Στο τομέα της εξωτερικής σχεδίασης, το 2ης γενιάς μίνι της Toyota απέκτησε μια πιο δυναμική σχεδίαση (από το παλιό), με το αμάξωμα να διαθέτει πολλές ακμές, αλλά και χρωματικά μοτίβα, που τονίζουν την παρουσία του. Ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, που επηρεάζεται από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Toyota, ξεχωρίζει το μεγάλο «X» της μάσκας, ενώ αρκετά αιχμηρά είναι και τα φωτιστικά σώματα, στα οποία ενσωματώνονται λεπτές λωρίδες LED φωτιστικών ημέρας.
Το VW up! έχει μήκος, που μόλις ξεπερνά τα 3,5 μ. Η εμφάνισή του ενσωματώνει τη σοβαρή σχεδίαση των μοντέλων VW, σε ένα μοτίβο παιχνιδιάρικο και νεανικό. Κάτι που επιτυγχάνεται με τη σχεδίαση του εμπρόσθιου προφυλακτήρα, που μοιάζει να χαμογελάει, με το κεντρικό πλαστικό του τμήμα να «πλέει» πάνω στην ευρύτερη κυψελωτή μάσκα.
Τέλος, το Fiat Panda, δείχνει αρκετά μυώδες αλλά είναι και αρκετά πληθωρικό (για τα δεδομένα της κατηγορίας). Ακολουθεί ένα τετραγωνισμένο σχεδιαστικό μοτίβο, κάτι που είναι εμφανές παντού, από τα φώτα και τις ζάντες, μέχρι τα φινιστρίνια στα πίσω παράθυρα και τους θόλους των τροχών.
Το up! διαθέτει μια την πιο σοβαρή σχεδίαση, αλλά οι compact διαστάσεις του χαρίζουν μια «χαριτωμενιά».
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.
Αν δεν ενδιαφέρεστε για το ''μπραντ'' το ίδιο ακριβως αυτοκίνητο η σκοντα το δίνει 1000 περίπου ευρώ φτηνότερα και με 4 Χρόνια εγγύηση...
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.