα μοντελα, για να προωθησουν τις πωλησεις τους καθοτι η ολη ερευνα και κατασκευη πετρελαιοκινητων με χαμηλους ρυπους εχει μεγαλο κοστος και θα επρεπε να αποσβεσθει. Στο ιδιο μοτιβο ηταν και οι περισσοτερρες αλλες εταιρειες αλλα οχι τοσο πολυ. Δεν ειχε καμμια σχεση με την ασφαλεια των αυτοκινητων της για να χαλάσει η φημη της και ειδικα μετα απο αυτο αυξηθηκαν κατα 10% οι πωλησεις βενζινοκινητων αυτοκινητων της. Ελπιζω να καταλαβες τωρα. Αν ηταν θεμα ακαταλληλων ελαστικων, φρενα, τιμονι κλπ κατι δηλαδη που θα εθετε σε κινδυνο τους πελατες και την φημη της σιγουρα δεν θα το επετρεπε, δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι η πρωτη παγκοσμιως κατασκευαστρια εταιρεια αυτοκινητων, ακομα και αφου περασε το σκανδαλο με τους πετρελαιορυπους. Τελος της ιστοριας!

      2
  • pikappa

    Ρε φιle Thodori, εχω δει τρια μοντελα από το νέο Πολο και τα τρια ειχαν διαφορετικα ελαστικα, θυμαμαι ένα ειχε Michelin, άλλο Continental και το τριτο μια άλλη μαρκα νομιζω Hankook, λοιπον για πες μου ποια από όλα είναι κατώτερης ποιοτητας σαν πρωτη τοποθετηση? Μαλιστα επειδή ενδιαφέρομαι για το 1000αρι με τα 115 τους ρωτησα με τι ελαστικα θα ερθει και ουτε αυτοι ηξεραν φυσικα. Επαναλαμβάνω λοιπον, παραμυθι είναι ότι ερχονται με δευτεραντζες ελαστικα η διαλογης η κατώτερης ποιοτητας. Είναι σιγουρα διαφορων κατασκευαστών και μπορει καποια να είναι καλυτερα από αλλα αλλα προς θεου μην πιστευετε ότι βαζουν ότι βρουν η ότι εναι επικινδυνα η ότι δευτεραντζες εχουν οι εταιρειες ελαστικων που τους προμηθευουν. Εσυ δηλαδή αν ησουν η ταδε εταιρεια ελαστικων και σε ενδιεφερε η διαφημιση σου θα εδινες ότι ναναι ελαστικα σε αυτοκίνητα της VW και ειδικα σε μοντελα σαν το Πολο που θα πουλησει αρκετα? Με τι κριτηριο θα σε ξαναπροτιμησει ο ιδιοκτητης του αυτοκινητου αν τα ελαστικα σου είναι χαλια? Δεν καταλαβαίνετε ότι τα νεα αυτοκίνητα είναι η καλυτερη διαφημιση για τιςς εταιρειες ελαστικων? Ακομα και η VW θα διακινδυνεψει τη φημη της για να βαλει φτηνιαρικαελαστικα? Αυτά δεν υπαρχουν φιλεμου σημερα, παλιοτερα ισως όταν τα τεστ, τα συγκριτικα, το ιντερνετ, οι αξιολογήσεις, δεν υπηρχαν,σημερα που όλα διυλίζονται και φαινονται και ο ανταγωνισμος είναι μεγαλος αφου υπαρχουν πολλαπλάσιες εταιρειες που κατασκευαζουν και πουλανε αυτοκίνητα, αυτό με τα δηθεν κατώτερης ποιοτητας πρωτα ελαστικα δεν υφίσταται, απλαγιατι όχι μονο δεν συμφερει κανενα, ουτε τους κατασκευαστες ουτε τις εταιρειες ελαστικων, αλλα πανω απ'ολα γιατι η ενημερωση των καταναλωτων είναι συνεχης αμεση και επι το πλειστον αντικειμενικη και προσβασιμη. Μπορεις να βρεις δεκάδες,εκατοντδες τεστ ελαστικων και αυτοκινητων ειτε μεμονωμένα ειτε σε συνολο, κατι που 20-30 χρονια πριν απλα δεν υπηρχε.Και φυσικα το τεστ φρεναρίσματος δεν είναι πανακεια για ένα ελαστικο αφου μπορει να χανει σε άλλες μετρήσεις αλλων χαρακτηριστικων εξισου αν όχι περισσοτερο γιαυτο μην τα τσουβλιαζουμε όλα και τα κρινουμε μονο από το φρεναρισμα.

