• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το κιτ του συστήματος CNG θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά και συγκεκριμένα, μετά από κάθε 5.000 χλμ.

    Τι παίζει με Service & Συντήρηση;

    Διαβάστηκε από 71442 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2017
     

    Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να παράγουν εξ εργοστασίου μοντέλα με δυνατότητα καύσης φυσικού αερίου, όμως πιο διαδεδομένη είναι προς το παρόν η εγκατάσταση συσκευής φυσικού αερίου κίνησης, γεγονός που διαφοροποιεί αρκετά και το service αυτών των αυτοκινήτων.

    Το CNG άλλωστε δουλεύει σε 200-240 bar πίεσης, κάτι που απαιτεί υψηλών προδιαγραφών και πιστοποιήσεων υλικά για την εγκατάσταση, όπως το kit (συσκευή), η δεξαμενή, οι βαλβίδες κτλ., τα οποία και χρειάζονται την απαραίτητη συντήρηση.

    Γενικότερα, η συντήρηση της συσκευής γίνεται κάθε 20.000 χλμ ή 12 μήνες από το προηγούμενο service και περιλαμβάνει μια σειρά εργασιών συντήρησης αναλόγως το service που γίνεται, ενώ υπάρχουν και συγκεκριμένα tips για τη συντήρηση αυτή.
    • Φθαρτά μέρη όπως τα φίλτρα αέρως, τείνουν να φθείρονται πιο γρήγορα στα αυτοκίνητα που κάνουν χρήση CNG και ως εκ τούτου είναι εξαιρετικά σημαντικό να καθαρίζονται σχολαστικά κάθε 5.000 χιλιόμετρα και να αντικαθίστανται με καινούργια κάθε 10.000 χλμ.
    • Το κιτ του συστήματος CNG θα πρέπει να ελέγχεται τακτικά και συγκεκριμένα, μετά από κάθε 5.000 χλμ. Ωστόσο, θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι κάθε διάγνωση ή ρύθμισή του σε εξειδικευμένο συνεργείο από έναν εκπαιδευμένο ειδικό και όχι από οποιαδήποτε τεχνικό.
    • Για να διατηρηθεί η καλή απόδοση του συστήματος θα πρέπει να γίνεται αλλαγή λαδιού, κάθε 10.000 χλμ ή και λιγότερο.
    • Ένας προσεκτικός έλεγχος των μερών του συστήματος, όπως των σωληνώσεων, του κυλίνδρου τοποθέτησης και των εξαρτημάτων, για χαλάρωση, διαρροές ή ζημιές, μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή μεγαλύτερης φθοράς.
    • Ο έλεγχος της δεξαμενής CNG για πιθανές διαρροές, ρωγμές και άλλες ζημιές, κάθε 5 χρόνια, συνιστάται από τους ειδικούς.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

    O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

    Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

    Fiat 500 VS Renault Twingo

    Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

    Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

    GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

    Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

    Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

    Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

    Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

    Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

    SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    περισσότερα »