To 1.000άρι Fiesta των 140 ίππων μοιάζει να είναι ό,τι πιο hot κυκλοφορεί σήμερα. Συμφωνείτε;

To 1.000άρι Fiesta των 140 ίππων μοιάζει να είναι ό,τι πιο hot κυκλοφορεί σήμερα. Συμφωνείτε;

Fiesta 140PS: Eίναι hot;

9.189 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2015)

Με τεχνικές προδιαγραφές supercar και τιμή για όλους, το Fiesta με τα 140 άλογα μοιάζει να είναι το πιο hot μοντέλο της διπλανής πόρτας; Συμφωνείτε;

Είναι ένα από τα μοντέλα που μας έκαναν την περισσότερη εντύπωση τελευταία. Το Ford Fiesta με τους 140 ίππους είναι 1.000άρι turbo και είναι το μόνο με αυτή την απόδοση ίππων/λίτρο σε τόσο προσιτή τιμή. Οπότε με 16.500 – 17.000 ευρώ παίρνεις κορυφαία τεχνολογία, απόδοση και αίσθηση που δεν την βρίσκεις αν δεν ξηλωθείς κανονικά.Τι εννοούμε; Μερικά από τα παραδείγματα στης αυτοκίνησης με αντίστοιχη απόδοση ίππων / λίτρο περιλαμβάνουν μοντέλα όπως τα 2λιτρα SEAT Cupra των 280 αλόγων, την Mercedes A45 AMG των 360 αλόγων ή το Audi S3 των 300 αλόγων. Μια ματιά στα τεχνικά, και τη λίστα συμπληρώνουν και οι 3λιτρες, σχεδόν αγωνιστικές, BMW M3 και M4 με 431 άλογα. Αλλά ρίξτε και μια ματιά στους πίνακες τιμών. Αυτά ξεκινούν από τα 27.000 και ξεπερνάνε τις 100.000 ευρώ. Οπότε πώς μπορεί να φαντάζει τώρα ένα μοντέλο με ανάλογη ειδική απόδοση, αλλά τιμή που δεν ξεπερνάει καν τις 17.000 ευρώ; Δηλαδή κοστίζει όσο ένα καλό μικρό και μπορείς να το βλέπεις κάθε μέρα στο γκαράζ σου.Οι επιδόσεις του, με 8,7 δλ. που χρειάζεται για το 0-100, αλλά και η κατανάλωσή του, με 4,5 λτ./100 χλμ., το κάνουν μάνι-μάνι πολύ ελκυστικό. Αλλά αυτά λίγη σημασία έχουν στην ουσία.Εκείνο που σε κάνει να γουστάρεις είναι η κλωτσιά που τρως όταν πατάς το γκάζι και σε συνοδεύει μέχρι την τελική των 210 χλμ./ώρα. Και είναι και ο ήχος που από αστικός γίνεται «αγωνιάρικος» με το πάτημα του γκαζιού και σου θυμίζει ότι η τουρμπίνα γυρίζει στις 248.000 στροφές ανά λεπτό, δηλαδή με τη διπλάσια ταχύτητα περιστροφής ενός τούρμπο της F1, που ισοδυναμεί με 1,5 φορά την ταχύτητα του ήχου!Για να είμαστε δίκαιοι, στην κατηγορία υπάρχουν και πιο γρήγορα και πιο φθηνά μοντέλα. Για παράδειγμα το SEAT Ibiza FR έχει τον φοβερό 1.400άρη turbo κινητήρα με 150 ίππους της VW, με σύστημα απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων (που φροντίζει για την κατανάλωση), που του χαρίζει καλύτερες επιδόσεις και κοστίζει φθηνότερα. Το ίδιο και το VW Polo Blue GT, που κάνει λίγο πιο ακριβά, αλλά φοράει και αυτό το καλό 1.400άρι turbo μοτέρ του ομίλου, με αποτελέσματα ανάλογα του Ibiza. Αλλά εδώ το Fiesta παίρνει το αίμα του πίσω, όχι γιατί είναι 1.000άρι (ποιος νοιάζεται άλλωστε), αλλά γιατί είναι καλύτερα στημένο. Κορυφώνοντας έτσι την παράδοση που έχει τόσο το μοντέλο, όσο και η Ford στην κατασκευή των πιο οδηγοκεντρικών προσιτών μοντέλων της αγοράς.Και ο ψαγμένος θα ρωτήσει; Γιατί να μην πάρω το κορυφαίο 1.600άρι turbo Fiesta ST με 2.000 ευρώ πάνω, και να έχω και καλύτερες επιδόσεις από τους 182 ίππους του και πιο ψαγμένη οδική συμπεριφορά. Η απάντηση είναι γιατί το ST κάνει το αυτονόητο, αυτό που περιμένεις να σου δώσει. Το άλλο, το 140άρι, σε πιάνει απροετοίμαστο με το πώς ξεσπάει, πώς στέκεται στο δρόμο και με το πώς είναι φιλικό καθημερινά, αφού δεν πάει για τα απόλυτα δεδομένα, για τα οποία είναι φτιαγμένο το ST.Είναι αυτοί αρκετοί λόγοι για να χρήσουν το Fiesta των 140 ίππων ό,τι πιο hot κυκλοφορεί στους δρόμους μας σήμερα; Εσείς τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
moto