      2
  • thodoris91

    Καθόλου παραμύθι δεν είναι ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι υποδεέστερα και καμία εταιρεία δε θα κάτσει να μελετήσει τι ελαστικά, λιπαντικά (κάθε εταιρεία του vag προτείνει διαφορετική εταιρεία λιπαντικού για το ίδιο μοτέρ) κλπ θα τοποθετήσει σε ένα μοντέλο μαζικής παραγωγής όπως το polo απλά θα συνεργαστεί με οποία εταιρεία κάνει το καλύτερο deal την εκάστοτε περίοδο... τρανό παράδειγμα το προηγούμενο polo που από όταν άρχισε να εξοπλίζεται με τα ελαστικά της nexen ο ειδικός τύπος παραπονιόταν για αυξημένες αποστάσεις ακινητοποίησης! Επίσης είναι υπερβολικοί όσοι παραπονιούνται για τα ταμπούρα όταν αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας όπως το focus και το megane των 100 ίππων έρχονται με ταμπούρα!

      2
  • thodoris91

    Καλό θα ήταν να αναφέρετε τον τύπο και διάσταση ελαστικών που φορούν οι δύο εκδόσεις του polo δεν είναι λίγες οι φορές που τα κακά αποτελέσματα οφείλονται στα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης...

      2
  • t@kis

    Είναι αλήθεια ότι τα polo καθώς και άλλα Γερμανικά αυτοκίνητα που πολλοί τα έχουν χρυσοπληρώσει δεν είναι καλύτερα από άλλα ευρωπαικά. Όσο για τα δισκόφρενα πίσω είναι περισσότερο διακοσμητικά. Απόδειξη τα Renault που με ταμπούρα πίσω έχουν καλυλτερα φρένα. Όχι ότι είναι κακό αλλά δεν είναι πανάκεια Σημαντικότερο όλων είναι να πληρώνεις αυτό που παίρνεις. Προτιμώ Γαλικά έστω ισπανικά αυτοκίνητα που είναι και φθηνότερα παρά τα υπερτιμημένα Γερμανικά ή ιμιτασιόν Γιαπωνέζικα!

      2
  • Kostis

    @japanforever φίλε μου αντιλαμβάνομαι πολύ καλά τί λέει ο pikappa. Προσωπικά δε με ενδιαφέρει η επιλογή ταμπούρων πίσω ή ταμπούρων μπροστά ή άθλιων λάστιχων ή αποιαδήποτε άλλη επιλογή της vw. Σχολιάζω μόνο το ότι η επιλογή της αυτή (μου είναι αδιάφοροι οι λόγοι) έχει ως αποτέλσμα το polo να έχει τη χειρότερη επίδοση στο φρενάρισμα.

      1
  • pikappa

    Για να το λες αυτο βρε Kostis μαλλον στο marketing της VW πρεπει να δουλευεις. Και φυσικα ταμπουρα πισω βαζει μονο η VW στο Πολο, κανενας αλλος ανταγωνιστης, ετσι? Κια φυσικα μας κοροιδευει ολους και μπραβο που το ανακαλυψες! Μα ποσα ξερετε καποιοι παντογνωστες! Απορω πως δεν σε ειχε προσλαβει η VW νωριτερα μπας και βοηθησεις τις πωλησεις της γιατι μια μικρη εταιρειουλα ειναι! Δεν ειναι δα και τιποτα που ειναι πρωτη αμιγως αυτονομη παγκοσμιως κατασκευαστρια εταιρεια σε πωλησεις, ετσι δεν ειναι? Μα ολα λαθος τα κανουν αυτοι οι Γερμανοι?

