Ο diesel κινητήρας του Tipo συνδυάζεται στην κορυφαία έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, εντείνοντας τον οικογενειακό προσανατολισμό του, προσφέροντας παράλληλα καλές επιδόσεις και χαμηλές τιμές
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο diesel κινητήρας του Tipo συνδυάζεται στην κορυφαία έκδοση με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT, εντείνοντας τον οικογενειακό προσανατολισμό του, προσφέροντας παράλληλα καλές επιδόσεις και χαμηλές τιμές κατανάλωσης.

Κινητήρας: Eξαιρετικός για τα οικογενειακά «βάρη»

47.213 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2017)

Κάτω από το καπό του Fiat Tipo Station Wagon στην κορυφαία του έκδοση, συναντούμε τον γνωστό MultiJet II κινητήρα της Fiat των 1,6 λίτρων. Ο diesel αυτός κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και 320 Nm ροπής (από τις πιο αυξημένες τιμές σε αυτή την τάξη κυβισμού). Και εδώ, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την απόδοσή του αφού είναι σε θέση να κινήσει ικανοποιητικά το αμάξωμα των 1.500 κιλών του Tipo, προσδίδοντάς του καλές επιδόσεις. Ο συνδυασμός του με το αυτόματο σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (TCT) αν και δεν διακρίνεται για την αμεσότητα των εναλλαγών των σχέσεων, εξυπηρετεί τα μέγιστα στον οικογενειακό του προσανατολισμό προσφέροντας πρακτικότητα και ευκολία στην κίνησή του. Στην πράξη ο κινητήρας αυτός παρουσιάζει μια τραχύτητα στη λειτουργία του που γίνεται αντιληπτή στην καμπίνα του εσωτερικού με το χαρακτηριστικό κροτάλισμα των κινητήρων diesel κάτι που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό όταν το μοτέρ είναι «κρύο». Το σύστημα start/stop από την άλλη, σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο κιβώτιο, δείχνει να «τεμπελιάζει» ορισμένες φορές και αργεί να εκκινήσει τον κινητήρα, με αποτέλεσμα αν είσαι σταματημένος σε ανηφορικό δρόμο, να κινδυνεύεις να «κολλήσεις» στον πίσω σου. Κατά τα άλλα η λειτουργία του κινητήρα χαρακτηρίζεται από καλή απόκριση στις χαμηλές στροφές και θετικό τράβηγμα στις μεσαίες, ενώ αποδεικνύεται και οικονομικός, με την κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες να ανέρχεται στα 6,1 λτ./100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center