4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η οικονομία που προκύπτει από τη χρήση φυσικού αερίου είναι εκπληκτική. 4,4 κιλά/100 χλμ ή πιο απλά 4,3 ευρώ κάθε 100 χλμ!
Οδοιπορικό CNG: 2.300 χλμ. με 100 ευρώ!
101.161 Επισκέψεις στο άρθρο
Στο παρελθόν πραγματοποιήσαμε ένα μεγάλο οδοιπορικό στη Νότια Ιταλία, στις περιοχές της Μεγάλης Ελλάδας, με την οικονομία που προέκυψε από τη χρήση φυσικού αερίου να είναι εκπληκτική! 4,4 κιλά/100 χλμ. ή πιο απλά 4,3 ευρώ κάθε 100 χλμ.! Το φυσικό αέριο έδειξε τα διαπιστευτήρια του, αποδεικύοντας το τεράστιο όφελος της αεριοκίνησης ακόμη και στη δύσκολη δοκιμασία των 2.300 χλμ. σε επαρχιακό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο!
Το μοντέλο του θέματος ήταν το VW Passat 1,4 Ecofuel με 150 ίππους, το οποίο κινούταν με φυσικό αέριο. Η πρώτη στάση για ανεφοδιασμό φυσικού αερίου έγινε στο σταθμό της Ανθούσας. Από εκεί ξεκίνησε το ταξίδι που συνεχίστηκε μέχρι το λιμάνι της Πάτρας, από όπου και επιβιβαστήκαμε στο καράβι για το Μπάρι της Ιταλίας. Έπειτα, μέσω του επαρχιακού οδικού δικτύου καταλήξαμε στο Taranto και στη συνέχεια στον Κρότωνα (Crotone στα ιταλικά). H υπόλοιπη διαδρομή μέχρι και το πορθμείο του Villa San Giovanni συνεχίστηκε με γοργούς ρυθμούς. Έπειτα από 233 χλμ. επαρχιακού δρόμου, το βράδυ μας βρήκε στο ferry boat με προορισμό το λιμάνι της Messina. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να κινηθούμε μέσω της Autostrada στις Συρακούσες, ενώ την επόμενη μέρα φτάσαμε στην Catagna, απ` όπου και ξεκίνησε ο δρόμος της επιστροφής από την ίδια διαδρομή.
Ο τελικός απολογισμός αυτού του ταξιδιού; Τεράστια οικονομία λόγω του φυσικού αερίου με το οποίο «γράψαμε» 2.300 χλμ. καταναλώνοντας μόλις 100 ευρώ!
Η οικονομία που προκύπτει από τη χρήση φυσικού αερίου είναι εκπληκτική. 4,4 κιλά/100 χλμ ή πιο απλά 4,3 ευρώ κάθε 100 χλμ!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το μοντέλο του θέματος ήταν το VW Passat 1,4 Ecofuel με 150 ίππους, το οποίο κινούταν με φυσικό αέριο. Η πρώτη στάση για ανεφοδιασμό φυσικού αερίου έγινε στο σταθμό της Ανθούσας. Από εκεί ξεκίνησε το ταξίδι που συνεχίστηκε μέχρι το λιμάνι της Πάτρας, από όπου και επιβιβαστήκαμε στο καράβι για το Μπάρι της Ιταλίας. Έπειτα, μέσω του επαρχιακού οδικού δικτύου καταλήξαμε στο Taranto και στη συνέχεια στον Κρότωνα (Crotone στα ιταλικά). H υπόλοιπη διαδρομή μέχρι και το πορθμείο του Villa San Giovanni συνεχίστηκε με γοργούς ρυθμούς. Έπειτα από 233 χλμ. επαρχιακού δρόμου, το βράδυ μας βρήκε στο ferry boat με προορισμό το λιμάνι της Messina. Στη συνέχεια αποφασίσαμε να κινηθούμε μέσω της Autostrada στις Συρακούσες, ενώ την επόμενη μέρα φτάσαμε στην Catagna, απ` όπου και ξεκίνησε ο δρόμος της επιστροφής από την ίδια διαδρομή.
Ο τελικός απολογισμός αυτού του ταξιδιού; Τεράστια οικονομία λόγω του φυσικού αερίου με το οποίο «γράψαμε» 2.300 χλμ. καταναλώνοντας μόλις 100 ευρώ!
Με 10 πρατήρια σε όλη τη χώρα και 3 στην επαρχία δεν μπορεί να γίνει σοβαρή συζήτηση...
Σας ευχαριστούμε, καταρχάς, για τις ενημερώσεις σας. Πάντα χρήσιμες ! Η ερώτησή μου έγκειται στο αν τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν φυσικό αέριο (είτε εξαρχής από το εργοστάσιο, είτε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο) ΜΠΑΙΝΟΥΝ στο δακτύλιο. Σας ευχαριστώ πολύ. Α.Λ.
Απάντηση: Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε. Μπαίνουν κανονικά στον δακτύλιο.