      1
  • japanforever

    Κι εσυ ειπες για το dieselgate φιλε μου 1 εκ φορες,το καταλαβαμε.Εφαγε προστιμα γι αυτο και εγιναν συλληψεις.Οτι εκ των υστερων αποκαλυφθηκε πως ολοι οι κατασκευαστες ανακοινωναν ρυπους χαμηλοτερους απο τους πραγματικους,σου λεει κατι η οχι;Οτι η mitsubishi παραποιουσε στοιχεια ρυπων απο το 1991;Δεν λεω αλλα παραδειγματα γιατι δεν υπαρχει λογος και ειμαι απο κινητο.Οποιος θελει να καταλαβει,καταλαβαινει.

     
  • Kostis

    @pikapa "Ακομα και η VW θα διακινδυνεψει τη φημη της για να βαλει φτηνιαρικαελαστικα?" Δεν πείθεσαι με τίποτα τελικά! Ακόμη επικαλείσαι τη φήμη! Τη διακινδύνεψε ήδη τη φήμη της με το diselgate και την κράζει όλος ο πλανήτης! Λες να κολλήσει στα ελαστικά?

     
  • pikappa

    Φιλε Λογικε, εχεις δει τι βασικο εξοπλισμο ειδικα στον τομεα ασφαλειας εχει το νέο Πολο? Ακομα και στην νοικιαρικια φτηνη εκδοση του? Μπες μεσα στη VW εδώ και κοιτα και μετα γραψε ότι θες. καιμιλαμε για την βασικη εκδοση στα 12-13 χιλιαρικα κι για ένα αυτοκινητο που ειναιαπο πασης αποψης σαν Γκολφ. Θα ελεγα και σε σενα αλλα και στον Kostis να πατε να το δειτε από κοντα και να το οδηγήσετε και μετα να δουμε αν γραψετε για ποιοτητα, ελαστικα, φρεναρισμα, εξοπλισμο κλπ. Επειδή είμαι στην αγορα για αυτοκινητο της κατηγοριας τα εχω οδηγησει όλα και πανω από μια φορα, και Fiesta που εχε την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορά, και Clio και 208 και Ibiza, όλα φανταστικα αυτοκίνητα, δυσκολα ξεχωρίζεις καποιο αν και το Φιεστα ειχε κατι διαφορετικο στο τιμονι και πως παταει στο δρομο, αλλα καταληγω μαλλον στο Polo γιατι συνδυαζει πολλα χωρις να ξεχωριζει διακριτα από τα υπολοιπα, αλλα σου δινει την αισθηση του Γκολφ σαν πατημα, ασχετα αν δεν εχει το τιμονι του Φιεστα. Για μενα πρωτο το Πολο γιατι εχει μεγαλύτερους χωρους από το Φιεστα και αισθάνεσαι σαν να εισαι σε μεγαλυτερο αυτοκινητο, με το Fiesta ένα κλικ πιο κτω λογω χωρων αλλακαι καλυτερο οδηγικα και πολύ κοντα όλα τα υπολοιπα. Ότι παντως και να παρει καποιος δεν θα το μετανοιωσει. Βεβαια το 208 ανανεώνεται το 18 όπως και το Clio οποτε αν δεν βιαζεται καποιος ας περιμενει λιγο να τα ξαναδει. Και το Ibiza φανταστικο ειδικα στην εκδοση 1,5 με τα 150 αλογα στα 15.5 χιλιαρικα, δεν εχει αντιπαλο αν και οδηγησα μονο το 1000αρι γιατι δεν ειχε ερθει ακομα το 1.5. Λεφτα να υπαρχουν μονο γιατι από αυτοκίνητα καλα ένα σωρο.

     
  • Kostis

    @japanforever Φαινεται ομως να ειναι παγια πρακτικη πλεον,πολλων κατασκευαστων. Δε ξέρω σε ποιά πάγια πρακτική αναφέρεσαι (ταμπούρα πίσω?), αλλά ξαναλέω ότι δεν εξετάζω την πρακτική που ακολουθεί η (κάθε) vw, αλλά μόνο το αποτέλεσμα που εισπράττω εγώ σαν οδηγός. Και το αποτέλεσμα λέει ότι το polo έχει το χειρότερο φρενάρισμα.

