• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θα αγοράζατε ποτέ ένα SUV σε έκδοση GTI, ή στην περίπτωση της G-Class την AMG έκδοση;

Έχουν κρίση ταυτότητας τα γκαζιάρικα SUV;

Διαβάστηκε από 3988 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/2/2019
 

Και SUV και GTI γίνεται; Πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο που δεν είναι ούτε 100% GTI ούτε 100% SUV; Τι λέτε;

Ποιος μπορεί να θέλει ένα SUV σε έκδοση GTI; Ποιο ακριβώς είναι το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο που δεν μπορεί να είναι ούτε καλό ως GTI αλλά ούτε και ως SUV; Μήπως ο συνδυασμός αυτός είναι πραγματικά πέρα από τους νόμους της φύσης;
 
Σίγουρα το να προσπαθείς να επιταχύνεις ένα «περίπτερο» δύο τόνων από το μηδέν στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δευτερόλεπτα, αποτελεί από μόνο του μια προσπάθεια να παραβείς τους νόμους της φύσης. Όμως για ένα SUV με ένα μοτέρ «τούμπανο», αυτό είναι το πιο εύκολο.
 
Το δύσκολο είναι να βάλεις σε ένα SUV όλα τα άλλα χαρακτηριστικά που κάνουν ένα GTI να είναι GTI. Με το κέντρο βάρους των SUV τόσο ψηλά, το «χαμήλωμα» είναι τουλάχιστον σχήμα οξύμωρο. Αν ήταν να χαμηλώσεις ένα αυτοκίνητο, γιατί ξεκίνησες με το πιο ψηλό μοντέλο της γκάμας; Είναι απλά ασύμβατα τα δύο μεταξύ τους.
 
Για να μη γέρνει, και να στρίβει, ένα SUV θα χάσει κάθε ίχνος άνεσης, και πάλι δεν θα τα καταφέρνει όσο καλά όσο ένα απλό μικρομεσαίο. Εντάξει, διατηρεί την ψηλή θέση οδήγησης, τον όγκο, και έχει τέλος πάντων την ηγετική θέση στην άσφαλτο που του δίνει το μέγεθός του.
 
Έχει και τους χώρους του. Το Skoda Kodiaq RS, που παρουσιάστηκε πέρυσι στο Παρίσι, θα έχει σαφώς καλύτερους χώρους από μία Octavia RS, ακόμη και από την στέισον έκδοση. Είναι όμως αυτό το ζητούμενο; Μάλλον όχι, αλλιώς η Audi δεν θα ξεκινούσε από το Q2 για να του δώσει την έκδοση S, με το SQ2. Και η SEAT. Το CUPRA Ateca είναι το μεγαλύτερο γρήγορο όχημα της μάρκας, αφού η στέισον έκδοση του Leon δεν προσφέρεται πλέον με τον κορυφαίο κινητήρα της μάρκας. Η συζήτηση αναπόφευκτα πηγαίνει και στα πιο βαριά χαρτιά της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η εμβληματική G-Class στην έκδοση AMG πάει παντού, χωράει ολόκληρη φαμίλια και μπορεί να πάει πολύ-πολύ σβέλτα.
 
Αλήθεια όμως, είναι οι χώροι που θα κάνουν κάποιον να αγοράσει το GTI που θέλει σε αμάξωμα SUV; Ή μήπως είναι ακόμη μια παραλλαγή, τώρα που τα SUV είναι «καυτά» και πουλάνε; Εξάλλου έρχονται και τα κάμπριο SUV, οπότε οι κατασκευαστές δοκιμάζουν ότι μπορούν, και ότι πιάσει.
 
Εσείς τι λέτε; Θα αγοράζατε ποτέ ένα SUV σε έκδοση GTI, ή στην περίπτωση του Kodiaq σε έκδοση RS; Βλέπετε τον συνδυασμό SUV και GTI κάτι που σας αρέσει; Ή μήπως σας κάνει κάτι από «λάθος της φύσης»; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

Δοκιμή: Ανανεωμένο Kia Sportage

Σπορ και θέαμα με snowboard & Rally car

Νέο Toyota RAV4 εναντίον ανταγωνισμού

Για ποιο Honda αξίζει να είσαι «χοντάκιας» σήμερα;

Η κίνηση στους δρόμους

Mega Τεστ φώτων σε 11 μικρά SUV

Renault Clio: Old Vs New

Honda HR-V VS Volkswagen T-Roc

Δοκιμή: Νέα Mercedes C 200 Coupe

Μούφα «ψαγμενιές»: Ποιος τις θέλει;

Νέα Mercedes GLC Coupe με έως 258 άλογα

4 απλές ενέργειες = χρώμα σαν καινούργιο!

Kάντο μόνος σου: Aλλαξε μπουζί (vid)

Βενζίνη ή diesel;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »