Κινητήρες: Η 6η ταχύτητα του Yaris του δίνει τη νίκη
(25/12/2016)
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού «φορούν» diesel κινητήρες. Δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο με την ιπποδύναμή τους, όμως έχουν καλή ροπή, η οποία τους χαρίζει σβέλτες επιδόσεις και επιταχύνσεις εν κινήσει. Τουλάχιστον για το μεγαλύτερο μέρος του κοινού στο οποίο απευθύνονται… Πιο αναλυτικά, τώρα, το Toyota Yaris αν και με τη μικρότερη ροπή καταφέρνει και κερδίζει τα άλλα δύο, λόγω της μίας επιπλέον σχέσης στο κιβώτιο, το Ford Fiesta υπερτερεί με την πολιτισμένη λειτουργία του κινητήρα του, ενώ το SEAT Ibiza βρίσκεται πολύ κοντά στις επιδόσεις του Fiesta, αλλά πιο πίσω. Επίσης, η λειτουργία του κινητήρα του είναι πιο τραχιά και κάνει αισθητή ηχητικά την 3κύλινδρη φύση του. Τέλος, στο κομμάτι κατανάλωση και τα τρία μοντέλα βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, όμως το ιαπωνικό μικρό καίει ελάχιστα λιγότερο στην πράξη…
Αν και με 90 ίππους, ο 1,4 D-4D κινητήρας του Yaris τα καταφέρνει πολύ καλά στις επιδόσεις χάρη στο 6άρι κιβώτιό του.
Στο Fiesta πλέον δίνεται επέκταση εγγύησης στα 8 χρόνια από την Ford.
Fiesta αρχικά λόγω εγγύησης και μόνο και μετά Yaris. Το άλλο το κάρο ανάξιο σχολιασμού...
Ποιος μπορούσε να φανταστεί πριν 2 δεκαετίες, ότι ένα όχημα της μικρής κατηγορίας, θα ειχε τετοιο πάτημα στο δρομο. Εύγε ford.
Ford μονόδρομος