• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;

Γιατί το νέο Polo 95PS έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία;

Διαβάστηκε από 58034 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/11/2017
 

Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 άλογα έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;

Η απάντηση είναι απλή. Για λόγους κόστους. Μεγάλωσε, άλλαξε και ήθελε καλύτερα φρένα. Και δεν τα βάλανε ή μάλλον τα βάλανε μόνο στην έκδοση με τα 115 άλογα (που ξεκινάει από τα 16.300 ευρώ).
 
Στο νέο Polo με τα 95 άλογα, που είναι ένα από τα ακριβότερα μικρά (ξεκινάει στα 14.000 ευρώ η βασική έκδοση) τα φρένα που βάλανε το στέλνουν στην τελευταία θέση της κατηγορίας.
 
Ας δούμε τι συμβαίνει με τα φρένα στη μικρή κατηγορία και τι με το νέο Polo 95 PS. 
Τα περισσότερα μικρά κυκλοφορούν με 2 ή 3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις, συνήθως 75-80 ή 95-100 ή 110-120 άλογα. Όπως καταγράφει το Test Center του AutoΤρίτη, (διάβασε: Τα χειρότερα στο φρενάρισμα) η διαφορά στα μοντέλα αυτά, δεν είναι μόνο στα άλογα του κινητήρα, αλλά και στο φρενάρισμα. Φεύγοντας από τα 115 άλογα και κατεβαίνοντας στα 95, ετοιμαστείτε και για 1,5-2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα. Aλλα 1,5-2 μέτρα χειρότερο φρενάρισμα, αν κατέβετε ακόμα πιο κάτω στα 75 άλογα. Τώρα αν θέλετε ακόμα ένα μέτρο χειρότερα, φτάνετε στο νεo Polo 95 PS. Θέλει 39,5 μέτρα για να σταματήσει όταν τα μικρά των 95-100 αλόγων θέλουν 37-37,5 μέτρα. Δηλαδή 2- 2,5 μέτρα παραπάνω.
 
Γιατί το νέο VW Polo με τα 95 άλογα έχει τα χειρότερα φρένα στην κατηγορία του;
 
Θέλει 2 μέτρα παραπάνω από το προηγούμενο Polo 95 PS 
Το προηγούμενο Polo 95 PS σταμάταγε στα 37,4 μέτρα. Το νέο θέλει 39,5.
Φοράνε και τα δύο μικρά δισκόφρενα μπροστά (256 χλστ.) και ταμπούρα πίσω.
 
Θέλει 2 μέτρα παραπάνω από το μοντέλο με τα 115 PS 
Κατ` αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχουμε δει ακόμα το νέο Polo με τα 115 PS. Τα στοιχεία μας είναι από το «δίδυμο» του (κατασκευάζονται μαζί, στο ίδιο εργοστάσιο στην Ισπανία), νέο Ibiza με τα 115 PS. To Ibiza 115 PS έχει τα ίδια λεφτά περίπου με το Polo 95 PS και εκτός από τα 20 άλογα παραπάνω, φρενάρει και 2 μέτρα καλύτερα: στα 37,6 μέτρα. Πώς το καταφέρνει αυτό;
 
Έχει μεγαλύτερα (276 χλστ.) αεριζόμενα δισκόφρενα μπροστά και πίσω δισκόφρενα (230 χλστ.) αντί για ταμπούρα. Τα ίδια λογικά θα φοράει και το νέο Polo 115 PS (που ξεκινάει από τα 16.300 ευρώ).
 
«Για πόσα λεφτά διαφορά, μιλάμε ρε παιδιά», ρώτησα κάποιον της αγοράς που ξέρει. «Δεν έχει σημασία μου είπανε και 20 ευρώ, αν γλιτώσεις από αυτό και άλλα 20 από κάτι άλλο και άλλα 10 από κάτι άλλο, γίνεται στο τέλος ένα σοβαρό νούμερο και αξίζει τον κόπο». Δεν ξέρω αν αξίζει για την VW, για αυτόν όμως που δίνει 14 χιλιάρικα για να αγοράσει τα χειρότερα φρένα της κατηγορίας, δεν αξίζει. Σίγουρα θα έδινε κάτι παραπάνω για να φρενάρει 2 μέτρα καλύτερα.