     
  • pikappa

    Φιλε kostis, και εγω τα εριχνα και τα ριχνω στη VW για την απατη με τους ρυπους και ηδη πληρωνει δισεκατομμυρια σε αποζημιωσεις.Ετερον εκατερον ομως, ειδικα σε μια εποχη που η VW θελει να αποκαταστησει τη φημη της δεν μπορει να βγαζει μοντελα με δυσλειτουργιες η ελαττωματα ειδικα εν γνωσει της και μαλιστα οταν ο ανταγωνισμος ειναι πολυ σκληρος.Το νεο Πολο χαρακτηριστικα ειναι απ'οτι δειχνει και τροπος που εγινε η παρουσιαση του στο Αμβουργο αλλα και το προμοταρισμα του απο τις αντιπροσωπειες οτι υπολογιζει πολυ επανω του η VW καθοτι ειναι λογω μεγαλυτερων διαστασεων, εξοπλισμου, τεχνολογιας, ασφαλειας και χωρων στον αντιποδα του Γκολφ αλλα με χαμηλοτερο κοστος για καποιον που μπορει να εχει και οικογενεια αλλα δεν μπορει να ανεβει οικονομικα στην κατηγορια του Γκολφ. Στην κατηγορια ασφαλειας εχει παρει τον υψηλοτερο βαθμο μεχρι τωρα ανεξαρτητως κατηγοριας για προστασια ενηλικων στο 96%!Δεν ειναι λοιπον μικρη υποθεση για την VW. Οσο για το Γκολφ, σημερα διαβασα οτι ειναι πρωτο στην κατηγορια του σε πωλησεις στην Ευρωπη, εστω και αν η Γερμανια ειναι η μεγαλυτερη αγορα του. Υποθετω οτι εχουν στοχο οι Γερμανοι να κανουν και το νεο Πολο πρωτο στη κατηγορια του γιαυτο και δεν πιστευω οτι κανουν εκπτωσεις σε ποιοτητα και εξοπλισμο, ασχετα αν ορισμενες λυσεις οπως τα πισω ταμπουρα δεν ειναι τοσο συγχρονες. Ολος ομως ο ανταγωνισμος σχεδον τετοιες λυσεις εφαρμοζει, οποτε γιατι να κατηγορουμε μονο τη VW?

     
  • jnb5877

    Αγαπητέ pikappa να μην κάνουμε προσωπική συζήτηση ή αντιπαράθεση, δεν εξυπηρετεί κανέναν και πόσω δε μάλλον όσους μας διαβάζουν και προσπαθούν να καταλάβουν κάτι από την εμπειρία κάποιων από τους συμμετέχοντες στην συζήτηση.Δεν έγραψα ιπποδυνάμεις για να δείξω ποιός την έχει πιο μεγάλη όπως λες αλλά για να καταδείξω ότι έχω εμπειρία από μια γκάμα ιπποδυνάμεων αρκετή ώστε να αποκομίσει κανείς σοβαρά συμπεράσματα.Εξάλλου ούτε πιτσιρικάς είμαι ούτε χρειάζεται να αποδείξω σε κανέναν πόση την έχω ( την ιπποδύναμη πάντα ).Τον καλό καιρό που δέναμε όλοι μας τα σκυλιά με τα λουκάνικα κάθε 4-5 χρόνια άλλαζα και το δικό μου αυτοκίνητο και το δεύτερο μικρό της συζύγου μου, άρα πιστεύω να γίνομαι σαφής ότι μιλάω για ελαστικά που κάνοντας τεράστια υπομονή τα άλλαξα στον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του αυτοκινήτου.Στο δικό μου αυτοκίνητο κάθε δύο χρόνια γιατί είμαι απαιτητικός χρήστης, ακόμα και σήμερα όμως αυτό με την μεγάλη ιπποδύναμη που κινείται ελάχιστα και παραμένει στο γκαράζ κάθε 3-4 χρόνια αλλάζει τα ελαστικά του.Τώρα αν εσύ πιστεύεις ότι γράφω για να περάσω την ώρα μου μη έχοντας κάτι καλύτερο να κάνω κάνεις λάθος, έγραψα την γνώμη μου γι΄ αυτό που συνέβηκε σε ένα από τα αυτοκίνητα της οικογενείας μου μήπως το διαβάσει κάποιος και το βρει χρήσιμο.Ούτε μετοχές της MICHELIN έχω ούτε καμμιάς άλης εταιρείας ελαστικών και για να ξεκαθαρίσω και κάτι ακόμα δεν είμαι και από τους ανθρώπους εκείνους που πάντα πιστεύουν ότι το αυτοκίνητο τους είναι το καλύτερο.Αυτά για τα ελαστικά από εμένα, ελπίζω να βοήθησα κάποιον με την γνώμη μου και τελειώνω εδώ την συζήτηση μας καλησπερίζοντας εσένα κι όποιον ακόμα μας διαβάζει.Ας μην το συνεχίσουμε σε παρακαλώ , δεν έχει νόημα......

