Οι κινητήρες του 5θυρου Fiat Tipo είναι μοτέρ βενζίνης και diesel από 1,3 έως και 1,6 λίτρα και με απόδοση από 95 έως και 120 άλογα.
Κινητήρες-Κιβώτια: Πλήρης γκάμα κινητήρων από 95 έως 120 ίππους
31.778 Επισκέψεις στο άρθρο (11/12/2016)
Το Tipo Hatchback θα προσφερθεί στην Ελλάδα με τους ίδιους Euro 6 κινητήρες με αυτούς του σεντάν μοντέλου. Αρχικός κινητήρας είναι ο γνωστός ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας Fire των 1,4 λίτρων με 95 άλογα, ενώ αμέσως μετά ακολουθεί ο επίσης ατμοσφαιρικός 1.600άρης E-Torq με 110 ίππους. Στο diesel η γκάμα αποτελείται από τον 1,3 λίτρων Multijet με 95 ίππους και τον 1.600άρη Multijet με 120 άλογα. Σε όλες τις περιπτώσεις το κιβώτιο είναι μηχανικό (5 ή 6 σχέσεων), εκτός από τον E-Torq που συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τον κορυφαίο diesel, που προαιρετικά έχει και το διπλοσύμπλεκτο αυτόματο κιβώτιο DCT της Fiat.
θα ήταν.. όλα πολύ καλά αν είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση..... και μαζί με τη λεγόμενη έκπτωση ας έκανε η Φιατ ας πούμε και δώρο το ..μεταλλικό χρώμα, τι άλλο για να γίνει το βεστ σελερς στην Ελλάδα...και μη μου πείτε πως κατασκευάζεται στη Τουρκία και φεύγει συνάλλαγμα..και λοιπόν εδώ ο κόσμος καίγεται....
Βασιζεται στη πλατφορμα του (Grande) Punto και φτιαχνεται στη Τουρκια...
Η χειροτερη επιλογη στην κατηγορια και ακολουθουν auris,rapid spaceback(ή lwb Fabia),pulsar!
θα ήταν.. όλα πολύ καλά αν είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση..... και μαζί με τη λεγόμενη έκπτωση ας έκανε η Φιατ ας πούμε και δώρο το ..μεταλλικό χρώμα, τι άλλο για να γίνει το βεστ σελερς στην Ελλάδα...και μη μου πείτε πως κατασκευάζεται στη Τουρκία και φεύγει συνάλλαγμα..και λοιπόν εδώ ο κόσμος καίγεται....
Βασιζεται στη πλατφορμα του (Grande) Punto και φτιαχνεται στη Τουρκια... Η χειροτερη επιλογη στην κατηγορια και ακολουθουν auris,rapid spaceback(ή lwb Fabia),pulsar!
Fix It Again Tonny.