Το λυπηρό όμως είναι κάτι άλλο. Στη Γερμανία, βλέπω μόνο Polo με 115 PS, σε όλα τα θέματα που δημοσιεύονται. Μοιάζει τα 95 άλογα να απευθύνονται σε άλλες αγορές (του Νότου;). Σιγά μην εμφανίζανε τέτοια φρένα στα μοντέλα που θα πουληθούν εκεί. Θα τους ξέσκιζε ο τοπικός ειδικός τύπος του αυτοκινήτου.
 
Οι συνειρμοί βέβαια είναι αναπόφευκτοι. Τρία χρόνια πριν η  VW αποφασίζει ότι χρειάζεται για τον Νότο, έναν μικρότερο diesel κινητήρα, από τον 1,6 που πουλιέται στη Γερμανία. Εμφανίζει λοιπόν ένα 1,4 diesel θριαμβολογώντας, ότι έχει την μικρότερη κατανάλωση (που ήταν αλήθεια). Βιάστηκε όμως και ο κινητήρας έχει ένα κουσούρι. Σβήνει στις χαμηλές στροφές, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ατύχημα. Έγινε τότε σούσουρο, όπως ίσως θυμάστε, όταν το γράψαμε, δημοσιεύματα μας, άκομψες απαντήσεις κλπ. μέχρι που αποφασίσαμε να θέσουμε το πρόβλημα κατευθείαν στη Γερμανία. Η απάντηση ήταν, ότι θα το ψάξουν ώστε να εξαλείψουν το πρόβλημα!
 
Μας δουλεύουν σκέφτηκα τότε. Έκανα λάθος. Λίγους μήνες αργότερα μπήκε στην παραγωγή ο νέος κινητήρας που δεν έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Σε όσους είχαν ήδη αγοράσει τον κινητήρα που έσβηνε, δόθηκε η δυνατότητα να κάνουν ολόκληρη την μετατροπή (μέχρι ημιαξόνιο αλλάζανε) ώστε να λυθεί το πρόβλημα. Υπάρχει λοιπόν... δεδικασμένο. Ας το εκμεταλλευτούμε.

Ρωτάμε λοιπόν:
  • Μπορούμε να πάρουμε το 95 PS με τα φρένα του 115 PS;
  • Θα χρειαστεί να πληρώσουμε τίποτα παραπάνω;
  • Θα μείνει μόνιμα με τα φρένα αυτά το 95 PS και θα είναι μόνιμα το χειρότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, στα φρένα, ή τα νέα Polo 95ps, που θα έρθουν θα έχουν καλύτερα φρένα;
Μέχρι τότε, όποιος θέλει VW group, με καλύτερα φρένα, στα 14 χιλιάρικα, μπορεί να πάρει το... προηγούμενο Polo 95 PS ή στα ίδια λεφτά το «δίδυμο» Ibiza 115 PS.  Εσείς τι λέτε;
Πέτρος Τριανταφύλλης

 

VOLKSWAGEN POLO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Kostis

    Μου κάνει εντύπωση η αλλαγή πλεύσης. Άλλες εποχές τέτοια άρθρα δεν εμφανίζονταν ποτέ...

      54
  • περισσότερα σχόλια

Οι 4 πρωταθλητές των πωλήσεων του 2018

Δοκιμή: Citroen C3 Aircross

T-Rug: Το ηλεκτρικό «Defender» της VW

Alfa Romeo: Σχεδίαση «μπαμπούσκα» ή ποικιλία;

Η κίνηση στους δρόμους

Tα πιο όμορφα αυτοκίνητα στην ιστορία;

Αμεσος Vs έμμεσος ψεκασμός

Ξεβουλώστε τα «σιφόνια» του αυτοκινήτου

«Καπνίζει» από το καπό; Ψυχραιμία!

Βάλε Mp3 στο αυτοκίνητο & ας είναι παλιό!

Χάλασε το diesel σου; Δες πως θα το φτιάξεις

Τι σημαίνει VTEC, Vanos και VVTi;

Νέα έκδοση Vulcano για Μaserati Levante

Πρώτες τιμές νέου Skoda Scala

Aνανεωμένο Renault Twingo

MEGA Αφιέρωμα: 25 χρόνια AutoΤρίτη

Κάντε αναφορά: Δείτε ποια αυτοκίνητα είναι ΦΕΤΟΣ για κλωτσιές

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: Total Care 5+ Aπολαύστε τη φροντίδα Renault με συνολικό όφελος έως και 30%

CITROEN: Ποδαρικό με Reverse Sales

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 14.990€

SKODA: Νέο Karoq με κάτω από 20.000€

PEUGEOT: Eπιλεγμένα μεταχειρισμένα σαν καινούρια έως 2/2

περισσότερα »