Το Renault Clio RS δείχνει πως παραωρίμασε χωρίς να είναι πλέον απόλυτα οδηγοκεντρικό.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Renault Clio RS δείχνει πως παραωρίμασε χωρίς να είναι πλέον απόλυτα οδηγοκεντρικό.

Συμπέρασμα

76.486 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2015)

Ένα είναι σίγουρο: και οι δυο μικρές «βόμβες» αποτελούν προτάσεις που θα αποζημιώσουν με τον έναν ή το άλλο τρόπο τους αγοραστές τους. Διαθέτουν σπορ χαρακτηριστικά, προσφέρουν καυτές επιδόσεις και έχουν τον τρόπο τους να ανάβουν τα οδηγικά πάθη. Από εκεί και πέρα, το Renault Clio RS δείχνει πως παραωρίμασε χωρίς να είναι πλέον απόλυτα οδηγοκεντρικό. Θα ευχαριστήσει με την οδική του συμπεριφορά και την ευκολία που κάνει… μάγκα τον οδηγό του, αλλά πίσω από το hi-tech προφίλ του κρύβει έναν καυτό και όχι φλογερό οδηγικό χαρακτήρα.
Από την άλλη, το Ford Fiesta ST προσφέρει πιο αγνά οδηγικά ερεθίσματα, πιο «μηχανική» αίσθηση, σε συνδυασμό πάντα με εκρηκτικές επιδόσεις. ΓιΆ αυτό και είναι η ξεκάθαρη επιλογή μας, όντας μάλιστα και σημαντικά πιο φθηνό στην απόκτησή του.


Ford Fiesta ST 
+ Σπορ οδική συμπεριφορά, Εμφάνιση, Φρένα, Αίσθηση τιμονιού
-Τεχνητός ήχος κινητήρα, Κατανάλωση υπό πίεση, Μόνο 3θυρο αμάξωμα

Renault Clio RS
+ Εμφάνιση, Ποιοτική και hi-tech καμπίνα,  Επιδόσεις, Ευρυχωρία, Οδική συμπεριφορά
Απουσία σκληροπυρηνικού χαρακτήρα, Κατανάλωση υπό πίεση, Χωρίς δυνατότητα χειροκίνητου κιβωτίου




Το Ford Fiesta ST προσφέρει πιο αγνά οδηγικά ερεθίσματα, πιο «μηχανική» αίσθηση, σε συνδυασμό πάντα με εκρηκτικές επιδόσεις. ΓιΆ αυτό και είναι η ξεκάθαρη επιλογή μας, όντας μάλιστα και σημαντικά πιο φθηνό στην απόκτησή του.

Το Ford Fiesta ST προσφέρει πιο αγνά οδηγικά ερεθίσματα, πιο «μηχανική» αίσθηση, σε συνδυασμό πάντα με εκρηκτικές επιδόσεις. ΓιΆ αυτό και είναι η ξεκάθαρη επιλογή μας, όντας μάλιστα και σημαντικά πιο φθηνό στην απόκτησή του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
test center