3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Βελτιωμένα επίπεδα άνεσης για το νέο Aygo με την ανάρτηση να διαχειρίζεται πολύ καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος σε σχέση με πριν, ενώ στις στροφές είναι σταθερό. Το ESP είναι στάνταρ.
Οδική συμπεριφορά: Αστική ευελιξία, ασφαλείς μετακινήσεις και από τα τρία μοντέλα
93.332 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2015)
Όλα τα μοντέλα του συγκριτικού, έχουν μια ιδιαίτερη έφεση στην κίνηση της πόλης, ενώ και τα τρία μίνι βασίζονται σε απλές λύσεις στην ανάρτηση, με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο άξονα. Το Aygo, διατηρεί τη σταθερότητα που χαρακτήριζε και την προηγούμενη γενιά, ωστόσο πλέον τη συνδυάζει με πολύ καλύτερα επίπεδα άνεσης. Οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι λιγότερο νευρικές, ενώ προσφέρει και καλύτερη ηχομόνωση. Όταν ξεκινήσουν οι στροφές το αμάξωμα διατηρεί ουδέτερη πορεία, με μια ελαφριά υποστροφή να δηλώνει παρούσα, η οποία όμως εξαλείφεται από το στανταρ ESP. Καλύτερο από πριν είναι το τιμόνι, το οποίο είναι πιο άμεσο και με περισσότερη πληρόφορηση, ενώ τέλος τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση.
Με εξαίρεση το αυτόματο κιβώτιο, το VW up! δε διαφέρει σε τίποτα από τις απλές εκδόσεις του. Το αυτοκίνητο είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, αλλά και σταθερό έξω από αυτή σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, οπότε και απουσιάζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και οι θόρυβοι κύλισης. Πράγμα που σημαίνει ότι η ποιότητα κύλισης και η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση θυμίζουν αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα, το αυτόματο up! διατίθεται από τη βασική έκδοσή του με σύστημα ευστάθειας ESP.
Το Panda 0,9 TwinAir σε κερδίζει στο δρόμο, καθώς είναι ευέλικτο και πολύ εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς στην πόλη. Η ανάρτησή του με τη μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει καλή άνεση και αμβλύνει με επιτυχία τις ανωμαλίες των δρόμων, δίχως να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Επίσης προσφέρει αρκετά καλή σταθερότητα σε κάθε διαδρομή και συμπληρώνεται από στάνταρ ESP. Tο τιμόνι του είναι άμεσο και ελαφρύ σύμφωνα με τον αστικό του προσανατολισμό.
Το up! είναι πολύ ευέλικτο στην πόλη, αλλά και σταθερό έξω από αυτή σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, οπότε και απουσιάζουν οι αεροδυναμικοί θόρυβοι και οι θόρυβοι κύλισης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- 200 διαθέσιμα στοιχεία για FIAT PANDA
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA AYGO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)200 διαθέσιμα στοιχεία για VOLKSWAGEN UP!
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
Αν δεν ενδιαφέρεστε για το ''μπραντ'' το ίδιο ακριβως αυτοκίνητο η σκοντα το δίνει 1000 περίπου ευρώ φτηνότερα και με 4 Χρόνια εγγύηση...
Με 10 χιλ ακριβως, παίρνετε το Suzuki Celerio πλούσια εκδοση με κανονικό πίσω παράθυρο, 260 λίτρα πορτ μπαγκαζ, πολυ χώρο για τα γόνατα, πολύ καλες επιδόσεις, χωρίς τελη, πίσω ηλ.παράθυρα, μπλουτουθ και αξιοπιστία ιάπωνα...
είμαι κάτοχος Seat Mii (αδερφάκι του UP) οχι αυτόματο, και πιστεύω ότι μετά από ένα χρόνο μαζί του σαν δεύτερο αυτοκίνητο και όχι χρήση μόνο στην πόλη καθώς έχει κάνει πάνω από 10.000 χλμ αυτή την περίοδο σε ανοιχτούς δρόμους με ταχύτητες 120+ θα έλεγα οτι ειναι μια επιλογή που θα την έκανα ξανα με κλειστά μάτια.