• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο έκανε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Maserati Ghibli.

Η Maserati παρουσίασε δύο εκδόσεις το συγκεκριμένου μοντέλου την GranLusso και GranSport.

Ευρωπαϊκή πρώτη για την Maserati Ghibli

Διαβάστηκε από 1379 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/9/2017

Το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο έκανε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Maserati Ghibli, το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της ιταλική φίρμας με πάνω από 70.000 πωλήσεις σε 70 χώρες στις οποίες διατίθεται.

 
Η Maserati παρουσίασε δύο εκδόσεις το συγκεκριμένου μοντέλου την GranLusso και GranSport, ακολουθώντας έτσι την στρατηγική η οποία εισήχθη για πρώτη φορά με την Quattroporte το 2016.
 
Η Ghibli GranLusso διακρίνεται από το νέο προφυλακτήρα και την ανασχεδιασμένη γρίλια της μάσκας, ενώ διαθέτει επιπλέον λεπτομέρειες από χρώμιο. Πηγαίνοντας προς τα πίσω συναντάς τις νέες ποδιές, αλλά και τα λογότυπα «GranLusso» στα εμπρός φτερά. Πίσω, οι αλλαγές είναι μικρές και έχουν να κάνουν κυρίως με το νέο αεροδυναμικό προφυλακτήρα, ενώ το πολυτελές εσωτερικό χαρακτηρίζεται από μεταξωτές ταπετσαρίες Ermenegildo Zegna.
 
Η Ghibli GranSport όπως μαρτυρά και το όνομά της, σχεδιάστηκε για να αντικατοπτρίζει την αγωνιστική κληρονομιά της Maserati με πιο σπορ εξωτερικό σχεδιασμό και αντίστοιχο εσωτερικό περιεχόμενο. Οι κινητήρες περιλαμβάνουν ένα 3λιτρο twin-turbo V6 σύνολο που αποδίδει 350 ίππους, ενώ το παρόν θα δώσει και το 3λιτρο V6 diesel μοτέρ με τους 250 ή 275 ίππους.
Η Ghibli υιοθέτησε το ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου οχημάτων (IVC), το οποίο βοηθά στην αποφυγή της αστάθειας του οχήματος, παρέχοντας βελτιωμένη ενεργητική ασφάλεια και βελτιωμένη δυναμική οδήγησης. Επιπλέον στα νέα προηγμένα συστήματα η Maserati έχει συμπεριλάβει για πρώτη φορά το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS), το οποίο βελτιώνει το χειρισμό του αυτοκινήτου υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τις διαφορετικές επιλογές στον τρόπο οδήγησης, διατηρώντας ταυτόχρονα την κλασική αίσθηση του τιμονιού.
 
Τέλος σε ότι αφορά τις κορυφαίες εκδόσεις Ghibli S και S Q4 παράγουν 430 ίππους με μέγιστη ροπή 580 Nm, όντα κατά 20 άλογα και 30 Nm ροπής πιο ισχυρά από το προηγούμενο μοντέλο. Η μεγαλύτερη ισχύς μεταφράζεται σε 286 χιλιόμετρα τελική ταχύτητα, με την Ghibli S να πιάνει από στάση τα 100 χιλιόμετρα σε 4.9 δευτερόλεπτα, ενώ η S Q4 σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης, Q4 Intelligent All-Wheel Drive χρειάζεται μόνο 4,7 δευτερόλεπτα.