Στο Panda ακολουθείται η τετράγωνη λογική. Τετραγωνισμένος είναι ο πίνακας οργάνων και τα χειριστήρια του κλιματισμού. Σκληρά πλαστικά με άριστη συναρμογή.
Εσωτερικό: Φουτουριστικό του Aygo, ενδιαφέρον του Panda, στιβαρό του up!
Στο εσωτερικό τους, τα αυτοκίνητα του συγκριτικού ακολουθούν την έξυπνη λογική που διέπει την εξωτερική σχεδίασή τους, με αυξημένη ποιότητα, αλλά και εργονομία. Μπαίνοντας από το ένα αυτοκίνητο στο άλλο, διαπιστώνεις ότι το Aygo, σοβάρεψε αρκετά το παιχνίδι. Η αρχιτεκτονική του εσωτερικού του, θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, αίσθηση για την οποία κατά ένα μέρος οφείλεται και στην μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών, με εύκολο χειρισμό και εξαιρετική απόκριση σε κάθε πάτημα. Τα υλικά μπορεί να είναι σκληρά στην αφή, αλλά διαθέτουν στιβαρή κατασκευή. Λιγότερο εντυπωσιακό, αλλά με τετράγωνα μοτίβα, είναι το εσωτερικό του Panda. Τετράγωνα βλέπεις στα χειριστήρια του κλιματισμού, τα όργανα του πίνακα, τα ηχεία, το λεβιέ το χειρόφρενο, τα χειριστήρια στο τιμόνι, τα κουμπιά του ηχοσυστήματος. Κατά τα λοιπά, τα σκληρά πλαστικά του ταμπλό έχουν καλή συναρμογή και σωστό φινίρισμα, ενώ τις εντυπώσεις κλέβει η διχρωμία στο ταμπλό. Πιο σπαρτιάτικο στο μάτι το εσωτερικό του up!, το οποίο εκπλήσσει ευχάριστα με την ποιοτική του κατασκευή, έστω και αν τα πλαστικά που το αποτελούν είναι σκληρά. Ο διάκοσμος είναι φρέσκος, ενώ ο ανοιχτός χρωματισμός του ταμπλό, είναι ένας πολύ έξυπνος τρόπος για να δέσει με το «γυμνό» μέταλλο στην πόρτα (στα ανοιχτά χρώματα).
Τo εσωτερικό είναι λιτό σχεδιαστικά και πολύ καλά κατασκευασμένο, με σωστό φινίρισμα και συναρμογή, παρά τα σκληρά και με άγρια υφή πλαστικά του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FIAT PANDA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AYGO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN UP!
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Αν δεν ενδιαφέρεστε για το ''μπραντ'' το ίδιο ακριβως αυτοκίνητο η σκοντα το δίνει 1000 περίπου ευρώ φτηνότερα και με 4 Χρόνια εγγύηση...
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.