     
  • pikappa

    Δηλαδη φιλε jnb5877, καινουργια ελαστικα Kumho και δεν σταματαγαν? Η μηπως μετα απο μερικες χιλιαδες χιλιομετρα οπως ειναι και το φυσιολογικο για αρκετες μαρκες?Το Mitsubishi Colt 2008 της γυναικας μου ειχε απο το εργοστασιο Kumho 195/50/15 και στα σχεδον 4 χρονια μεχρι την αλλαγη τους στα 45000 χλμ δεν ειχα προβλημα, οχι οτι ηταν οπως καινουργια αλλα οχι οτι ηταν αχρηστα. Λοιπον εβαλα μετα παλι Kumho χωρις κανενα προβλημα παλι για αλλα 40000 χλμ, μεχρι περυσι δηλαδη οποτε τα αλλαξα με Michelin pilot 3 (να σου πω οτι η Michelin ειναι και η μαρκα που προτιμω για τα αλλα 3 αυτοκινητα μου, και να μην μιλησω για ιπποδυναμεις γιατι θα ψαχνουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη) και δεν ειδα καμμια μα καμμια διαφορα σαν καινουργια βεβαια μα τα αναλογα Kumho, μαλιστα ηταν πιο σκληρα στην αποσβεση και σε 2 μηνες τα αλλαξα (τα κρατησα για αλλο μου αυτοκινητο) και πηρα τα Goodyear Efficient Grip που μαλιστα μου προτεινε ο λαστιχας μου για πιο ανετα. Ναι λοιπον ηταν πιο ανετα αλλα παλι δεν ειδα διαφορα με τα Kumho, μαλιστα την πατησα γιατι το αυτοκινητο ετρεμε μετα τα 120 χλμ και αφου γκρινιαξα και πιεσα ανακαλυφθηκε οτι και τα 4 λαστιχα ηταν στραβα! Αυτα λοιπον για την Goodyear! Βεβαια η εταιρεια μου τα αντικατεστησε ολα αλλα παλι δεν ηταν οπως πριν με τα Kumho! Οπως βλεπεις ο καθενας εχει τις ιστοριες του και για αυτο μου φαινεται δυσκολο να πιστεψω πως καινουργια λαστιχα δεν επιαναν σωστα στο Πολο σου.Η Kumho ειδικα δεν ειναι καμμια τυχαια εταιρεια, κατασκευαζει και ετσι εγινε γνωστη ελαστικα αεροπλανων. Ουτε μπορω να πιστεψω οτι η VW εβαλε αχρηστα ελαστικα σε αυτοκινητο της, ειδικα δε ελαστικα οπου εκει εξαρταται και η ασφαλεια, για να γλυτωσει τι? 20-30 ευρω το αυτοκινητο? Μπορει σε βαθος χρονου ορισμενα ελαστικα να μην συμπεριφερονται οπως αλλα αλλα οταν ειναι καινουργια οι διαφορες δεν ειναι τραγικες. Παντα μιλαμε βεβαια για πρωτης γραμμης εταιρειες και οχι Κινα η αγνωστες.Μην τρελαθουμε τωρα, μιλαμε για την φημη ολοκληρης εταιρειας, γιατι στην εταιρεια θα το ριξουν το στραβο και οχι στα ελαστικα. Και στο λεω εγω τωρα που ειμαι της Michelin και δεν την αλλαζω ευκολα!

