• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Fiat Panda έχει τον ισχυρότερο κινητήρα σε ισχύ και ροπή, ωστόσο είναι και το μόνο με κατανάλωση άνω των 5,0 λτ./100 χλμ.

Ο κινητήρας του Hyundai i10 τα καταφέρνει επάξια μέσα στην πόλη, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο όπως φαίνεται και στις ρεπρίζ του.

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης κινητήρας του Seat Mii είναι αποτελεσματικός στην πόλη χάρη στην σωστή κλιμάκωση του κιβωτίου.

Κινητήρες-επιδόσεις: Βασικοί και αποτελεσματικοί

47.874 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2015

Τα τρία μοντέλα της παρουσίασης αυτής φοράνε τους «βασικούς» κινητήρες της γκάμας του εκάστοτε μοντέλου. Ωστόσο, αν και «βασικοί» καλύπτουν και με το παραπάνω τις απαιτήσεις σύμφωνα με τον αστικό τους προσανατολισμό, δηλαδή δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, όμως είναι οικονομικοί στην κατανάλωση και κινούνται με σχετική άνεση ακόμη και στον αυτοκινητόδρομο.
Αναφορικά με την ιπποδύναμη, ισχυρότερο είναι το 1.200άρι Fiat Panda (69 PS), έπειτα ακολουθεί το Hyundai i10 1,0 με 66 ίππους και τέλος έρχεται το SEAT Mii 1,0 στην έκδοση των 60 ίππων (βγαίνει και 75PS), το οποίο δεν χάνει σε επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 14,1 δλ.), αλλά στις ρεπρίζ και μάλιστα στον αυτοκινητόδρομο, γιατί μέσα στην πόλη η κλιμάκωση του κιβωτίου είναι τέτοια που δεν χρειάζεται να καταφεύγεις σε συνεχείς αλλαγές των σχέσεων. Ταυτόχρονα, το εν λόγω μοτέρ είναι και το πιο οικονομικό με κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. Συνεχίζοντας, καλές είναι επιδόσεις και για το ιταλικό μίνι (εργοστασιακές μετρήσεις), του οποίου όμως ο 1.200άρης κινητήρας «τσιμπάει» παραπάνω σε κατανάλωση σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο. Έτσι, την πιο ολοκληρωμένη επιλογή αποτελεί ο κινητήρας του Hyundai i10 μιας και η κατανάλωσή του είναι χαμηλή (4,7 λτ./100 χλμ.), το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 14,6 δλ., δηλαδή σε ίδιο σχεδόν χρόνο με τα άλλα δύο μοντέλα, όμως κερδίζει στις ρεπρίζ τόσο με 4η σχέση, όσο κυρίως με 5η (80-120 χλμ./ώρα) σε 23,1 δλ. Όσο, τέλος, για το γεγονός ότι η τελική ταχύτητα είναι 155 χλμ./ώρα, θα δεν ενοχλεί αφού άλλωστε πεδίο δράσης του μοντέλου είναι τα στενά σοκάκια της πόλης και όχι ο αυτοκινητόδρομος…