     
  • jnb5877

    Αγαπητέ pikappa κάνεις λάθος εάν νομίζεις ότι τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης δεν τοποθετούνται από την κατασκευάστρια εταιρεία πρωτίστως για λόγους οικονομίας και δευτερευόντως κάνωντας συμβιβασμούς.Αγόρασα το 2007 το VW Polo 1,4 16V για την σύζυγο μου και φορούσε ελαστικά πρώτης τοποθέτησης KUHMO , να σε διαβεβαιώσω ότι το ABS λειτουργούσε σχεδόν κάθε φορά που φρενάριζε το αυτοκίνητο , φαινόμενο που εξαλείφθηκε μόλις αντικαταστάθηκαν με άλλα της MICHELIN.Και πριν βιαστείς να υπερασπιστείς αυτήν σου την άποψη να σε βοηθήσω λέγωντας σου ότι το είχε αντιληφθεί ακόμα και η σύζυγος που είναι μέση οδηγός, όσο για εμένα μετά από 18 αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου με ιπποδυνάμεις από 45 έως 210 HP νομίζω ότι μπορώ να διακρίνω δύο διαφορετικές συμπεριφορές ελαστικών στον δρόμο.Οπότε ναι, δεν είναι λίγες οι φορές που για λόγους οικονομίας μας πουλάνε και αυτοκίνητα με ςλαστικά κατώτερα των δυνατοτήτων των φρένων.

     
  • pikappa

    Φιλε thodoris, κακως επικρατει η αποψη οτι τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης ειναι δευτεραντζες και αχρηστα. Ειναι οπως καθε αλλο ελαστικο του εμποριου και μαλιστα ειναι και τεσταρισμενα απο τις εταιρειες αυτοκινητων πριν μπουν στο αυτοκινητο τους.Νομιζεις οτι η κατασκευαστρια εταιρεια θα εβαζε τετοια ελαστικα ωστε να φαινεται προβληματικο το αυτοκινητο της η οτι η εταιρεια ελαστικων θα εδινε τετοια ελαστικα ωστε να αφηνουν ασχημες εντυπωσεις και να μην ξανααγοραζει ο πελατης την ιδια μαρκα? Ειναι αστειες αυτες οι αποψεις αλλα δυστυχως επικρατουν και δεν φταις εσυ αλλα νοοτροπιες αλλων εποχων. Ειναι οπως η αλλη αστεια αποψη οτι τα λαδια που παραλαμβανεις το καινουργιο αυτοκινητο ειναι αχρηστα και θελουν αμεσως αλλαγη, οπως και εκαναν οι περισσοτεροι παλια χωρις να καταλαβαινουν οτι ετσι εκαναν ζημια στον κινητηρα τους αφου τα λαδια του εργοστασιου ειναι ειδικα μελετημενα και πρεπει να παραμενουν οσο λεει ο κατασκευαστης. Αλλα εμεις οι ελληναρες που τα ξερουμε ολα αλλα δεν κατασκευαζουμε ουτε ποδηλατα σιγα μην ακουσουμε τους κατασκευαστες! Μετα οταν αρχιζαν να καινε λαδια αυτοι οι κινητηρες εφταιγε ο κατασκευαστης, οχι εμεις με τις εξυπναδες μας, ετσι?Ας σταματησει λοιπον και αυτο το παραμυθι με τα ελαστικα πρωτης τοποθετησης, γιατι παραμυθι ειναι!

     
  • pikappa

    Φιλε Takis, μαλλον δεν διαβασες καλα αυτα που εγραψα. Το ξαναλεω ειναι καταρχην θεμα οικονομιας για τα ταμπουρα, και Fiesta, Clio κλπ εχουν ταμπουρα πισω. Γιατι και αυτα να μην ειχαν δισκους και να εκαναν καλυτερες μετρησεις? Νομιζεις οτι η VW αλλα και καθε αλλη εταιρεια θα ρισκαραν να βαλουν ταμπουρα με το να εχουν τοσο αρνητικο αντικτυπο στο ονομα τους αλλα και στις πωλησεις τους? Ακομα και καθε βιδα που βαζουν ειναι προμελετημενη. Ειναι θεμα κοστους και τιποτα αλλο και αυτες οι μικρες διαφορες δεν εχουν κανενα αντικτυπο στην ασφαλεια του αυτοκινητου. Ειδικα για την Ελλαδα της κρισης κα για να ειναι ανταγωνιστικο το νεο Πολο εδωσαν βαση σε αλλα συστηματα ασφαλειας που ειναι και αυτα πρωτοποριακα για την κατηγορια ακομα και στις βασικες εκδοσεις, που σε αλλες αγορες της Ευρωπης οπου μπορει να εχουν δισκοφρενα πισω α ειναι εξτρα, οπως βεβαια κανουν και αλλοι κατασκευαστες. Αλλοιμονο αν ολοκληρη VW που πονταρει σε μοντελα οπως το Polo το εβγαζαν στην αγορα με μειονεκτηματα και ειδικα απεναντι στον ανταγωνισμο. Δεν υπαρχει αυτοκινητο που να ειναι σε ολα καλυτερο απο τα αλλα, αν υπηρχε η τιμη του συγκρθιτικα θα ηταν πολυ μεγαλυτερη απο τα αλλα, ολοι κατι κοβουν κατι ραβουν κατι δινουν κατι παιρνουν για να φτειαξουν ενα συνολο νπου να ειναι και τιμολογιακα προσιτο στην καθε κατηγορια. Αλλοι μπορει να θελουν κρατημα και τιμονι και θα παρουν Fiesta, αλλοι αξιοπιστια και θα παρουν Yaris, Micra, αλλοι ανεση και στησιμο και θα παρουν Clio, 208, αλλοι θα θελουν κατι πιο φτηνο και θα παρουν Hyundai/Kia/Skoda αλλοι θα θελουν κατι σε πιο νενανικο σπορ και θα παρουν Ibiza, αλλοι θα θελουν ενα συνολο που να τα συνδυαζει κατα το περισσοτερο ολα και θα π[αρουν Polo. Σημασια εχει οτι ολοι πλεον οι κατασκευαστες κανουν καλα αυτοκινητα απο πασης αποψεως, οι διαφορες και η επιλογη ειναι πλεον θεμα υποκειμενικο και οχι τοσο αντικειμενικο και αυτα τα 1 μετρο λιγωτερο στο φρεναρισμα η 200 γραμμαρια λιγωτερη καταναλωση, η 10 ευρω τελη παραπανω, η πιο ακριβο σερβις κατα 10 ευρω δεν παιζουν κανενα μα κανενα ρολο και ειναι μονο για ναχουμε να λεμε.Οσο για τις μετρησεις και συγκρισεις, ειδικα αυτες των περιοδικων, αν δεν γινονται την ιδια μερα σε ιδιες συνθηκες με ακριβως τα ιδια ελαστικα και αναλογες εκδοσεις και εξοπλισμου μοντελων, μικρη σημασια εχουν, απλα μια ιδεα δινουν και τιποτα παραπανω. Υπαρχουν ανθρωποι που περιμενουν πως και πως να δουν αποτελεσματα και να αρχισουν να λενε, αχρηστα τα VW, αχρηστα τα Ford, δεν στριβουν τα Γιαπωνεζικα, χαλανε τα Γαλλικα, φτηνιαρικα τα Κορεατικα και τα Fiat και οτι αλλο. Αυτα δυστυχως δειχνουν χαμηλο επιπεδο και κομπλεξ, αλλα ελευθερια λογου εχουμε οποτε ολες οι αποψεις δεκτες.

     
  • thodoris91

    Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι γνωστό της πάσης ότι είναι υποδεέστερα αυτών του εμπορίου και πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν κατασκευαστές που μόνο πρωτοκλασάτοι δεν είναι...το προηγούμενο polo πχ ερχόταν μια περίοδο με ελαστικά της nexen, mitsubishi με ελαστικά apollo κ.α.

     
  • pikappa

    Μαλλον δεν εχετε ενημερωθει σωστα! Ακομα και τα Polo με τους 115 ιππους ταμπουρα θα εχουν για την ΓΕλλαδα μας. Μονο στη Γερμανια θα εχουν δισκους. Απο την αλλη βεβαια η τιμη του νεου Polo στην Ελλαδα ειναι κατα 2 χιλιαδες ευρω και παραπανω φθηνοτερη απο αυτη του αναλογου Polo στην Γερμανια, Αγγλια ακομα και Ιταλια, ειδικα για τις εκδοσεις Highline αλλα και για εξτρα εξοπλισμο. Αυτη ειναι η τιμολογιακη πολιτικη της VW και της εδω εισαγωγικης (και λογω κρισης) για να ειναι ανταγωνιστικο με τα Fiesta, Ibiza, Clio κλπ διαφορετικα αν ειχε την τιμη που πωλειται σε Γερμανια, Αγγλια, Ιταλια κανεις δεν θα το επαιρνε. Φυσικα εγιναν καποιες εκπτωσεις οπως στα φρενα, αλλα ακομα και τα Fiesta, Clio στην αναλόγη ιπποδυναμη ταμπουρα εχουν πισω. Τωρα γιατι φρεναρουν καλυτερα αυτα απο το Polo, ισως να εχει να κανει και με το επιπλεον βαρος του σε συγκριση, ισως τα διαφορετικα ελαστικα, ισως ενα σωρο λογοι. Ισως ομως και να μην ειναι ακριβως ετσι. Για να ειναι ακριβη τα αποτελεσματα θα πρεπει τα αυτοκινητα που δοκιμαζονται να εχουν ακριβως την ιδια μαρκα ελαστικων και τυπο και αναλογο εξοπλισμο. Αλλο δηλαδη το Polo που εχει σχεδον σε ολες τις εκδοσεις του κανονικη ρεζερβα, δηλαδη επιπλεον βαρος και αλλο τα αλλα που μπορει να εχουν κιτ επισκευης.Αλλο δηλαδη να εχει καποιο αυτοκινητο δοκιμης ηλιοροφη που το κανει πιο βαρυ και αλλο να μην εχει. Οπως και ναχει παντως ειναι απαραδεκτο αυτοκινητα αυτης της κατηγοριας να εχουν ταμπουρα πισω, μονο και μονο γιθα να γλυτωνουν οι κατασκευαστες 50 ευρω το αυτοκινητο.Χανουν πολυ περισσοτερρα αν και κατι μου λεει οτι υπαρχει ατυπη συμφωνια απο ολους ειδικα για τα πισω φρενα να επιλεγουν ταμπουρα αλλα και αλλα μη εμφανη,για μειωση του κοστους, διαφορετικα ισως ολοι να κοιταζαν την επομενη κατηγορια με την τιμη που θα κοστιζαν.

     
  • L_IROC

    ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΕ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΤΩΝ ΓΙΑΠΩΝΕΖΩΝ ΠΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ, ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΑ ΜΕΤΡΑ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ?????? ΕΝ ΕΤΕΙ 2017, ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΛΑΘΟΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΣΠΟΡ!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 05/2017 SUZUKI SWIFT 1,3 GLX ΤΟ ΓΡΑΦΩ Ο.Κ. (GLX) MOD.2009 ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ. ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ SWIFT 14.300,00, ΞΕΒΡΑΚΩΤΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ, ΕΝ ΕΤΕΙ 2017 ΤΟ ΝΕΟ SWIFT. ΜΕ 17.200, FULL EXTRA ΚΑΙ ΜΕ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΤΟ ΝΕΟ RENAULT CLIO, OI ΦΤΗΝΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ?????? (ΦΘΗΝΕΣ ΑΠΟ 16.500 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΜΠΟΥΡΑ) ΤΟ MICRA ΤΟ ΙΔΙΟ, ΤΟ YARIS ΤΟ ΙΔΙΟ, ΕΠΕΙΔΗ ΤΡΩΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΝΟ, ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ FULL EXTRA ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 16.000-16.500 ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ LAMBORGHINI ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, ΑΛΛΛΑ ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΕΣ Μ@Λ@ΚΙΕΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑΛΗΡΟ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ, ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΑΣ ΑΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ, ΟΧΙ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΖΕΤΕ, ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ................................................................................ ΕΔΩ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΗΝ Μ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ, ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΜΕ ΤΙΣ Μ.. ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ.